42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka prenosných počítačov s príslušenstvom, vrátane ich dovozu podľa požiadaviek objednávateľa
počítače, príslušenstvo k počítačom, klávesnica, myš, taška, Docking Station, prenosné počítače
Tovar, Služba
1. Dodávka prenosných počítačov s príslušenstvom, vrátane ich dovozu podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie prenosných počítačov s príslušenstvom (klávesnica, myš, taška, Dock Station), vrátane ich dovozu podľa požiadaviek objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1: Notebook Lenovo ThinkPad L460 alebo ekvivalent | ks | 140 | ||
Položka č. 2: Príslušenstvo k notebooku - Externá klávesnica | ks | 140 | ||
Položka č. 3: Príslušenstvo k notebooku - Externá myš | ks | 140 | ||
Položka č. 4: Príslušenstvo k notebooku - Docking Station | ks | 140 | ||
Položka č. 5: Príslušenstvo k notebooku - Taška | ks | 140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - Procesor | Intel Core i5-6200U (2,30/2,80GHz) alebo kompatibilný s benchmarkom 4042 bodov |
Položka č. 1 - Display | LED 14,0" Full HD 1920x1080pixels , matný IPS panel |
Položka č. 1 - Grafika | Intel HD Graphics 520 |
Položka č. 1 - Pamäť | 8 GB, rozšíriteľná na 32 GB |
Položka č. 1 - HDD | kombinovaný SSHD 500GB + 8GB (5400rpm) |
Položka č. 1 - Klávesnica | slovenská, optimalizovaná pre systém Windows 8.1 |
Položka č. 1 - Napájacia batéria | výdrž min. 12 hodín, kapacita min. 48 Wh |
Položka č. 1 - DVD RW | zabudovaná alebo portable |
Položka č. 1 - WiFi + Bluetooth | podporované modulom WLAN |
Položka č. 1 - Zvuk | stereo reproduktory, dvojica digitálnych mikrofónov |
Položka č. 1 - Webová kamera | zabudovaná, HD 720p |
Položka č. 1 - Farba plastu | čierna |
Položka č. 1 - Vstupné/výstupné porty | RJ45; Mini DisplayPort™; VGA; 3,5 mm konektor na slúchadlá/mikrofón; min. 3x USB 3.0 |
Položka č. 1 - Napájací adaptér pre notebook | áno |
Položka č. 1 - Predinštalovaný OS | Win7Pro 64-bit + Win10Pro 64-bit (SK+EN) |
Príslušentvo ku každému notebooku: | |
Položka č. 2 - Externá klávesnica | Od výrobcu notebooku, USB, slovenská, čierna, dvojriadkový kláves ENTER |
Položka č. 3 - Externá myš | Od výrobcu notebooku, USB, optická |
Položka č. 4 - Docking Station | Od výrobcu notebooku, pripojiteľný na systémovú zbernicu, vrátane napájacieho adaptéra. Požadované porty: 3x USB 2.0 určené aj pre dobíjanie, 3x USB 3.0, 1x DP, 1x DVI-D, 1x VGA, |
Položka č. 4 - Docking Station (pokračovanie) | 1x 10/1000 Gigabit Ethernet, 1x Audio port, dobíjanie pripojeného notebooku cez adaptér Docking Station |
Položka č. 5 - Taška | profesionálna, čierna farba, s popruhom, polstrovaná kapsa pre notebook, vhodná na prenášanie notebooku a jeho príslušenstva |
Záruka | 3 roky, typu on site |
Názov |
Objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky uvádza minimálne požadované parametre. |
Ekvivalentom sa rozumie tovar, ktorý má rovnaké technické vlastnosti ako požadovaný tovar alebo lepšie technické vlastnosti ako požadovaný tovar. Dôkazné bremeno je na strane dodávateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa do 24 hodín od uzavretia zmluvy predložiť podrobnú technickú špecifikáciu ekvivalentu v porovnaní s požadovanou technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Objednávateľ upozorňuje dodávateľa, že nedodržanie niektorej z vyššie uvedených technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ následne od zmluvy odstúpi v súlade s čl.18.2 písm. a) Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Objednávateľ požaduje záruku 3 roky, typu on site (výmena vadného dielu, resp. celého zariadenia vykonávaná servisným technikom v miestach inštalácie, ktorými sú pracoviská objednávateľa na celom území SR). |
Všetky náklady spojené s reklamáciou znáša dodávateľ v plnom rozsahu počas 36 mesačnej záručnej doby. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení. |
Objednávateľ požaduje do 48 hodín od uzavretia zmluvy predložiť rozpis ceny predmetu zákazky nasledovne: cena na každú položku 1-5 predmetu zákazky osobitne (notebook a príslušenstvo) v členení cena bez DPH, sadzby DPH a cena s DPH a celková cena za predmet zákazky v členení cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Bratislava |
Celkové množstvo predmetu zákazky bude dodané jednorázovo. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky objednávateľovi najneskôr do 20.12.2016. |
Hodnota predmetu zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. |
Do ceny je možné započítať len ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Zmena ceny nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. |
Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Predpokladaná hodnota zákazky nesmie prekročiť finančný limit 134 900,00 EUR bez DPH. |
Dodávateľ dodá objednávateľovi do 48 hodín od uzavretia kúpnej zmluvy presnú kontaktnú adresu svojho servisného strediska, kde bude objednávateľ uplatňovať písomné požiadavky na záručný servis. Za písomné oznámenie sa považuje aj komunikácia elektronickými prostriedkami (e-mail), ktorá umožňuje trvalé zachytenie obsahu komunikácie. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi do 48 hodín od nahlásenia písomnej požiadavky na záručný servis ďalší postup pri reklamácii. |
Stará Vajnorská ul. č. 37, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
20.12.2016 12:00
700,00 ks
161 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2016 08:43
29.11.2016 13:00
29.11.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2016 07:59 - Vstupná ponuka | 161 784,00 | € | Cena s DPH |
29.11.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 292,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: