00329282
Mesto Krompachy
Námestie Slobody 1, Krompachy, 05342, SVK
36605735
Sokol trade spol. s r.o.
Husárska 33, Košice, 04011, SVK
Prestrešenie tribúny - multifunkčné ihrisko "Pod Okruhliskom"
konštrukcia strechy, prístrešok, tribúna, prestrešenie
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Prestrešenie tribúny - multifunkčné ihrisko "Pod Okruhliskom"
|
|
---|---|
Funkcia |
Vytvorenie prístrešku nad tribúnou, plocha terajšej tribúny s prístupovým schodiskom sa zastreší novou pultovou strechou s miernym spádom smerom k hracej ploche. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
stavebný objekt SO 01 | kpl | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prestrešenie tribúny |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
1. Úvodné ustanovenia |
1.1. Objednávateľ je mestom (obcou), založenou v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky |
1.2. Zhotoviteľ je podnikateľom, alebo združením právnických osôb v zmysle platných právnych predpisov |
1.3. Zmluvné strany zhodne prehlasujú a vzájomne sa ubezpečujú, že majú plnú spôsobilosť na právne úkony, a táto ich spôsobilosť nie je ničím obmedzená, a že vyššie označené osoby majú oprávnenie konať za zmluvné strany v plnom rozsahu. Zmluvné strany ďalej zhodne prehlasujú a vzájomne sa ubezpečujú, že sú podľa osobitných predpisov oprávnené na výkon všetkých činností, ktoré sú nevyhnutné na plnenie povinností vzájomne dohodnutých v tejto zmluve. |
1.4. Na účely tejto zmluvy a jej príloh sa pod pojmom: a) „dielo" rozumie dielo špecifikované v čl. 1 a čl. 2 tejto zmluvy, b) „súťažné podklady" rozumejú kompletné podklady vrátane ich všetkých príloh a položkovitého rozpočtu výkazu výmer pre stavbu, predložené k zákazke |
c) „zmluva o poskytnutí dotácie" rozumie zmluva o poskytnutí dotácie z rozpočtovej rezervy predsedu vlády SR, uzavretá dňa 11.10.2016 medzi objednávateľom a Úradom vlády SR. |
d) „projektová dokumentácia" rozumie kompletná dokumentácia investičnej akcie (stavby): " Prestrešenie tribúny na Multifunkčnom ihrisku „Pod Okruhliskom ", vypracovaná 10/2016 projektantom |
e) „rozpočet stavby" rozumie rozpočet stavby " Prestrešenie tribúny na Multifunkčnom ihrisku „Pod Okruhliskom ". |
2. Predmet zmluvy a východiskové podklady |
2.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje zrealizovať pre objednávateľa dielo - stavebné a všetky na nich nadväzujúce a s nimi súvisiace práce investičnej akcie: " Prestrešenie tribúny na Multifunkčnom ihrisku „Pod Okruhliskom ", a to podľa podkladov špecifikovaných v bode 2.3 tohto článku zmluvy (ďalej len "dielo") a odovzdať dielo objednávateľovi spôsobom uvedeným v tejto zmluve. |
2.2. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi cenu diela podľa článku 5. tejto zmluvy. |
2.3. Podkladom pre uzavretie tejto zmluvy a záväznými východiskovými predpokladmi realizácie diela podľa tejto zmluvy sú: súťažné podklady, rozpočet stavby, projektová dokumentácia. |
2.4. Zhotoviteľ podpisom tejto zmluvy výslovne vyhlasuje, že bol podrobne oboznámený s podkladmi podľa bodu 2.3 tohto článku zmluvy, prevzal ich a zaväzuje sa realizovať dielo a všetky povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy v súlade s týmito podkladmi. V prípade vzniku akejkoľvek škody objednávateľovi z dôvodu realizácie diela v rozpore s podkladmi podľa bodu 2.3 tohto článku zmluvy sa zhotoviteľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi vzniknutú škodu v celom rozsahu . |
2.5. Podklady podľa bodu 2.3 tohto článku zmluvy sú záväznými podkladmi pre výklad a plnenie všetkých povinností podľa tejto zmluvy. |
3. Predmet plnenia |
3.1. Objednávateľ poskytne na zhotovenie (vykonanie) diela dokumentáciu, ktorá mu vyplýva zo súťažných podkladov. |
3.2. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť (vykonať) dielo podľa tejto zmluvy a pokynov objednávateľa na profesionálnej úrovni, pri dodržaní všetkých podkladov podľa tejto zmluvy, platných noriem, technických predpisov, zmluvných podmienok a v súlade s položkovitým rozpočtom výkazu výmer pre stavbu, ktorý je prílohou súťažných podkladov. |
3.3. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť (vykonať) dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť v súlade s touto zmluvou, podľa podmienok stavebného úradu, vyjadrení dotknutých orgánov a organizácii, platných STN a všeobecne platných právnych predpisov |
3.4. Zhotoviteľ je oprávnený poveriť vykonaním časti diela inú osobu (subdodávateľov) za dodržania podmienok dohodnutých v tejto zmluve. Zhotoviteľ je zodpovedný za to, že subdodávatelia disponujú všetkými oprávneniami, povolenia, licenciami, potrebnými pre vykonávanie činnosti podľa tejto zmluvy. V prípade, ak zhotoviteľ bude vykonávať dielo prostredníctvom subdodávateľov, je povinný najneskôr 3 pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon činnosti, zaslať písomne objednávateľovi nasledovné informácie a dokumenty: |
a) Informácie o subdodávateľovi, a to obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba, b) Informáciu o opise časti diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať, c) Čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní - texte aj ako „zákon o verejnom obstarávaní“) |
3.5. Objednávateľ ako verejný obstarávateľ podľa § 38 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo zhotoviteľ, a to konkrétne dodávku a montáž oceľovej konštrukcie . Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3.6. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak si zhotoviteľ neplní svoje finančné povinnosti voči subdodávateľom, t. j. nevykonáva úhrady jednotlivých faktúr za práce a dodávky, ktoré pre neho realizujú subdodávatelia, objednávateľ poskytne zhotoviteľovi primeranú lehotu na vykonanie nápravy, v ktorej môže zhotoviteľ namietať, že voči subdodávateľovi nemá žiadne pozdĺžnosti. |
Počas plynutia takto poskytnutej lehoty je objednávateľ oprávnený zadržať výplatu čiastkových faktúr (resp. záverečnú faktúru), vystavených zhotoviteľom až do času, kedy nebudú záväzky zhotoviteľa voči subdodávateľom splatné. Počas doby zadržania podľa tohto odseku zmluvy nie je objednávateľ v omeškaní so zaplatením svojich peňažných záväzkov voči zhotoviteľovi a zhotoviteľovi nevznikne nárok na žiadne zákonné ani zmluvné sankcie. |
Pokiaľ nedôjde zo strany zhotoviteľa v lehote poskytnutej objednávateľom k uspokojeniu subdodávateľských nárokov voči zhotoviteľovi, a toto uspokojenie nebude v tejto lehote objednávateľovi písomne preukázané alebo nebude objednávateľovi preukázané, že zhotoviteľ nemá voči subdodávateľovi žiadne záväzky, je objednávateľ oprávnený uspokojiť nárok subdodávateľa voči zhotoviteľovi priamo, a tým sa zbaviť svojich záväzkov voči zhotoviteľovi z tejto zmluvy do výšky pohľadávky subdodávateľa, ktorú objednávateľ uspokojil, s čím zhotoviteľ vyslovuje svoj súhlas. |
Nárok zhotoviteľa na úhradu ceny diela do výšky úhrady vykonanej objednávateľom priamo subdodávateľovi, zaniká dňom tejto úhrady objednávateľom subdodávateľovi zhotoviteľa. |
3.7. Dielo zhotovené (vykonané) podľa tejto zmluvy bude preverené komplexnými skúškami, ktoré preukážu spoľahlivú funkciu diela. Záznamy o skúškach budú odovzdané objednávateľovi |
3.8. Zhotoviteľ sa zaväzuje objednávateľovi, že počas celej doby trvania tejto zmluvy vytvorí podmienky pre publicitu a informovanosť, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto zákazky. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť označenie stavby dočasnou informačnou a vysvetľujúcou tabuľou v súlade s podmienkami zmluvy o poskytnutí dotácie a to najneskôr deň nasledujúci po úspešnom odovzdaní a prevzatí staveniska. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť označenie stavby trvalou informačnou a vysvetľujúcou tabuľou a to najneskôr v deň odovzdania celého diela podľa tejto zmluvy. |
Ďalšie práva a povinnosti zhotoviteľa spojené so zabezpečovaním publicity a informovanosti sa riadia podmienkami zmluvy o poskytnutí dotácie a zhotoviteľ sa ich zaväzuje v plnom rozsahu dodržiavať. |
4. Čas plnenia zmluvy |
4.1. Termín začatia vykonávania diela: do 15 dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. Zhotoviteľ sa zaväzuje dokončiť práce na diele a odovzdať objednávateľovi dielo zhotovené v rozsahu a kvalite podľa tejto zmluvy v termíne najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. |
4.2. Zhotoviteľ sa zaväzuje vždy a okamžite písomne informovať objednávateľa o prekážke brániacej vo vykonávaní diela alebo iných skutočnostiach, ktoré ovplyvnia alebo by mohli ovplyvniť vykonávanie diela vopred, najneskôr v deň vzniku prekážky, ktorá mu bráni vo vykonávaní diela |
4.3. Zhotoviteľ sa zaväzuje písomne vyzvať objednávateľa na poskytnutie potrebnej súčinnosti k vykonávaniu diela, resp. na oznámenie potrebných informácií alebo pokynov a určiť mu na poskytnutie súčinnosti alebo na oznámenie informácií, resp. pokynov lehotu. |
Lehota určená zhotoviteľom na poskytnutie súčinnosti, resp. na oznámenie potrebných informácií alebo pokynov nie je dôvodom na predlženie termínu na ukončenie (odovzdanie) diela; termín ukončenia (odovzdania) diela je možné predlžiť iba písomným dodatkom k tejto zmluve obojstranne odsúhlaseným oboma zmluvnými stranami prostredníctvom ich štatutárnych orgánov. |
4.4. Za ukončenie realizácie diela sa podľa tejto zmluvy považuje deň podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí diela oprávnenými zástupcami zmluvných strán podľa článku 8 tejto zmluvy. |
5. Cena diela |
5.1. V cene za zhotovenie diela sú zahrnuté stavebné práce spojené s dielom, vrátane odovzdania kompletnej dokumentácie diela (napr. návod na použitie zariadení, atesty, revízne správy apod.), vodorovnej i zvislej dopravy a ďalší presun hmôt, režijný, montážny materiál, všetky práce, dodávky, energie, náklady spojené s vykonaním skúšok, resp. atestov diela ako aj všetky služby, resp. náklady súvisiace so zhotovením diela a vyplývajúce pre zhotoviteľa z tejto zmluvy. |
V cene za zhotovenie diela sú obsiahnuté aj náklady na vybudovanie, prevádzku, údržbu a odstránenie zariadenia staveniska a všetky náklady spojené s poskytovaním predmetu tejto zmluvy. |
5.2. Cena diela s DPH uvedená v bode 5.1 je konečná, nemenná a zodpovedá súťažným podkladom a rozpočtu stavby a je záväzná po celý čas trvania zmluvy pre obe zmluvné strany. Táto cena je záväzná aj v prípade, že dôjde k zvýšeniu sadzby DPH, pričom v takom prípade je zvýšená sadzba DPH nákladom zhotoviteľa bez nároku na jej kompenzovanie zo strany objednávateľa, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak. |
Toto ustanovenie sa neaplikuje vtedy, ak dôjde počas realizácie diela podľa tejto zmluvy k zníženiu sadzby DPH oproti sadzbe platnej v čase podpisu tejto zmluvy. Zhotoviteľ bude v tomto prípade účtovať sadzbu DPH platnú v čase vystavenia faktúry, ktorá znížená sadzba DPH mu bude uhradená. |
5.3. Zmluvné strany dohodli sa, že v prípade zvýšenia cien energie, nákladov dopravy, cien stavebných materiálov a pod., zhotoviteľ nie je oprávnený vyúčtovať tieto zvýšené náklady nad rámec dohodnutej ceny diela. |
5.4. Zmluvné strany sa dohodli, že dielo podľa tejto zmluvy vykonáva zhotoviteľ bez záloh. |
5.5. Zhotoviteľ vyhlasuje, že si preveril správnosť výpočtu výkazu výmer na základe predloženej projektovej dokumentácie. Zistené prípadné kladné alebo mínusové odchýlky výkazu výmer od projektovej dokumentácie predloženej objednávateľom sú zahrnuté v ocenenom výkaze výmer. V prípade, že odchýlky vo výkaze výmer zistí zhotoviteľ až počas realizácie stavby, je zhotoviteľ povinný ich vykonať na svoje náklady. |
5.6. Podrobná špecifikácia ceny diela vrátane položkovitej ceny jednotlivých práci je súčasťou súťažných podkladov zhotoviteľa a rozpočtu stavby. |
6. Platobné podmienky |
6.1. Cena za zhotovenie diela bude platená zo strany objednávateľa nasledovne: |
čiastkovými faktúrami. Cenu za zhotovenie diela uhradí objednávateľ na základe čiastkových faktúr, ktoré zhotoviteľ vystaví a odošle objednávateľovi. Zhotoviteľ môže vystaviť čiastkové faktúry, a to len na dodávky v objeme minimálne 20 % ceny podľa článku 5. bod 5.1 na jednu faktúru (s výnimkou poslednej faktúry). |
Čiastkovú faktúru je potrebné doručiť do 30 - teho dňa nasledujúceho mesiaca po vykonaní dohodnutého objemu stavebných prác. Spôsob úhrady sa v prípade potreby podrobnejšie upraví dodatkom k tejto zmluve v zmysle záväzných podmienok definovaných poskytovateľom na základe zmluvy o poskytnutí dotácie. Zhotoviteľ musí svoje práce vyúčtovať overiteľným spôsobom. |
Faktúra musí byť zostavená prehľadne a pritom sa musí dodržiavať poradie položiek a označenie, ktoré je v súlade s oceneným popisom prác podľa zmluvy. Súčasťou je výkaz vykonaných množstiev. Výkaz množstva vykonaných prác, ktorého cena je predmetom čiastkových a konečnej faktúry, musí byť potvrdená stavebným dozorom. |
Jednotlivé čiastkové faktúry budú obsahovať nasledovné údaje: a) označenie oprávnenej osoby zhotoviteľa, IČO, DIČ, sídlo firmy, b) označenie objednávateľa, c) číslo zmluvy, d) číslo čiastkovej faktúry, e) deň vystavenia, deň splatnosti faktúry a deň zdaniteľného plnenia, f) označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platiť, g) fakturovanú cenu bez DPH, hodnotu DPH a celkovú fakturovanú cenu, h) rozpis už fakturovaných čiastok, i) predmet fakturácie, j) označenie diela, k) pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať za zhotoviteľa. |
Cenu za vykonané práce na predmete zmluvy objednávateľ uhradí na základe zhotoviteľom doručenej faktúry s lehotou splatnosti 60 dní od doručenia faktúry v súlade s § 340b ObZ. |
konečnou faktúrou. Konečná faktúra sa považuje za platobný doklad, ktorým bude vykonané celkové finančné vysporiadanie ceny diela podľa tejto zmluvy. V konečnej faktúre budú vysporiadané platby zaplatené objednávateľom formou čiastkových faktúr. Právo vystaviť konečnú faktúru vzniká zhotoviteľovi dňom podpísania zápisnice o odovzdaní a prevzatí diela ako celku, bez ohľadu na to, či boli uhradené čiastkové faktúry. |
Konečná faktúra bude obsahovať nasledovné údaje: a) označenie oprávnenej osoby zhotoviteľa, IČO, DIČ, sídlo, b) číslo zmluvy, c) číslo faktúry, d) odvolanie sa na článok tejto zmluvy, ktorý oprávňuje uskutočniť fakturáciu, deň vystavenia, deň splatnosti faktúry a deň zdaniteľného plnenia, e) označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platiť, f) fakturovanú cenu bez DPH, hodnotu DPH ,celkovú fakturovanú cenu, odpočet vykonaných platieb, g) rozpis už fakturovaných čiastok, h) |
predmet fakturácie, i) označenie diela, j) označenie osoby, ktorá faktúru vystavila, k) pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať za zhotoviteľa, l) prílohu (Zápis o odovzdaní a prevzatí diela). |
6.2. V prípade, že platobný doklad podľa tohto článku zmluvy nebude obsahovať náležitosti dohodnuté v tejto zmluve, objednávateľ má právo vrátiť ho zhotoviteľovi na doplnenie, resp. opravu. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne opätovne v celom rozsahu plynúť doručením doplneného, resp. opraveného platobného dokladu objednávateľovi |
6.3. Platby budú vykonávané bezhotovostným platobným stykom na účet zhotoviteľa. Faktúra sa považuje za zaplatenú odpísaním fakturovanej čiastky z účtu objednávateľa v prospech účtu zhotoviteľa. |
6.4. Podmienkou akejkoľvek fakturácie podľa tohto článku zmluvy je predchádzajúce odsúhlasenie vykonaných prác objednávateľom. |
6.5. Faktúry podľa tohto článku zmluvy doručí zhotoviteľ objednávateľovi vždy v 5 rovnopisoch. |
6.6. Z každej aj čiastkovej faktúry je objednávateľ oprávnený zadržať 5% z fakturovanej sumy predstavujúce zádržné (ďalej ako „zádržné“) a 5% z fakturovanej sumy predstavujúce garančnú záruku (ďalej ako „garančná záruka“). |
6.7. Zmluvné strany sa dohodli, že zádržné bude vyplatené zhotoviteľovi do 14 dní odo dňa odovzdania diela, za podmienky, že dielo nemá žiadne nedostatky. V prípade zistenia nedostatkov pri odovzdávaní diela, objednávateľ je oprávnený vyplatiť zhotoviteľovi zádržné do 14 dní odo dňa odstránenia posledného nedostatku. |
6.8. Zmluvné strany sa dohodli, že garančná záruka bude vyplatené zhotoviteľovi do 14 dní odo dňa uplynutia záručnej doby na dielo podľa tejto zmluvy, za podmienky, že dielo nemá žiadne vady. |
7. Záručná doba a zodpovednosť za vady |
7.1. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy je zhotovený v súlade s touto zmluvou a podmienkami tejto zmluvy a že počas celej záručnej doby bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto zmluve, resp. v znení dodatkov k tejto zmluve. |
7.2. Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet plnenia (dielo) v čase jeho odovzdania objednávateľovi. Za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní a prevzatí diela zodpovedá zhotoviteľ v tom prípade, ak boli spôsobené porušením jeho povinností, alebo ak ide o vady na ktoré sa vzťahuje záruka na akosť. Zhotoviteľ zodpovedá aj za vady tovarov, služieb a technológií, ktoré obstaral pri realizácii diela. |
7.3. Zhotoviteľ zodpovedá za všetky ním zavinené škody, ktoré vzniknú tretím osobám z dôvodu, alebo v dôsledku realizácie diela. |
7.4. Nárokmi objednávateľa zo zodpovednosti za vady nie je dotknuté právo na náhradu škody, prípadne dohodnutú zmluvnú pokutu. |
7.5. Zhotoviteľ zodpovedá za všetky vady, ktoré má dielo počas trvania záručnej doby. Záručná doba za dielo je 60 mesiacov a začína plynúť odo dňa odovzdania diela objednávateľovi. Záručná doba za zariadenia je 24 mesiacov. |
7.6. Objednávateľ je povinný písomne oznámiť zhotoviteľovi vady diela do 30 dní odo dňa ich zistenia. |
7.7. V prípade vzniku vady diela, je zhotoviteľ povinný na vlastné náklady objednávateľom označené vady odstrániť v lehote 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomného upovedomenia objednávateľa o existencii vád. |
7.8. V prípade, že zhotoviteľ neodstráni vady v súlade s bodom 7. 7. tohto článku zmluvy má objednávateľ nárok na zľavu z ceny diela zodpovedajúcu nákladom na odstránenie vád. |
7.9. Touto zmluvou preberá zhotoviteľ písomne záväzok, že odovzdané dielo bude po dobu určenú v tejto zmluve spôsobilé na použitie na dohodnutý účel, a súčasne si po túto dobu zachová vlastnosti v tejto zmluve dohodnuté. |
7.10. Dohodnutými vlastnosťami sú vlastnosti stavby, ktoré sú určené v projektovej dokumentácii. |
7.11. Záručná doba diela ako celku začína plynúť odo dňa nasledujúceho po dni podpisu protokolu o odovzdaní a prevzatí diela zmluvnými stranami a odborným zástupcom. |
8. Podmienky vykonania diela a podmienky odovzdania a prevzatia diela |
8.1. Zhotoviteľ vykoná dielo na svoje vlastné náklady a pri vlastnom zabezpečení bezpečnosti práce. |
8.2. Zhotoviteľ oznámi objednávateľovi najneskôr v deň podpísania zmluvy meno osoby poverenej vedením vykonávania diela, pričom táto musí byť odborne spôsobilá. |
8.3. O odovzdaní a prevzatí miesta, kde sa realizuje dielo (v tejto zmluve aj ako „stavenisko") sa spíše písomná zápisnica, ktorú podpíšu obe strany. Podpisom zápisnice je stavenisko zhotoviteľovi riadne odovzdané. |
8.4. V čase od podpísania zápisnice o odovzdaní a prevzatí staveniska oboma zmluvnými stranami do podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí diela oboma zmluvnými stranami a odborným zástupcom znáša nebezpečenstvo akejkoľvek škody na diele zhotoviteľ. |
8.5. Počas realizácie diela je zhotoviteľ povinný viesť na pracovisku stavebný denník na mieste prístupnom objednávateľovi. Stavebný denník vedie osoba poverená zhotoviteľom počnúc dňom začiatku vykonávania diela až do dňa jeho ukončenia a odovzdania. |
8.6. Zhotoviteľ po dobu trvania tejto zmluvy zabezpečuje úhradu všetkých médií, ktoré mu budú objednávateľom fakturované, t.j. najmä el. energie, plynu, vody apod., ktoré budú pri realizácii diela použité zhotoviteľom. |
8.7. Zhotoviteľ zodpovedá najmä za primeraný poriadok na stavenisku, za správne uskladnenie materiálov a konštrukcií, za prípadné znečistenie komunikácií, ktoré používa pre svoju činnosť, za ochranu životného prostredia počas realizácie diela a za dodržanie nočného a nedeľného kľudu. |
8.8. Zhotoviteľ zabezpečí na svoje náklady dopravu a skladovanie všetkých materiálov, tovarov, stavebných hmôt a dielcov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun zo skladu na miesto plnenia diela. |
8.9. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela zabuduje len také výrobky a zariadenia, ktoré sú zbavené práv tretích osôb. |
8.10. Zhotoviteľ zodpovedá v plnom rozsahu za protipožiarnu ochranu diela a zaväzuje sa počas vykonania diela vykonať potrebné opatrenia na zabránenie vzniku požiaru, resp. inej havárie v zmysle platných právnych predpisov. |
8.11. Zhotoviteľ je povinný, dodržiavať BOZP a Smernice Požiarnej ochrany, zabezpečovanie a plnenie úloh na úseku BOZP v zmysle Zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a Smernice Požiarnej ochrany v znení Zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov na odovzdanom stavenisku a v jeho bezprostrednom okolí. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bude rešpektovať charakter diela, čo predpokladá v plnej miere rešpektovanie podmienok vyplývajúcich z Vyhlášky MŽP SR č. 532/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. |
8.12. Zhotoviteľ zabezpečí a zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojich zamestnancov, svojich subdodávateľov ako aj osôb, ktoré sa v mieste plnenia diela ako staveniska nachádzajú. Zhotoviteľ je povinný zaradiť na vykonanie diela len osoby odborne spôsobilé a zaškolené podľa platných predpisov BOZP a požiarnej ochrany. Zhotoviteľ je povinný preverovať ich znalosti a sústavne zabezpečovať kontrolu dodržiavania príslušných predpisov. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi ku dňu začatia prác s vykonaním diela platný doklad o vykonanom školení svojich zamestnancov a osôb poverených vykonaním diela z predpisov BOZP a požiarnej ochrany, ako aj doklady o ich odbornej a zdravotnej spôsobilosti k výkonu činnosti podľa tejto zmluvy. V záujme bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany je najmä povinnosťou: a) dodržiavať právne predpisy na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri prací a ostatné právne predpisy a pokyny na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, |
b) dodržiavať zásady bezpečného správania sa na stavenisku, c) dodržiavať určené pracovné postupy, d) nepoužívať alkoholické nápoje a neužívať iné omamné prostriedky v pracovnom čase a nenastupovať pod ich vplyvom do práce, e) dodržiavať zákaz fajčenia na stavenisku, f) oznamovať svojmu nadriadenému nedostatky a závady, ktoré by mohli ohroziť bezpečnosť alebo zdravie pri práci a podľa svojich možností zúčastňovať sa na ich odstraňovaní, g) konať tak, aby svojou činnosťou neohrozovali ostatné osoby nachádzajúce sa na stavenisku. |
8.13. Zhotoviteľ zodpovedá za akékoľvek poškodenie, zničenie a stratu materiálu určeného na zhotovenie diela, za prípadné zranenie alebo usmrtenie osôb a za všetky škody vzniknuté haváriou, ku ktorým dôjde počas, alebo v dôsledku vykonania prác v rámci tejto zmluvy, resp. jej jednotlivých dodatkov. |
8.14. Zhotoviteľ zodpovedá v plnom rozsahu za škodu na majetku objednávateľa, ktorú spôsobí v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy |
8.15. Zhotoviteľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti pri realizácii diela a to najneskôr v lehote dohodnutej pri preberacom konaní. |
8.16. Zhotoviteľ sa zaväzuje písomne vyzvať objednávateľa na kontrolu všetkých prác, ktoré majú byť zakryté alebo sa stanú neprístupnými minimálne 3 pracovné dni vopred. Ak sa objednávateľ nedostaví a nevykoná kontrolu týchto prác, bude zhotoviteľ pokračovať v prácach. Ak objednávateľ bude dodatočne požadovať odkrytie týchto prác je zhotoviteľ povinný odkrytie vykonať na náklady objednávateľa. Ak sa zistí pri dodatočnej kontrole, že práce neboli riadne vykonané, toto odkrytie bude vykonané na náklady zhotoviteľa. |
8.17. Zhotoviteľ sa zaväzuje vyzvať minimálne 3 pracovné dni vopred objednávateľa k účasti na skúškach podľa tohto článku zmluvy. |
8.18. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek kontrolovať vykonávanie predmetu zmluvy zhotoviteľom. Ak objednávateľ zistí, že zhotoviteľ vykonáva predmet zmluvy v rozpore so svojimi povinnosťami, je objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby zhotoviteľ okamžite odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním predmetu zmluvy na vlastné náklady a predmet zmluvy vykonával riadnym spôsobom. Ak tak zhotoviteľ neurobí ani v primeranej lehote mu na to poskytnutej, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
8.19. Kontrolovať práce za objednávateľa vykonáva štatutárny orgán objednávateľa, resp. oprávnená osoba objednávateľa napr. technický dozor objednávateľa. |
8.20. Zhotoviteľ je povinný predložiť od všetkých výrobkov a zariadení platné certifikáty, osvedčenia o zhode, osvedčenia o kvalite, o akosti od slovenských skúšobní, doklad o uskladnení odpadov a pod . |
8.21. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami a projektovou dokumentáciou, ktoré zabezpečí zhotoviteľ. Doklady o týchto skúškach podmieňujú prevzatie diela. |
8.22. Objednávateľ je povinný podľa tejto zmluvy riadne vykonané a odovzdané dielo prevziať. O odovzdaní a prevzatí diela spíšu zmluvné strany protokol o odovzdaní a prevzatí diela (ďalej aj ako „protokol"), ktorý podpisuje objednávateľ, zhotoviteľ, a odborný zástupca (stavebný dozor, prípadne zodpovedný projektant). Podpis odborného zástupcu ustanoveného objednávateľom nemožno nahradiť. |
8.23. Objednávateľ podpíše protokol len za súčasného splnenia nasledovných podmienok: a) zhotoviteľ preukáže realizáciu diela v úplnom súlade s projektovou dokumentáciou, podkladmi podľa článku 2 bod 2.3 tejto zmluvy a touto zmluvou, b) zhotoviteľ preukáže súlad realizácie diela s údajmi uvedenými v stavebnom denníku, c) zhotoviteľ preukáže všetky atesty, certifikáty, revízie a správy k jednotlivým stavebným a technologickým celkom v súlade s právnymi predpismi a normami platnými na území SR, d) zhotoviteľ vypratal stavenisko. |
8.24. Návrh protokolu je povinný vypracovať a predložiť zhotoviteľ. |
8.25. Protokol o odovzdaní a prevzatí diela obsahuje najmä zhodnotenie kvality vykonaných prác, súpis zistených vád a nedorobkov, dohodu o opatreniach a lehotách na ich odstránenie, v prípade vád, ak nedošlo k dohode, stanoviská zhotoviteľa, objednávateľa a projektanta. Ak objednávateľ odmieta dielo prevziať, spíšu obe strany zápis, v ktorom uvedú svoje stanoviská a ich zdôvodnenie. |
8.26. Podpísaním protokolu o odovzdaní a prevzatí diela sa dielo považuje za riadne vykonané. |
8.27. Zhotoviteľ je povinný kedykoľvek okamžite umožniť objednávateľovi, zamestnancom kontrolných orgánov Slovenskej republiky a Európskych spoločenstiev vstup na stavenisko. |
8.28. Zhotoviteľ sa zaväzuje poistiť stavbu diela proti poškodeniu a živelným pohromám počas doby realizácie diela. |
8.29. Zhotoviteľ je povinný na písomný príkaz povereného zástupcu Objednávateľa prerušiť práce na diele na takú dobu a takým spôsobom, ako to požaduje Objednávateľ. V takomto prípade sa však o dobu, po ktorú bude trvať prerušenie prác, vždy predlžuje čas plnenia . |
9. Zmluvné pokuty a úrok z omeškania |
9.1. Zhotoviteľ zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z celkovej ceny diela podľa článku 5 tejto zmluvy za každý, aj začatý deň omeškania zhotoviteľa s odovzdaním diela podľa tejto zmluvy v dohodnutom termíne. |
9.2. Ak je objednávateľ v omeškaní s úhradou platieb ceny diela na základe platobných dokladov uvedených v čl. 6 tejto zmluvy, je zhotoviteľ oprávnený uplatniť voči objednávateľovi nárok na úrok z omeškania z dlžnej sumy v zmysle ustanovenia §369 ods. 1 Obchodného zákonníka. |
9.3. Objednávateľ ma tiež právo požadovať od zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 166,- EUR za každé jednotlivé porušenie povinnosti zhotoviteľa podľa tejto zmluvy. |
9.4. Objednávateľ je taktiež oprávnený vyúčtovať a zhotoviteľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu : |
a) za omeškanie s riadnym a včasným odstránením vád a nedorobkov, počas vykonávania diela alebo uvedených v protokole alebo zistených pri kolaudácii stavby alebo v záručnej dobe vo výške 50,- EUR za každý aj začatý deň omeškania a za každú vadu, až do ich riadne¬ho odstránenia, |
b) za omeškanie s riadnym vyprataním staveniska vo výške 50,- EUR za každý aj začatý deň omeškania, |
c) za umiestnenie reklamnej tabule zhotoviteľa bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa vo výške 100,- EUR, |
d) za porušenie povinnosti vykonať podstatné úlohy osobne, na ktoré sa v tejto zmluve zaviazal zhotoviteľ (bod 3.6. článku 3 zmluvy), vo výške 30% z celk. rozp. nákladov, |
e) za porušenie povinnosti objednávateľa informovať objednávateľa a zaslať objednávateľovi dokumenty, týkajúce sa subdodávateľov (bod 3.5. článku 3 zmluvy), vo výške 20% z celk. rozp. nákladov, za každé porušenie povinnosti, |
f) za každé porušenie protipožiarnych, hygienických a bezpečnostných a technologických predpisov , a to : |
• za nepoužívanie ochranných prilieb a iných osobných ochranných prostriedkov vo výške 10,- EUR za každého zamestnanca a každý zistený nedostatok • za používanie alkoholických nápojov na stavenisku vo výške 10,- EUR za každého zamestnanca |
9.5. Uplatnením zmluvnej pokuty objednávateľom podľa bodu 9.1, bodu 9.3 a bodu 9.4. tohto článku zmluvy, nie je dotknuté právo objednávateľa požadovať náhradu škody, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti zo strany zhotoviteľa, a to aj v rozsahu presahujúcom zmluvnú pokutu a aj v prípade, že zhotoviteľ porušenie zmluvnej povinnosti nezavinil. |
9.6. Objednávateľ je oprávnený o vyúčtovanú zmluvnú pokutu podľa bodov 9.1 a 9.3 tohto článku, znížiť svoje záväzky voči zhotoviteľovi vzniknuté na základe tejto zmluvy, ak tieto zhotoviteľ do termínu určeného vo výzve objednávateľa neuhradí riadne a včas; opísané zníženie uskutoční objednávateľ v zmysle § 580 Občianskeho zákonníka jednostranným započítaním pohľadávky v spojení s § 358 a nasl. Obchodného zákonníka. |
10. Vyššia moc |
10.1. Pre účely tejto zmluvy sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé a ani ich nemôžu zmluvné strany ovplyvniť, napr. vojna, mobilizácia, živelné pohromy a pod. |
10.2. Ak sa plnenie tejto zmluvy stane nemožným do jedného mesiaca od vyskytnutia sa vyššej moci, strana, ktorá sa bude chcieť odvolať na vyššiu moc, požiada druhú stranu o úpravu zmluvy vo vzťahu k predmetu, cene a času plnenia. Ak nedôjde k dohode, má strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia. |
11. Zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov |
11.1. Za účelom zabezpečenie pohľadávok objednávateľa, ktoré vznikli a/alebo vzniknú z tejto zmluvy, zhotoviteľ je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej ako „zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov") vo výške rovnajúcej sa 10% z ceny diela (vrátane DPH). |
11.2. Zhotoviteľ je povinný najneskôr ku dňu podpisu tejto zmluvy predložiť objednávateľovi zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov ku dňu podpisu tejto zmluvy, a to formou zloženia finančných prostriedkov na účet objednávateľa alebo formou bankovej záruky |
11.3. Zhotoviteľ vyhlasuje, že zábezpeka na vykonanie prác bude platná a vymáhateľná dovtedy, kým zhotoviteľ nevyhotoví a nedokončí dielo a neodstráni všetky jeho vady. Ak podmienky zábezpeky na vykonanie prác špecifikujú dátum vypršania jej platnosti a zhotoviteľ do je platnosti riadne neodovzdal dielo, zhotoviteľ je povinný predlžiť platnosť zábezpeky na vykonanie prác, a to až dovtedy, pokiaľ dielo nebude riadne odovzdané. |
11.4. Objednávateľ je povinný vrátiť zábezpeku na vykonanie prác zhotoviteľovi nasledujúci pracovný deň po odovzdaní diela. |
12. Osobitné ustanovenia |
12.1. Dielo je majetkom objednávateľa, a to už počas vykonávania diela zhotoviteľom. |
12.2. Ak konanie zhotoviteľa v súvislosti a v čase s plnením predmetu zmluvy má za následok porušenie predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany a životného prostredia alebo iných právnych predpisov a tieto porušenia budú mať za následok udelenie pokuty zo strany orgánov verejnej alebo štátnej správy podľa príslušných právnych predpisov, odškodní zhotoviteľ objednávateľa v celej výške zaplatenej pokuty vrátane príslušenstva. |
12.3. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky vzniknuté na základe tejto zmluvy, zhotoviteľ nepostúpi bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa v prospech tretej osoby. V prípade porušenia tohto záväzku zhotoviteľ stotožňuje sa s objednávateľom v tom, že takýto úkon je v rozpore s dobrými mravmi s následkami jeho absolútnej neplatnosti (§39 Občiansky zákonník v spojení s §l ods. 2 a §26l ods. 6 Obchodného zákonníka). |
12.4. Zhotoviteľ zaväzuje sa objednávateľovi, že dielo podľa tejto zmluvy na svoje náklady poistí. Zhotoviteľ uzatvorí poistnú zmluvu s dostatočným krytím na poistenie aj zodpovednosti za škodu voči tretím osobám z prevádzkovej činnosti a vadného výrobku alebo vadne vykonanej práce pri realizácii prác podľa tejto zmluvy. Poistná zmluva musí byt' platná od začiatku realizácie diela až do konca záručnej doby na predmetné dielo. Zhotoviteľ prerokuje dostatočnosť poistenia s objednávateľom. |
Zhotoviteľ najneskôr do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi originál poistnej zmluvy uzatvorenej podľa tohto bodu zmluvy; porušenie tejto povinnosti zhotoviteľom považuje sa za podstatné porušenie zmluvy. |
12.5. Ak zhotoviteľ v súvislosti so svojou činnosťou poškodí majetok objednávateľa, alebo tretích osôb, musí bez zbytočného odkladu uviesť veci do pôvodného stavu, prípadne znášať náklady ktoré s tým súvisia, pričom zodpovedá za škodu v plnom rozsahu. |
12.6. Zhotoviteľ je povinný hlásiť akékoľvek škody a krádeže už zabudovaných dodávok a prác bez zbytočného odkladu objednávateľovi. |
12.7. V prípade, že budú práce, dodávky a materiály zhotoviteľa poškodené, odcudzené, čiastočne alebo úplne zničené, zabezpečí zhotoviteľ náhradné plnenie dodávky, prípadne vykoná práce na vlastné náklady, riziko a nebezpečenstvo s cieľom zabezpečiť zmluvné plnenie. Táto skutočnosť nemá vplyv na predlženie času vykonania diela, okrem dôvodov uvedených v čl. 10 tejto zmluvy. Ak dôjde k plneniu zo strany poisťovne zhotoviteľa je tento oprávnený použiť poisťovňou zaplatenú sumu na odstránenie škôd. |
O uvedenej skutočnosti je povinný bezodkladne informovať objednávateľa. Ak poisťovňa zhotoviteľa neuhradí plnú výšku škody, je tento povinný na vlastné náklady odstrániť všetky škody tak, aby objednávateľ neutrpel žiadnu ujmu. V prípade, že zhotoviteľ nedodrží podmienky stanovené poistnými zmluvami uzatvorenými v súlade s touto zmluvou, musí odškodniť objednávateľa za všetky škody a nároky, ktoré vzniknú následkom nedodržania týchto podmienok a povinností. |
13. Odstúpenie od zmluvy a zánik zmluvy |
13.1 Táto zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán alebo písomným odstúpením od tejto zmluvy. |
13.2 Objednávateľ, alebo zhotoviteľ sú oprávnení odstúpiť od tejto zmluvy v prípadoch ustanovených touto zmluvou, alebo zákonom. |
13.3 Objednávateľ môže od tejto zmluvy odstúpiť aj v prípade ak: a) zhotoviteľ závažným spôsobom poruší ustanovenia tejto zmluvy, alebo nedodrží lehoty pre realizáciu diela podľa tejto zmluvy b) zhotoviteľ sa bez písomného súhlasu objednávateľa odkloní od projektovej dokumentácie alebo podkladov podľa článku 2. bod 2.3 tejto zmluvy, c) zhotoviteľ pri realizácii diela poruší bezpečnostné, technické alebo kvalitatívne normy, ustanovené touto zmluvou, alebo zákonom. |
13.4 Zmluvné strany sa dohodli, že za závažné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti zhotoviteľa, ktorá mu vyplýva z tejto zmluvy. |
13.5 Odstúpenie od zmluvy musí byť písomné a musí byť druhej zmluvnej strane doručené. V prípade akýchkoľvek pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy bolo druhej zmluvnej strane doručené tretí deň nasledujúci po dni jeho odoslania. |
14. Spoločné a záverečné ustanovenia |
14.1. Zhotoviteľ zaväzuje sa k riadnemu a včasnému poskytovaniu súčinnosti objednávateľovi (napr. formou predloženia príslušných dokladov v súlade s príručkou pre prijímateľa z príslušného operačného programu a pod.) s cieľom dosiahnuť naplnenie účelu tejto zmluvy. Zhotoviteľ je povinný zdržať sa akéhokoľvek konania, ktoré by smerovalo proti záujmom objednávateľa, resp. ktoré by smerovalo proti dosiahnutiu účelu tejto zmluvy. Porušenie povinnosti poskytnutia riadnej a včasnej súčinnosti podľa tohto bodu zmluvy zo strany zhotoviteľa považuje sa za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
14.2. Právne vzťahy touto zmluvou neupravené sa riadia slovenským právom, najmä príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, ako aj ďalšími relevantnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Zmluva sa riadi ustanoveniami §536 a nasl. Obchodného zákonníka, pokiaľ v tejto zmluvy nie je uvedená odchýlna právna úprava. |
14.3. Práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z tejto zmluvy prechádzajú na ich prípadných právnych nástupcov. |
14.4. Akékoľvek zmeny alebo doplnky tejto zmluvy sú možné iba písomnou dohodou oboch strán vo forme písomného dodatku k zmluve o dielo podpísaného oboma zmluvnými stranami. V prípade, ak o uzatvorenie dodatku požiada objednávateľa poskytovateľ dotácie na základe zmluvy o poskytnutí dotácie, zhotoviteľ je povinný takýto dodatok k tejto zmluve uzatvoriť a to v lehote do troch kalendárnych dní odo dňa výzvy objednávateľa k jeho uzatvoreniu; porušenie tejto povinnosti zhotoviteľom považuje sa za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
14.5. V prípade, ak sa akékoľvek ustanovenie tejto zmluvy stane neplatným v dôsledku jeho rozporu s platným právnym poriadkom, nespôsobí to neplatnosť celej zmluvy. Zmluvné strany sa v takom prípade zaväzujú vzájomným rokovaním nahradiť neplatné zmluvné ustanovenie novým platným ustanovením tak, aby ostal zachovaný obsah, zámer a účel sledovaný zmluvou. |
14.6. Obidve zmluvné strany sa zaväzujú bez zbytočného odkladu ohlásiť všetky zmeny a doplnky údajov, dôležitých pre bezproblémové plnenie zmluvy, druhej zmluvnej strane. |
14.7. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy (vykonaním prác a služieb, dodaním tovaru) kedykoľvek počas platnosti zmluvy, a to objednávateľom, poverenými zamestnancami objednávateľa a akýmikoľvek osobami a orgánmi určenými objednávateľom. Zároveň sa zhotoviteľ zaväzuje poskytnúť pri výkone kontroly/auditu/overovaní všetku potrebnú súčinnosť. |
Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu, prípadne overovania aj po ukončení platnosti tejto zmluvy, ak o takú kontrolu požiada objednávateľ alebo orgán vykonávajúci kontrolu použitia prostriedkov na základe zmluvy o poskytnutí dotácie. |
14.8. Zhotoviteľ a objednávateľ sa dohodli a zaväzujú sa, že bezodkladne prijmú overovania na nápravu nedostatkov, zistených kontrolou/auditom/overovaním, a to v lehote stanovenej objednávateľom. |
14.9. Zhotoviteľ je povinný poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly vnútorného auditu a vládneho auditu orgánov verejnej správy v zmysle zák. č. 502/2001 Z. z. |
14.10. Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú podklady podľa článku 2. bod 2.3 tejto zmluvy vrátane položkovitého rozpočtu výkaz výmer pre stavbu v listinnej a elektronickej podobe (CD nosič). |
14.11. Táto zmluva je vyhotovená v štyroch vyhotoveniach, z ktorých každá zo zmluvných strán obdrží po dvoch vyhotoveniach. |
14.12. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu tejto zmluvy obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia na webovom sídle objednávateľa. Podmienkou nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy je uzatvorenie zmluvy o poskytnutí dotácie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
01.02.2017 00:00 — 28.04.2017 00:00
1,00 komplet
37 197,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2016 08:42
29.11.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2016 08:50 - Vstupná ponuka | 36 990,00 | € | Cena s DPH |
29.11.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: