Z201642325
OF-111394
zrušená
30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
Dodávka elektrickej energie 2017
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie pre OM - EIC: 24ZSLENTS000007S na obdobie od 1.1. 2017 00:00 hod. do 31.12. 2017 24:00 hod. | kWh | 40000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OM - EIC: 24ZSLENTS000007S | Istič: 100 A |
Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
Termín začatia dodávky elektrickej energie | 01.01.2017 00:00 hod |
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie | 31.12.2017 24:00 hod |
Zodpovednosť za odchýlku | požadujeme od dodávateľa, aby prevzal zodpovednosť za odchýlku |
Typ tarify | X3-C2 |
Názov |
1. Miestom plnenia je pracovisko odberateľa. |
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
3. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou. |
5. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
7. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru vrátane ceny za silovú energiu a taktiež ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky |
pokračovanie 8.: vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky. |
9. Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky. |
10. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
11. Cena bude uhradená v mene euro. |
12. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov. |
15. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
16. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
17. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
18. Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom najneskôr do 12. dňa nasledujúceho mesiaca po uplynutí mesiaca dodávky na základe skutočnej spotreby. |
19. Nebudú riešené žiadne zálohové platby. Splatnosť faktúr je 30 dní. Faktúra má náležitosti daňového dokladu. |
20. Okrem faktúry v tlačenej podobe doručenej do sídla odberateľa doručí túto faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
22. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POZOR!!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA 2017" |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
3. Požaduje sa predložiť vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia ceny" s uvedením jednotkovej ceny za silovú elektrinu v EUR/MWh, s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby na zmluvné obdobie, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy. |
4. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
5. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
6. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na vymedzenom území Východoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
7. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu "A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY" časti 1.4 opisného formulára objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti uvedené v časti 1.3 OF a ostatné osobitné požiadavky. |
POZOR!!! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie a tech. vlastností bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
2. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF. |
3. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2017 00:00 hod. a koncom do 31.12. 2017 24:00. |
4. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 4.: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
5. Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Jána Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 01.01.2018 00:00
40 000,00 KWh
6 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2016 14:29
28.11.2016 14:30
28.11.2016 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: