35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
50019201
ORIOLA SK s.r.o
Na Lány 44, Žilina, 01003, SVK
Upratovacie a čistiace služby od 02.01.2017 do 30.12.2017, pondelok až piatok - denný 7 hodinový pracovný úväzok
upratovanie a čistenie administratívnych priestorov, ošetrovanie a umývanie podláh, čistenie a dezinfekcia zariadení osobnej hygieny
Služba, Tovar
1. Upratovacie a čistiace služby od 02.01.2017 do 30.12.2017, pondelok až piatok - denný 7 hodinový pracovný úväzok
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch objednávateľa od 02.01.2017 do 30.12.2017. Fakturácia za upratovacie služby 1x - vždy na konci mesiaca |
Administratívna budova - kancelárie I. poschodie, kuchynka prízemie a I. poschodie, spoločné priestory prízemie a I. poschodie, sociálne priestory prízemie a I. poschodie, nocľaháreň prízemie a I. poschodie, vrátnica prízemie - celková plocha 926 m2 |
Dielenské priestory - celková plocha 28 m2 |
Upratovanie a čistenie vykonávané: pondelok až piatok - požadujeme denný - 7 hodinový pracovný úväzok v stanovenom čase 7.00 - 14.00 |
Týždenné práce predstavujú vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v pracovných dňoch pondelok až piatok, mesačné a ročné práce predstavujú vykonávanie uvedených služieb v pracovných dňoch |
Žiadame uviesť v cenovej ponuke celkovú cenu za rok 2017 na 1 736 hodín |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
umývanie podláh - kancelárie, chodby, umyvárne, toalety, nocľahárne, vrátnica, kuchynky | týždenne | 5 | ||
umývanie umývadiel a ich bezprostredného okolia, vodovodných batérií, sprchových kútov, WC mís, pisoárov | týždenne | 5 | ||
utieranie prachu z voľných plôch vlhkou handrou na dosah z podlahy - pracovné stoly, nábytok, parapetné dosky.... | týždenne | 5 | ||
vyprázdňovanie odpadkových košov | týždenne | 5 | ||
umývanie vstupných dverí | týždenne | 5 | ||
dezinfekcia sociálnych zariadení - umývadlá, WC misy, pisoáre | týždenne | 1 | ||
utieranie prachu suchou handrou z výpočtovej techniky - počítače, monitory, tlačiarne, telefóny | týždenne | 1 | ||
umytie zábradlia na schodisku | týždenne | 1 | ||
umývanie dverí | mesačne | 1 | ||
leštenie zrkadiel | mesačne | 1 | ||
umývanie obkladových stien v sociálnych a hygienických zariadeniach | mesačne | 1 | ||
umývanie podlahy v priestoroch archívu | mesačne | 1 | ||
čistenie priestorov od pavučín | mesačne | 1 | ||
tepovanie stoličiek, kresiel a sedačky | ročne | 1 | ||
umytie radiátorov | ročne | 1 | ||
umývanie okien a žaluzií v objektoch | ročne | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | prostriedky na čistenie a dezinfekciu |
cena zahŕňa | pracovné pomôcky na čistenie |
celková výmera podlahových plôch, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | 954 m2 |
celková výmera okenných tabúľ, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | 165 m2 |
celkový počet WC mís, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | 7 ks |
celkový počet pisoárov, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | 7 ks |
celkový počet umývadiel, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | 18 ks |
celkový počet spŕch, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | 7 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky ako napr. mzdy, doprava, čistiaci materiál, ochranné pracovné prostriedky a pracovné pomôcky na čistenie, resp. iné vybavenie |
Obstarávateľ poskytne bezplatne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok, zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinnosti svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby dodávateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami obstarávateľa a nespôsobovali poruchy v jeho činnosti |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestnosti a do miestností nebudú vstupovať tretie osoby |
Poskytovateľ je najmenej tri dni pred započatím výkonu upratovacích služieb alebo pri obmene zamestnancov povinný nahlásiť obstarávateľovi zoznam svojich zamestnancov |
Obstarávateľ zabezpečí poskytovateľovi vstup do priestorov v dohodnutom čase, oboznámi jeho zamestnancov s požiarnym štatútom, evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu |
Hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté a kusové mydlo, osviežovače vzduchu, závesné dizinfekcie do záchodových mís) zabezpečuje obstarávateľ |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní po uzavretí zmluvy |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie personálu o známych interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti |
Názov | Upresnenie |
Predpokladaná doba poskytovania prác a služieb | 1 736 hodín (od 02.01.2017 do 30.12.2017) |
Požadované plnenie zákazky | pravidelný denný 7 hodinový pracovný úväzok-v pracovných dňoch pondelok-piatok |
CENA CELKOM za 1 736 hodín | cena upratovania od 2.1.2017 do 30.12.2017 vrátane umývania okien a žaluzií, tepovania a čistenia radiátorov |
Cena za poskytovanú službu bude uhrádzaná | mesačne na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa dodania do sídla spoločnosti |
Začiatok poskytovania služby | 02.01. 2017 |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní po uzavretí zmluvy |
Navrhnutá hodnota | Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní po uzavretí zmluvy |
Nakoľko pri upratovacích prácach je predpoklad, že dodávateľ služby bude pravidelne dochádzať do styku so vzniknutým odpadom objednávateľa, odporúčame objednávateľovi požadovať od úspešného uchádzača aj predloženie potvrdenia o registrácii podľa § 98 ods. 1 a 2 zákona o odpadoch.
Sereďská 263, Modranka, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
02.01.2017 12:00 — 29.12.2017 12:00
1 736,00 hodiny
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2016 12:01
30.11.2016 11:59
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.11.2016 12:45 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena bez DPH |
30.11.2016 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 938,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: