42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
48317136
DATAROOM s.r.o.
Lehotská 14 , Nitra, 94901, SVK
Dodávka LCD monitorov s uhlopriečkou 24", vrátane ich dovozu
LCD monitory
Tovar, Služba
1. Dodávka LCD monitorov s uhlopriečkou 24", vrátane ich dovozu
|
|
---|---|
Funkcia |
Počítačový monitor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lenovo T2424p alebo jeho ekvivalent | ks | 790 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uhlopriečka | 24" širokouhlý, pomer strán 16:9 |
Rozlíšenie | 1920x1080 pixelov |
Pozorovací uhol | 178°/178° od horizontálnej/vertikálnej osi |
Prevedenia panela (technológia) | IPS s LED podsvietením |
Zmena polohy | výškovo nastaviteľný, náklon monitora, pootočenie vpravo/vľavo, otočenie panela o 90 stupňov okolo zvislej osi |
Výstupné porty | min. 1x DisplayPort ver.1.2 a 1x HDMI ver.1.4.Integovaný USB 3.0 hub s min. 3 x USB3.0 downstreama 1x USB3.0 upstream. |
Dodávané príslušenstvo | prepojovací kábel DisplayPort/Dislay port na prepojenie PC s LCD monitorom (musí byť súčasťou dodávky) |
Záruka | 3 roky u objednávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Bratislava |
Požadovaná lehota dodania: Najneskôr do 20.12.2016. |
Predpokladaná hodnota zákazky nesmie prekročiť finančný limit 125 600,00 EUR bez DPH. |
Cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto dodania vrátane: dopravy, použitého baliaceho materiálu, príp. poštových poplatkov, poistného, atď. |
Do ceny je možné započítať len ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje do 48 hodín od uzavretia zmluvy predložiť rozpis ceny predmetu zákazky nasledovne: cena za 1 kus v členení cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH a celková cena za predmet zákazky v členení cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Zmena ceny nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. |
Hodnota predmetu zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. |
Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Výsledkom bude uzatvorenie kúpnej zmluvy v zmysle obchodných podmienok EKS. |
Objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky uvádza minimálne požadované parametre. |
Ekvivalentom sa rozumie tovar, ktorý má rovnaké technické vlastnosti ako požadovaný tovar alebo lepšie technické vlastnosti ako požadovaný tovar. Dôkazné bremeno je na strane dodávateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa do 24 hodín od uzavretia zmluvy predložiť podrobnú technickú špecifikáciu ekvivalentu v porovnaní s požadovanou technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Objednávateľ upozorňuje dodávateľa, že nedodržanie niektorej z vyššie uvedených technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ následne od Zmluvy odstúpi v súlade s čl.18.2 písm. a) Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Objednávateľ požaduje záruku 3 roky (zabezpečenie výmeny celého zariadenia v miestach inštalácie, ktorými sú pracoviská objednávateľa na celom území SR). |
Všetky náklady spojené s reklamáciou znáša dodávateľ v plnom rozsahu počas 36 mesačnej záručnej doby. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení. |
Dodávateľ dodá objednávateľovi do 48 hodín od uzavretia kúpnej zmluvy presnú kontaktnú adresu svojho servisného strediska, kde bude objednávateľ uplatňovať písomné požiadavky na záručný servis. Za písomné oznámenie sa považuje aj komunikácia elektronickými prostriedkami (e-mail), ktorá umožňuje trvalé zachytenie obsahu komunikácie. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi do 48 hodín od nahlásenia písomnej požiadavky na záručný servis ďalší postup pri reklamácii. |
Objednávateľ požaduje v rámci záručnej doby výmenu vadného tovaru za nový tovar s rovnakými, prípadne vyššími technickými parametrami a to do 10 dní na mieste jeho inštalácie. Výmenou vadného tovaru sa rozumie doručenie nového tovaru dodávateľom na jeho náklady na požadované miesto objednávateľa a prebratie vadného tovaru dodávateľom na jeho náklady. |
Stará Vajnorská ul. č. 37, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
20.12.2016 12:00
790,00 kus
150 720,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2016 09:11
29.11.2016 14:00
29.11.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2016 07:45 - Vstupná ponuka | 150 720,00 | € | Cena s DPH |
29.11.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 139 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: