• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2016 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2016 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2016 14:55

Detail zákazky Z201642645

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2016 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2016 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2016 14:55

Základné údaje

Z201642645

OF-112655

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2706569

Objednávateľ

00315311

Obec Komjatná

Komjatná 292, Komjatná, 03496, SVK

Dodávateľ

36597007

BCF s.r.o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky

elektrická energia, energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2017 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2018. do odberných miest odberateľa/objednávateľa vrátane:
- prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých 8 OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
-jeho prepravy a distribúcie
-služieb súvisiacich s revíziou rozvodov a siete a zabezpečením ich prevádzkyschopnosti počas trvania zmluvy
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa vrátane služieb súvisiacich s revíziou rozvodov a siete, trafostaníc a verejného osvetlenia všetkých OM objednávateľa a zabezpečením ich prevádzkyschopnosti počas trvania zmluvy v zmysle vyhlášky MPSVaR SR 508/2009 Z. z., s výnimkou súvisiacich nákladov (náklady spojené s výjazdom na vykonanie revízie, náklady potrebné na odstránenie eventuálne zistených vád zariadení):
cenu za predpokladané množstvo elektriny za 24 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom (povinná položka) spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle článku V. OUEP (Príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie pre jednotlive OM Objednávateľa na obdobie od 1.1. 2017 00:00 hod. do 31.12. 2018 24:00 hod. kWh 86000
Rezervovaná kapacita 24 mesiacov (80%) kWh 68800
Maximálna rezervovaná kapacita (120%) kWh 103200
Vysoký tarif (VT) na obdobie od 1.1.2017 00:00 hod. do 31.12.2018 24:00 hod. kWh 1000
Nízky tarif (NT) na obdobie od 1.1.2017 00:00 hod. do 31.12.2018 24:00 hod. kWh 3000
Jednotný tarif (JT) na obdobie od 1.1.2017 00:00 hod. do 31.12.2018 24:00 hod. kWh 25000
Verejné osvetlenie (VO) na obdobie od 1.1.2017 00:00 hod. do 31.12.2018 24:00 hod. kWh 57000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Napäťová úroveň NN
Typ merania C
p.č/ČOM/EIC kód/adresa OM/názov OM Distribučná sadzba/Istič/napäťová hladina/Produkt
1./3209416/24ZSS32094160009/Okr. Ružomberok/Ver. svetlo C10/Do 3x63A/NN/VO
2./3209414/24ZSS3209414000J/Okr. Ružomberok/Ver. svetlo C10/Do 3x50A/NN/VO
3./24ZSS3209419000V/Okr. Ružomberok/Dom smútku C2/Do 3x25A/NN/JT
4./3209440/24ZSS3209440000L/Okr. Ružomberok/Ver. svetlo C10/Nad 1x25A/NN/VO
5./3209436/24ZSS3209436000Y/Okr.Ružomberok/Obec C2/do 3x25A/NN/JT
6./3318491/24ZSS3318491000C/Okr.Ružomberok/Obec C10/Do 3x16A/NN/VO
7./3209418/24ZSS320941800AG/Okr.Ružomberok/Pož.zbrojnica C5/Do 3x50A/NN/VT/NT
8./3209430/24ZSS3209430000R/Okr.Ružomberok/kancelária C2/Do 3x100A/NN/JT
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t.j. 86 000 kWh. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Okrem faktúry v tlačenej podobe doručenej do sídla odberateľa doručí túto faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe.
Dodávateľ si nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných OM nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Miestom plnenia sú OM odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa, nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ zabezpečí montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa .
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 24 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2017 00:00 hod. a koncom do 31.12. 2018 24:00.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti a ostatné osobitné požiadavky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2017 00:00 hod
Deň skončenia dodávky 31.12.2018 23:59 hod
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom zálohovými faktúrami nasledovne:
Fakturačné obdobie – každý kalendárny polrok
Realizácia platby – na základe faktúry
Vystavenie faktúry – najneskôr do 15. dňa nasledujúceho obdobia -na každé odberné miesto samostatne
Splatnosť faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Zmena ceny Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky (do 7 dní od uzatvorenia zmluvy):
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA 2017, 2018" na adresu objednávateľa
- dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje:- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, - telefónne číslo kontaktnej osoby, - e-mail kontaktnej osoby.
-predložiť vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia ceny" s uvedením jednotkovej ceny za silovú elektrinu v EUR/kWh (jednotlivo za JT, VT, NT, VO),
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Doklad o oprávnení podnikať v energetike – dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením platného povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú na rok 2017 rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Stredoslovenského regiónu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Zoznam dodávok tovaru - elektrickej energie, uskutočnených za roky 2013,2014,2015, doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania, objemu dodávky a odberateľov(referencia alebo iný dôkaz o plnení potvrdený odberateľom). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Minimálna úroveň: dodávateľ musí predloženým zoznamom dodávok tovaru ( referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávku elektrickej energie preukázať, že v definovanom období dodával, resp. dodáva elektrickú energiu minimálne trom odberateľom, každému z nich v objeme 43 000 kWh/rok. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek jednotlivo pre: - JT jednotnú tarifu - VT vysokú tarifu - NT nízku tarifu - VO verejné osvetlenie Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2017 00:00 — 31.12.2018 23:59

86 000,00 KWh

17 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2016 14:45

29.11.2016 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2016 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 136
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2016 10:45 - Vstupná ponuka 15 789,22 € Cena s DPH
29.11.2016 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka 15 789,22 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS