00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
44886021
DAG SLOVAKIA, a. s.
Volgogradská 9, Prešov, 08001, SVK
Rekonštrukcia elektroinštalácie v administratívnej budove
Elektroinštalačné práce, svietidlá, stavebné úpravy, rozvádzače, kabeláž, silnoprúdové rozvody
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. Rekonštrukcia elektroinštalácie v administratívnej budove
|
|
---|---|
Funkcia |
Vnútorné osvetlenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rekonštrukcia elektroinštalácie: podrobná špecifikácia vo výkaze-výmer priloženom v prílohe (viď súbor Vykaz_vymer.xls) | komplet | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať dielo podľa projektovej dokumentácie (PD) v prílohe EKS (ktorá je pre potreby EKS v anonymnej podobe), v súlade výkazom výmer a tech. špecifikáciami v EKS a s podmienkami zmluvy o dielo. Dodávateľ predloží objednávateľovi technickú dokumentáciu (prospekty a/alebo, katalógové listy, a pod.) ku všetkým typom svietidiel uvedených vo výkaze výmer a v PD, ktoré navrhuje použiť na dielo do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy vrátane výpočtu z programu Dialux za účelom overenia splnenia tech. požiadaviek na predmet zákazky. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
3. Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
4. Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z.. |
5. Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa protokolu o odovzdaní a prevzatí diela oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
6. Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
7. Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
8. Fakturácia za vykonané práce sa uskutoční až po protokolárnom odovzdaní a prevzatí diela. |
9. Faktúra bude obsahovať náležitosti podľa zákona o DPH resp. Zákona o účtovníctve ak nebude zhotoviteľ platca DPH. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi (meno a priezvisko a č. dokladu totožnosti), ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. V prípade zmeny alebo doplnenia (pracovníkov/techniky) oznámi dodávateľ túto zmenu bezodkladne v dostatočnom predstihu objednávateľovi. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). Cena za povinnosti uvedené v predchádzajúcej vete je zahrnutá v celkovej cene za vykonanie diela. |
12. Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
13. Dodávateľ zodpovedá za zabezpečenie bezpečnosti a ochrany majetku v priestoroch, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
14. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
15. Miesto vykonania diela: Zvolen, intravilán mesta. |
16. Požaduje sa doručiť podrobný rozpočet do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy do sídla objednávateľa. V rozpočte budú doplnené všetky konkrétne značky/typy materiálov/výrobkov v súlade s PD, výkazom výmer a s osobitnými požiadavkami na plnenie. Výsledná cena bude v súlade s ponúknutou cenou v EKS. Dodávateľ zaokrúhli výsledné položkové ceny na dve desatinné miesta. Konečný rozpočet pošle aj v elektronickej podobe. V prílohe je súbor na nacenenie: Formular_cenovej_ponuky_EKS.xls. |
17. Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. V prípade, že k zápisu nedôjde do 30 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
18. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je činnosť (stavebná činnosť), ktorá je rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky a je oprávnený dielo realizovať a uzavrieť túto zmluvu. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem. |
19. Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že dodávateľ a rovnako všetci jeho subdodávatelia disponujú všetkými licenciami, povoleniami a oprávneniami a na základe vyžiadania objednávateľom poskytne o tom príslušné dokumenty. |
20. Dodávateľ je povinný udržiavať miesto plnenia a jeho okolie v čistote, odvážať stavebný odpad a vykonávať pravidelne denne hrubé čistenie stavby po ukončení svojich prác. |
21. Predmet Zmluvy zahŕňa minimálne realizáciu diela podľa technickej špecifikácie, podľa projektovej dokumentácie a podľa pokynov objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje, že dielo bude zhotovené v súlade so zmluvou, jej prílohami a pokynmi objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu a objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu za dielo - za realizáciu plnenia, všetko podľa podmienok v zmysle tejto zmluvy a podľa Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u a v súlade s Obchodným zákonníkom a inými platnými predpismi. |
23. Dodávateľ nepoužije žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených objednávateľom. |
24. Pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené príslušnými právnymi normami. |
25. Na žiadosť objednávateľa je dodávateľ povinný zdokumentovať navrhované materiály a výrobky na vzorkách a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky a dohodnutého harmonogramu na odsúhlasenie dielenskú a montážnu dokumentáciu vybraných častí dodávok. |
26. Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie diela, že sa oboznámil s požiadavkami objednávateľa, preštudoval všetky zverejnené podklady zo strany objednávateľa a má tak všetky potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia podľa zmluvy. |
27. Zmluvné strany sa zaviazali, že budú vzájomne spolupracovať a poskytnú si vzájomnú súčinnosť pri riešení konkrétnych technických otázok a problémov, ktoré vzniknú počas realizácie diela, najmä vzhľadom na ich možný vplyv na výšku ceny diela a dodržanie časového harmonogramu a lehoty plnenia. |
28. Zhotoviteľ poskytuje záruku na dielo 36 mesiacov, za nedostatky, ktoré sa prejavia po odovzdaní diela zodpovedá zhotoviteľ, ak boli spôsobené porušením jeho povinností nedodržaním platných noriem a technologických postupov. |
29. Dodávateľ je povinný zhotoviť dielo v zmluvne dohodnutom rozsahu, bez vád a nedorobkov brániacich užívaniu diela, v súlade s touto zmluvou v termíne uvedenom v zmluve. |
30. Objednávateľ prevezme danú časť diela výlučne v prípade, že na tejto časti nebudú zistené také vady a nedorobky, ktoré by bránili riadnemu, bezpečnému a plne funkčnému užívaniu tejto časti diela. Prevzatie časti diela môže byť objednávateľom odmietnuté v prípade zistených závad funkčnosti, ktoré bránia užívaniu tejto časti diela. |
31. Dodávateľ je povinný počas plynutia záručnej doby na svoje náklady, riziko a zodpovednosť odstrániť zistené vady, za ktoré nesie zodpovednosť v súlade s ustanoveniami zmluvy a relevantných ustanovení Obchodného zákonníka. Ak vady nemôžu byť odstránené, má objednávateľ právo na zodpovedajúcu primeranú zľavu z ceny diela. |
32. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť dodávateľovi vady diela najneskôr však v lehote tridsiatich (30) kalendárnych dní odo dňa, kedy vadu zistil. V oznámení objednávateľ uvedie popis vady, ako sa vada prejavila a jej rozsah. |
33. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovanej vady bez zbytočného odkladu, najneskôr ale do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa oznámenia vady objednávateľom. |
34. V prípade havarijného stavu je dodávateľ povinný nastúpiť na odstránenie vád na diele bez zbytočného odkladu, najneskôr ale do 4 hodín od okamihu oznámenia vady. |
35. V prípade, že vada nie je opraviteľná, dodávateľ je povinný provizórne sprevádzkovať poškodenú (nefunkčnú) časť diela, a to do 24 hodín od nastúpenia dodávateľa na odstraňovanie vady. |
36. Ak dodávateľ neodstráni vady, za ktoré zodpovedá, ani po písomnej výzve objednávateľa s poskytnutím primeranej lehoty na plnenie, je objednávateľ oprávnený odstrániť vadu treťou osobou na náklady dodávateľa. |
37. Po odstránení vady treťou osobou objednávateľ o tom písomne upovedomí dodávateľa spolu s podrobným vyúčtovaním nákladov na odstránenie vady. Dodávateľ je v takom prípade povinný uhradiť objednávateľovi cenu za odstránenie vady treťou osobou v celom rozsahu. |
38. Objednávateľ môže uplatniť voči dodávateľovi nasledovné sankcie, zmluvné pokuty a penále a inštitút odstúpenia od zmluvy pre porušenie zmluvy za nasledovné porušenie zmluvy - podstatné porušenie zmluvy nasledovne v uvedenom rozsahu: |
38.1. Omeškania zo strany dodávateľa vykonávať plnenie podľa jednotlivých termínov uvedených v tejto zmluve, sa považujú za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ môže uplatniť voči dodávateľovi: - penále z omeškania vo výške 0,05 % z celkovej ceny plnenia bez DPH za každý deň omeškania - zmluvnú pokutu vo výške 1000 EUR za každých 7 dní omeškania plnenia dodávateľa - inštitút odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy |
38.2. Za neodstránenie vád a/alebo nedorobkov diela v termíne a v rozsahu uvedenom v protokole o odovzdaní a prevzatí diela, čo považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy môže voči dodávateľovi uplatniť: - penále za omeškanie odstránenia vád/nedorobkov a to vo výške 0,05% z ceny plnenia bez DPH za každý aj začatý deň omeškania - zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR za každých 15 dní omeškania s odstránením vád/nedorobkov a to opakovane až do úplného odstránenia vád/nedorobkov - inštitút odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie SNP č. 50, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
20.12.2016 15:00
1,00 komplet
83 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2016 13:21
01.12.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2016 18:52 - Vstupná ponuka | 83 748,00 | € | Cena s DPH |
01.12.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: