42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Stolný počítač, monitor, tlačiareň
stolný počítač, kancelársky počítač, monitor, tlačiareň, laserová tlačiareň
Tovar, Služba
1. Stolný počítač, monitor, tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie stolného počítača, monitoru a laserovej tlačiarne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stolný počítač | ks | 1 | ||
2. Monitor k stolnému počítaču | ks | 1 | ||
3. Tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stolný počítač: | |
- operačná pamäť RAM DDR4 | min. 4 GB |
- pevný disk (úložný priestor pre dáta) | min. 1000 GB |
- procesor | CPU benchmark min. 7690 bodov. Procesor min. na úrovni Intel Core i5 alebo lepšie |
- grafický výstup pre monitor | min. VGA, DVI |
- operačný systém | kompatibilný k firemnej infraštruktúre min. Windows 7 alebo vyšší , SK 64bit verzia Professional |
2. Monitor k stolnému počítaču: | technológia panela LCD-LED |
- uhlopriečka | min. 23,6 palcov |
- rozlíšenie | min. 1920x1080 bodov, Full HD |
- grafický výstup | min. VGA, DVI |
3. Tlačiareň | laserová, čiernobiela |
- rozlíšenie tlače | min. 2400x600 dpi |
- pripojiteľnosť k PC | min. USB 2.0 port |
- automatická obojstranná tlač | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar požadujeme dodať ako nový, nepoužívaný a plne funkčný |
Požadovaná záruka 24 mesiacov |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade, lehota dodania, ktorá predstavuje 10 dní, začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
Požaduje sa nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od telefonického nahlásenia poruchy dodávateľovi. Objednávateľ nahlasuje vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 8.00-16.00 hod. |
Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 1 pracovného dňa od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky |
Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 2 pracovných dní od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky |
Všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy (napr. dopravné náklady) v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
NPPC-Výskumný ústav potravinársky, Priemyselná 4, P.O.Box 25, 824 75 Bratislava 26, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12.12.2016 13:00 — 21.12.2016 13:00
3,00 počet položiek
731,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2016 12:34
29.11.2016 13:00
30.11.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2016 12:59 - Vstupná ponuka | 731,50 | € | Cena bez DPH |
29.11.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 731,49 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: