42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
45952671
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK
Mrazené nanuky a zmrzlina s bezplatnou výpožičkou 12 ks presklených mraziacich boxov, reklamných pútačov a reklamného materiálu počas trvania zmluvy
zmrzlina, nanuky, mraziace boxy
Tovar, Služba
1. Mrazené nanuky a zmrzlina s bezplatnou výpožičkou 12 ks presklených mraziacich boxov, reklamných pútačov a reklamného materiálu počas trvania zmluvy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predaj konečnému spotrebiteľovi |
Dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa v celej SR vrátane odľahlých častí, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy |
Bezplatná výpožička 12 ks presklených mraziacich boxov, reklamných pútačov a reklamného materiálu počas trvania zmluvy /uvedené predmety budú vystavené na viditeľných miestach v prevádzkach obstarávateľa/ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nanuk ovocný, min. 45 g (mrazený krém s rastlinným tukom, min. štyri príchute, v kakaovej poleve) | ks | 400 | ||
Big Milk nanuky rôzne príchute | ks | 900 | ||
Big Milk rodinné balenie rôzne príchute | ks | 40 | ||
Calippo rôzne príchute | ks | 1430 | ||
Corneto rôzne príchute | ks | 3100 | ||
Magnum Almond Black/Infin, rôzne príchute | ks | 5390 | ||
Míša nanuky rôzne príchute | ks | 5250 | ||
Nogger 90 ml rôzne príchute | ks | 2960 | ||
Ruská zmrzlina 180 ml | ks | 3820 | ||
Ruská zmrzlina 200 ml | ks | 910 | ||
Ruská zmrzlina kornút | ks | 100 | ||
Tvaroháček 60 ml, tvaroh a jahodová dreň | ks | 2540 | ||
Twister 80 ml rôzne príchute | ks | 2540 | ||
Jahodová dreň na paličke Gemini Maxi 55ml | ks | 400 | ||
Jahodová dreň v kelímku Gemini Maxi 90ml | ks | 1000 | ||
Jarka nanuk - vanilková príchuť s jahodovým krémom 30 g | ks | 600 | ||
Nanuk smotanový 100 ml, rôzne druhy | ks | 1400 | ||
Nanuk karamelový 110 ml, rôzne druhy | ks | 1200 | ||
Nanuk mandľový 110 ml, rôzne druhy | ks | 1200 | ||
Kornút čokoláda, vanilka 115 ml, rôzne druhy | ks | 1800 | ||
Nanuková torta 615 ml, rozne príchute | ks | 300 | ||
Zmrzlina 4,2 l, rôzne príchute | ks | 194 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvanlivosť pri dodaní | minimálne 2/3 záručnej doby |
Teplota pri dodaní | - 18 stupňov celzia |
Názov |
1. Denné dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa na celom území SR vrátane odľahlých častí, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy. |
2. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
3. Objednávka, ani bezplatná výpožička mraziacich boxov nebude zo strany dodávateľa nijako limitovaná /ani minimálnym množstvom, ani cenou/. Počas trvania bezplatnej výpožičky mraziacich boxov idú všetky náklady súvisiace s ich dodaním, opravou, výmenou, kontrolou a pod. na náklady dodávateľa. |
4. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. V prípade použitia ekvivalentov, musia byť tieto presne špecifikované v cenovej ponuke a musia byť odsúhlasené objednávateľom. |
5. Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 24 mesiacov s účinnosťou od 1.01.2017 - 31.12.2018, alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
7. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe sumárnej faktúry za každé stredisko zvlášť, ktoré dodávateľ vyhotoví raz za 15 dní. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Na faktúru prosím vždy uviesť číslo zmluvy z EKS. V prípade, že dodávateľ bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek objednávateľa, fakturácia sortimentu bude vždy len samostatne v súlade s konkrétne uzatvorenou zmluvou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej zmluvy. |
6. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
8. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru a jeho vyskladnením v mieste plnenia. |
9. V prípade, že dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
10. Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní e-shopovej, telefonickej, emailovej alebo ústnej objednávky. Denná dodávka tovaru /v prípade potreby: pondelok - sobota/ musí byť vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
11. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Podľa Potravinového kódexu SR objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
12. V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 90 minút od neprevzatia takéhoto tovaru. |
13. V prípade problémov s dodávaním tovarov objednávateľ bude striktne uplatňovať princíp 3 krát porušenie a následne odstúpenie od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
14. Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. V prípade nespokojnosti s teplotou doručeného tovaru Obstarávateľ bude aj spätne požadovať doručenie elektronického potvrdenia o stave teploty chladenia tovaru prepravovaného vozidla v daný deň. |
15. Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný Verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. Minimálna trvanlivosť nesmie byť kratšia ako 2/3 z celkovej doby trvanlivosti. |
17. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu v dôsledku omeškania dodávateľa vznikne. |
18. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. |
19. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením minimálne s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak dodávateľ bude dodávať ekvivalentný výrobok zaväzuje sa spolu s tovarom dodať aj doklad od nezávislej inštitúcie že ním dodaný tovar je ekvivalentný výrobok v kvalite uvedeného popísaného výrobku. |
20. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
21. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET je objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
22. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného potvrdenia o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 152/95 Z.z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s výrobou, skladov. a distribúciou predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
23. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného osvedčenia regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
24. V prípade, ak dodávku tovaru bude Dodávateľ vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, dodávateľ predloží uzavretú Zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
Drotárska cesta 46 - kontaktná adresa, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
16 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2016 08:12
29.11.2016 10:00
29.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2016 09:17 - Vstupná ponuka | 16 000,00 | € | Cena bez DPH |
29.11.2016 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 999,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: