• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2016 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2016 11:59
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2016 12:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2016 12:15

Detail zákazky Z201642899

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2016 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2016 11:59
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2016 12:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2016 12:15

Základné údaje

Z201642899

OF-113022

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2708778

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

50019201

ORIOLA SK s.r.o

Na Lány 44, Žilina, 01003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie a čistiace služby od 02.01.2017 do 30.12.2017, pondelok až piatok - denný 7 hodinový pracovný úväzok

upratovanie a čistenie administratívnych priestorov, ošetrovanie a umývanie podláh, čistenie a dezinfekcia zariadení osobnej hygieny

  • 90900000-6 - Čistiace a sanitárne služby
  • 90911300-9 - Umývanie okien
  • 90911100-7 - Upratovacie služby ubytovacích zariadení
  • 90911200-8 - Čistenie (upratovanie) budov
  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie a čistiace služby od 02.01.2017 do 30.12.2017, pondelok až piatok - denný 7 hodinový pracovný úväzok
Funkcia
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch objednávateľa od 02.01.2017 do 30.12.2017. Fakturácia za upratovacie služby 1x - vždy na konci mesiaca
Administratívna budova - kancelárie I. poschodie, kuchynka prízemie a I. poschodie, spoločné priestory prízemie a I. poschodie, sociálne priestory prízemie a I. poschodie, nocľaháreň prízemie a I. poschodie, vrátnica prízemie - celková plocha 926 m2
Dielenské priestory - celková plocha 28 m2
Upratovanie a čistenie vykonávané: pondelok až piatok - požadujeme denný - 7 hodinový pracovný úväzok v stanovenom čase 7.00 - 14.00
Týždenné práce predstavujú vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v pracovných dňoch pondelok až piatok, mesačné a ročné práce predstavujú vykonávanie uvedených služieb v pracovných dňoch
Žiadame uviesť v cenovej ponuke celkovú cenu za rok 2017 na 1 736 hodín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
umývanie podláh - kancelárie, chodby, umyvárne, toalety, nocľahárne, vrátnica, kuchynky týždenne 5
umývanie umývadiel a ich bezprostredného okolia, vodovodných batérií, sprchových kútov, WC mís, pisoárov týždenne 5
utieranie prachu z voľných plôch vlhkou handrou na dosah z podlahy - pracovné stoly, nábytok, parapetné dosky.... týždenne 5
vyprázdňovanie odpadkových košov týždenne 5
umývanie vstupných dverí týždenne 5
dezinfekcia sociálnych zariadení - umývadlá, WC misy, pisoáre týždenne 1
utieranie prachu suchou handrou z výpočtovej techniky - počítače, monitory, tlačiarne, telefóny týždenne 1
umytie zábradlia na schodisku týždenne 1
umývanie dverí mesačne 1
leštenie zrkadiel mesačne 1
umývanie obkladových stien v sociálnych a hygienických zariadeniach mesačne 1
umývanie podlahy v priestoroch archívu mesačne 1
čistenie priestorov od pavučín mesačne 1
tepovanie stoličiek, kresiel a sedačky ročne 1
umytie radiátorov ročne 1
umývanie okien a žaluzií v objektoch ročne 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cena zahŕňa prostriedky na čistenie a dezinfekciu
cena zahŕňa pracovné pomôcky na čistenie
celková výmera podlahových plôch, ktoré sú predmetom poskytovania služieb 954 m2
celková výmera okenných tabúľ, ktoré sú predmetom poskytovania služieb 165 m2
celkový počet WC mís, ktoré sú predmetom poskytovania služieb 7 ks
celkový počet pisoárov, ktoré sú predmetom poskytovania služieb 7 ks
celkový počet umývadiel, ktoré sú predmetom poskytovania služieb 18 ks
celkový počet spŕch, ktoré sú predmetom poskytovania služieb 7 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky ako napr. mzdy, doprava, čistiaci materiál, ochranné pracovné prostriedky a pracovné pomôcky na čistenie, resp. iné vybavenie
Obstarávateľ poskytne bezplatne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok, zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinnosti svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby dodávateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami obstarávateľa a nespôsobovali poruchy v jeho činnosti
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestnosti a do miestností nebudú vstupovať tretie osoby
Poskytovateľ je najmenej tri dni pred započatím výkonu upratovacích služieb alebo pri obmene zamestnancov povinný nahlásiť obstarávateľovi zoznam svojich zamestnancov
Obstarávateľ zabezpečí poskytovateľovi vstup do priestorov v dohodnutom čase, oboznámi jeho zamestnancov s požiarnym štatútom, evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu
Hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté a kusové mydlo, osviežovače vzduchu, závesné dizinfekcie do záchodových mís) zabezpečuje obstarávateľ
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní po uzavretí zmluvy
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie personálu o známych interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti
Názov Upresnenie
Predpokladaná doba poskytovania prác a služieb 1 736 hodín (od 02.01.2017 do 30.12.2017)
Požadované plnenie zákazky pravidelný denný 7 hodinový pracovný úväzok-v pracovných dňoch pondelok-piatok
CENA CELKOM za 1 736 hodín cena upratovania od 2.1.2017 do 30.12.2017 vrátane umývania okien a žaluzií, tepovania a čistenia radiátorov
Cena za poskytovanú službu bude uhrádzaná mesačne na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa dodania do sídla spoločnosti
Začiatok poskytovania služby 02.01. 2017

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní po uzavretí zmluvy
Navrhnutá hodnota Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní po uzavretí zmluvy

Nakoľko pri upratovacích prácach je predpoklad, že dodávateľ služby bude pravidelne dochádzať do styku so vzniknutým odpadom objednávateľa, odporúčame objednávateľovi požadovať od úspešného uchádzača aj predloženie potvrdenia o registrácii podľa § 98 ods. 1 a 2 zákona o odpadoch.

Zmluvná špecifikácia

Sereďská 263, Modranka, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.01.2017 12:00 — 29.12.2017 12:00

1 736,00 hodiny

10 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2016 12:01

30.11.2016 11:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 742
 8
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2016 12:45 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena bez DPH
30.11.2016 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 8 938,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS