00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Nákup IKT
Stolový počítač, prenosný počítač, notebook, tlačiareň
Tovar, Služba
1. Nákup IKT
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup výpočtovej techniky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1: Notebook | ks | 3 | ||
Položka č. 2: Stolový počítač | ks | 2 | ||
Položka č. 3: Laserová tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1: Notebook | Intel Core i5 6200U Skylake, 15,6" LED 1920x1080 antireflexná, RAM 8GB, AMD Radeon R5 M330 2GB, SSHD 1TB + 8GB cache na zrýchlenie chodu OS, DVD, WiFi, bluetooth 4.0 |
Položka č. 1: Notebook | HD webkamera, čítačka odtlačkov prstov, dokovatelný, Windows 10 Home 64-bit |
Položka č. 2: Stolový počítač | Počítač Intel Core i3 6100 Skylake, Intel H110, RAM 8 GB DDR3, NVIDIA GeForce GT 740 4 GB, SSD 128 GB + HDD 1 TB 7200 otáčok, DVD, GLAN, DVI, HDMI, USB 3.0, USB 3.1, čítačka kariet, 300 W |
Položka č. 2: Stolový počítač | Spolu so stolným počítačom prosíme dodať aj: CZ/SK klávesnica, myš, Windows 10 Home 64-bit |
Položka č. 3: Laserová tlačiareň | Laserová tlačiareň farebná, multifunkčná, A4 tlačiareň / skener / kopírka / fax, farebné dotykové LCD, 27 strán za minútu čiernobielo, 27 strán za minútu farebne, 600x 600dpi |
Položka č. 3: Laserová tlačiareň | CPU 1.2GHz, 256MB, DADF, duplex, USB 2.0, LAN, WiFi |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Splatnosť faktúr: 30 dní |
Záruka na zariadenia min. 24 mesiacov. |
Požadované technické parametre spĺňa napr.: Položka č. 1 - Lenovo B51-80 Black; Položka č. 2 - ASUS M32CD-CZ037T; Položka č. 3: HP Color LaserJet Pro MFP M477fdw |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zaslať vlastný návrh na plnenie Zmluvy, a to do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa (za účelom overenia požadovaných vlastností). |
Verejný obstarávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a OPET. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Univerzitná 1, 01026 Žilina, Rektorát - NSS, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
05.12.2016 08:00 — 16.12.2016 14:00
6,00 ks
2 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2016 13:55
30.11.2016 09:00
30.11.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2016 08:59 - Vstupná ponuka | 2 787,15 | € | Cena bez DPH |
30.11.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 735,12 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: