17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
36688843
MAPEKA s.r.o.
Pútnická 7583/82, Bratislava, 84106, SVK
Upratovanie kancelárskych priestorov
upratovanie, čistenie, umývanie, kancelária, WC
Služba, Tovar
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Upratovanie kancelárskych priestorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v priestoroch budovy organizácie. |
Pravidelné dodávanie hygienického materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková výmera priestorov spolu | m2 | 370 | ||
Počet pracovníkov odberateľa v priestoroch | osoba | 16 | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Lokalizácia priestorov | vstupný vestibul, schodisko a 2. poschodie vlastnej budovy v centre mesta Trenčín |
Špecifikácia priestorov - 2. poschodie | 277 m2 - 9 kancelárií cca 189 m2, 1 zasadačka cca 36 m2, 1 WC cca 15 m2, chodba cca 37 m2. |
Špecifikácia priestorov - spoločné priestory | 93 m2 - vstupný priestor do budovy, hlavné schodisko z prízemia na 2. poschodie. |
Intervaly upratovania | podľa typu práce denne, týždenne, mesačne, polročne. |
Čas výkonu prác | v pracovných dňoch podľa dohody v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod. |
Názov |
Služba bude fakturovaná v mesačných intervaloch na základe schváleného súpisu reálne vykonaných prác v rozsahu podľa zmluvy. |
Súčasťou upratovania je dopĺňanie WC dvojvrstvovým toaletným papierom, návin 30 m (Tento Maxi alebo ekvivalent). Interval 1x denne alebo podľa potreby. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť a poskytnúť pre svojich zamestnancov, ktorí budú dohodnuté práce vykonávať na základe tejto zákazky, všetky stroje, zariadenia, prostriedky a materiál, potrebné na plnenie zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje používať len bezchybné výrobky a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov, resp. zdravia zamestnancov. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dohodnutý výkon prác tak, aby nedošlo k výpadku plnenia predmetu tejto zákazky. Dodávateľ je zodpovedný za to, že práceneschopnosť, dovolenky a pod. neovplyvnia plnenie tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dohodnuté služby uvedené v tejto zákazke vykonávali jeho bezúhonní, spoľahliví a zdravotne spôsobilí zamestnanci. |
Všetci zamestnanci dodávateľa sú viazaní mlčanlivosťou voči tretím osobám o skutočnostiach, ktoré sa dozvedia počas plnenia pracovných povinností v priestoroch odberateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje znášať zodpovednosť za prípadné škody preukázateľne spôsobené na majetku odberateľa zamestnancami dodávateľa pri výkone služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať bezpečnostné predpisy a predpisy o požiarnej ochrane v zmysle platných právnych predpisov a prevádzkového poriadku odberateľa zamestnancami zabezpečujúcimi plnenie tejto zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby, boli odborne zaškolení, firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zákazky, ktoré odberateľ nahlási písomne alebo telefonicky, v primeranom čase. |
Pracovníci dodávateľa zodpovedajú za uzatvorenie okien a uzamknutie priestorov, v ktorých budú vykonávať činnosť. |
Názov | Upresnenie |
1. Denné upratovanie | 1.1 Vyprázdňovanie odpadkových košov a vynášanie odpadu na určené miesto. |
1. Denné upratovanie | 1.2 Utieranie prachu z voľných plôch písacích stolov. |
1. Denné upratovanie | 1.3 Utieranie prachu z voľných plôch nábytku a vnútorného zariadenia do výšky 1,7 m. |
1. Denné upratovanie | 1.4 Preleštenie vchodových dverí |
1. Denné upratovanie | 1.5 Čistenie sanitárnych predmetov, sociálneho zariadenia (WC misa, umývadlo) |
1. Denné upratovanie | 1.6 Umývanie podlahy na WC na mokro |
1. Denné upratovanie | 1.8 Dopĺňanie toaletného papiera |
1. Denné upratovanie | 1.7 Odstraňovanie nečistôt z keramických obkladov stien |
2. Týždenné upratovanie | 2.1 Čistenie vodovodných batérií, zrkadiel, konzol |
2. Týždenné upratovanie | 2.2 Vysávanie kobercov a čalúneného nábytku |
2. Týždenné upratovanie | 2.3 Utieranie hladkých a sedacích plôch a operadiel |
2. Týždenné upratovanie | 2.4 Umývanie hlavného schodiska, vstupu a chodby na mokro |
2. Týždenné upratovanie | 2.5 Umývanie laminátových podláh v kanceláriách na mokro |
3. Mesačné upratovanie | 3.1 Umytie a dezinfekcia obkladov v sociálnom zariadení |
3. Mesačné upratovanie | 3.2 Umytie a vyleštenie vnútorných presklenných plôch v kancelárskych priestoroch |
4. Polročné upratovanie | 4.1 Umývanie okien |
5. Dodávka hygienického materiálu mesačne | 5.1 Papierové utierky TORK ZZ, 2 balenia po 5.000 ks. |
6. Dodávka hygienického materiálu každé 2 mesiace | 6.1 Tekuté mydlo 5 l |
Hurbanova 59, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2017 08:00 — 31.12.2017 18:00
12,00 mesiac
3 542,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2016 12:11
05.12.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2016 13:24 - Vstupná ponuka | 3 542,40 | € | Cena s DPH |
05.12.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 330,24 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: