30777810
Divadlo Aréna
Viedenská cesta 10, Bratislava, 85101, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Výroba a tlač kalendárov
grafický návrh, tlač, kalendár nástenný, doprava
Tovar, Služba
1. Výroba a tlač kalendárov
|
|
---|---|
Funkcia |
Reprezentácia a propagácia objednávateľa. |
Výroba, tlač a dodanie nástenných kalendárov na rok 2017. |
Tvorba grafického návrhu na farebný nástenný kalendár. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 nástenný kalendár na rok 2017 | ks | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nástenný kalendár | 485x340 mm,orientácia kalendára na šírku, 14 listov |
nástenný kalendár | kvalita papiera 200g, matný, farebné prevedenie |
nástenný kalendár | kartón zospodu s farebným logom, viazaný dvojitou špirálou |
nástenný kalendár | v kalendári uvedený rok, mesiac, týždeň, deň, mená, sviatky, 13 x foto |
nástenný kalendár | prehľadný kalendár na rok 2018 |
nástenný kalendár | jazyk slovenský |
nástenný kalendár | tvorba grafického návrhu |
nástenný kalendár | 1 titulná strana a fotografia, 12 strán - mesiacov a 12 fotografií - zadná strana |
nástenný kalendár | kvalita papiera 200g, matný, farebné prevedenie |
nástenný kalendár | kartón prečnievajúci zospodu s farebným logom a kontaktnými údajmi |
nástenný kalendár | kalendár viazaný dvojitou špirálou |
nástenný kalendár | fotky a popis k fotkám dodá objednávateľ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy nasledujúci deň od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ dodá logá, popis k fotkám a fotky, ostatné bude vlastná tvorba dodávateľa – po dohode. |
Objednávateľ dodá dodávateľovi 13 ks fotografií na nástenný kalendár v digitálnej podobe. |
Objednávateľ poskytne všetky podklady v elektronickej forme dodávateľovi nasledujúci deň od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi odkonzultovaný vlastný grafický návrh na farebný nástenný kalendár do 4 prac. dní od uzavretia zmluvy (e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa). |
Návrh dodávateľa bude obsahovať povinné logá a foto. |
Návrh dodávateľa odsúhlasí objednávateľ a potvrdí e-mailom dodávateľovi. |
Grafický návrh musí byť odkonzultovaný s objednávateľom, ktorý schváli konečnú podobu materiálov. |
Finálne odsúhlasenie podkladov pre tlač kalendárov musí byť potvrdené písomne e- mailom s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa dodanie predmetu zmluvy aj v digitálnej podobe. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu na jednotlivé položky do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy s jednotkovou a celkovou cenou pre danú položku s DPH a bez DPH. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na prúslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahrňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Celková cena zahŕňa všetky požiadavky vrátane autorských práv za použité podklady v grafickom návrhu a ďalšie súvisiace náklady zhotoviteľa spojené s dodaním predmetu zmluvy. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Viedenská cesta 10, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
07.12.2016 13:26
250,00 kus
950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2016 13:30
29.11.2016 13:26
29.11.2016 13:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2016 14:21 - Vstupná ponuka | 949,99 | € | Cena bez DPH |
23.11.2016 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 949,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: