36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
31396828
BANSKÉ PROJEKTY, s.r.o.
Miletičova 23, Bratislava, 82109, SVK
"Na bicykli po stopách histórie" - vypracovanie PD pre stavebné povolenie, inžinierska činnosť a občasný autorský dozor pre cyklotrasu
projektová dokumentácia, inžinierska činnosť, občasný autorský dozor, právoplatné stavebné povolenie, dokumentácia na realizáciu stavby, cyklotrasa, lávka pre cyklistov, oddychová zóna
Služba
1. "Na bicykli po stopách histórie" - vypracovanie PD pre stavebné povolenie, inžinierska činnosť a občasný autorský dozor pre cyklotrasu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby, inžinierska činnosť s cieľom nadobudnutia právoplatného stavebného povolenia a občasný autorský dozor pre stavbu cyklotrasy. |
Projektová dokumentácia bude vypracovaná v zmysle rozhodnutia o umiestnení stavby a platnej dokumentácie pre územné rozhodnutie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Projektová dokumentácia v tlačenej forme | komplet. vyhotovenia | 12 | ||
CD alebo iné pamäťové médiu (pdf, xls, dwg, doc) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet zmluvy bude členený na jednotlivé výkonové fázy, ktoré sa budú realizovať podla pokynov objednávateľa, ako je uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie tejto zmluvy. | |
1. FÁZA | Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby |
Cyklotrasa zahŕňa objekty (projektová dokumentácia musí byť členená na stavebné objekty): | |
• Komunikácia pre cyklistov | bude obojsmerná, dvojpruhová, smerovo nerozdelená, š. 3,0m celkovej dĺžky cca 12,0 km. |
• Lávka pre cyklistov | most trojpoľový, kolmý, z oceľovej priehradnej konštrukcie, s polrámom, uložený na železobetónových oporách umiestnených v koryte vodného toku. |
Lávka pre cyklistov | S drevenou mostovkou z fošní z tvrdého dreva šírky medzi zábradliami 3,5m, d=49,55m, |
• Lávka pre cyklistov | most trojpoľový, kolmý, z oceľovej priehradnej konštrukcie, s polrámom, uložený na železobetónových oporách umiestnených v koryte vodného toku. |
Lávka pre cyklistov | S drevenou mostovkou z fošní z tvrdého dreva šírky medzi zábradliami 3,5m, d= 52,55m, |
• Oprava vozovky jestvujúcej cyklotrasy | dĺ. 666m, šírka 3,0m |
• Oddychovú zónu | spevnená plocha pre odstavenie bicyklov rozmerov 2,5x5,0m ( návrh mobiliáru) |
• Úprava vyústenia objektu kanalizácie | - doplnenie výustného objektu o hornú kryciu dosku, ktorá bude slúžiť ako vozovka cyklotrasy |
• Sadové úpravy | |
• Osvetlenie cyklistickej cestičky | |
Rozsah projektovej dokumentácie: | Dokumentácia bude vypracovaná v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných a účinných v Slovenskej republike, platných technických noriem vzťahujúcich sa na dielo. |
Rozsah projektovej dokumentácie: | Dokumentácia bude vypracovaná v slovenskom jazyku, osobami s príslušnou odbornou spôsobilosťou v zmysle zákona |
Rozsah projektovej dokumentácie: | SNR č. 138/1992Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. |
Rozsah projektovej dokumentácie: | Dokumentácia bude vypracovaná v rozsahu projektu stavby pre stavebné povolenie a následne dopracovaná na projekt pre realizáciu stavby - podľa zákona č. 50/1976Zb. |
Rozsah projektovej dokumentácie: | o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, vyhlášky č. 453/2000Z.z.,ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona, |
Rozsah projektovej dokumentácie: | technických podmienok (ďalej len TP) 07/2014 Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR; |
Rozsah projektovej dokumentácie: | v rozsahu primeranom k vykonávanému dielu a príl. č. 3 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA 2016. |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - v prípade nutnosti polohopisné a výškopisné domeranie územia - zabezpečenie geologického prieskumu |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - zakreslenie trasy do katastrálnej mapy s výpisom dotknutých pozemkov a vlastníkov podľa úsekov a katastrálnych území |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | (úsek, k. ú., číslo parcely, výmera, druh pozemku, vlastník, číslo LV, záber z pozemku ) |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - inventarizácia jestvujúcich drevín so zakreslením situačného plánu a spoločenským ohodnotením |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - projekt prenosného dopravného značenia v mieste napojenia na jestvujúce komunikácie počas realizácie stavby |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - preložky inžinierskych sietí v príp. potreby -hydrogeologický výpočet |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - vypracovanie bilancie skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy navrhnutej na odňatie podľa vyhl. č. 508/2004 Z. z. |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - povodňový plán zabezpečovacích prác podľa zákona č.7/2010 Z.z. o ochrane pred povodňami |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude: | - návrh a schválenie cykloturistického značenia v úseku cca 5km |
Súčasťou projektovej dokumentácie bude | - návrh drobnej cyklistickej infraštruktúry a odpočívadiel, vrátane umiestnenia info-panelov |
Požiadavky na spracovanie a technické parametre dokumentácie stavby: | - v priebehu vykonávania diela sa minimálne 2 krát za mesiac uskutoční pracovné rokovanie medzi zhotoviteľom a objednávateľom, ktorého výstupy sú pre zhotoviteľa záväzné |
Požiadavky na spracovanie a technické parametre dokumentácie stavby: | - projektant je povinný v štádiu rozpracovania konzultovať projekt s dotknutými orgánmi a správcami inžinierskych sietí, |
Požiadavky na spracovanie a technické parametre dokumentácie stavby: | každú konzultáciu dokladovať zápisom, ktorý bude súčasťou projektovej dokumentácie v časti doklady. |
Požiadavky na spracovanie a technické parametre dokumentácie stavby: | - projektant je povinný rešpektovať vyjadrenia správcov sietí vydaných v územnom konaní a rozpracovanosť projektovej dokumentácie pravidelne konzultovať s objednávateľom. |
Požiadavky na spracovanie a technické parametre dokumentácie stavby: | - podkladom pre vypracovanie projektovej dokumentácie je projektová dokumentácia pre územné rozhodnutie. |
Požiadavky na spracovanie a technické parametre dokumentácie stavby: | - projektant bude vykonávať občasný autorský dozor realizácie stavby. |
2. FÁZA | Inžinierska činnosť pre stavebné povolenie |
Inžinierska činnosť pre stavebné povolenie zahŕňa: | prerokovanie dokumentácie s dotknutými verejnoprávnymi orgánmi, správcami inžinierskych sietí a s dotknutými právnickými a fyzickými osobami za účelom začatia stavebného konania, |
Inžinierska činnosť pre stavebné povolenie zahŕňa: | zabezpečenie odňatia poľnohospodárskej pôdy |
Inžinierska činnosť pre stavebné povolenie zahŕňa: | zabezpečenie všetkých potrebných dokladov, povolení a vyjadrení dotknutých orgánov pre: stavebné povolenie, búracie povolenie, ohlásenie drobnej stavby, preložky inžinierskych sietí. |
Inžinierska činnosť pre stavebné povolenie zahŕňa: | zabezpečenie všetkých potrebných posudkov, štúdií... vyplývajúcich z rozhodnutia o umiestnení stavby. |
Inžinierska činnosť pre stavebné povolenie zahŕňa: | podanie návrhu na začatie stavebného konania na príslušný stavebný úrad, účasť na konaní, organizačné zabezpečenie konania a získanie právoplatného stavebného povolenia. |
3. FÁZA | Občasný autorský dozor |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | poskytovanie vysvetlenia k projektovej dokumentácii pre zabezpečenie plynulosti výstavby |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | posudzovanie prípadných návrhov zhotoviteľa stavby na zmeny a odchýlky oproti schválenej projektovej dokumentácii z technického i technologického hľadiska |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | a ďalších podmienok súvisiacich s predmetom stavby a vyjadrovať sa k nim a zúčastňovať sa na konaniach vo veci prípadných zmien stavby pred jej dokončením |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | posudzovanie a vyjadrovanie sa k požiadavkám zhotoviteľa diela na tzv. naviac práce, t.j. práce nad rozsah stanovený schválenou projektovou dokumentáciou |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | v prípade, že skutkový stav zistený na stavenisku nezodpovedá predpokladom v projektovej dokumentácii, navrhovanie technického riešenia vyvolanej zmeny, |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | vrátane komplexného projekčného spracovania zmeny technického riešenia spolu s výkazom výmer |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | zaujatie stanoviska s vysvetlením a návrhom riešenia k prípadným skrytým vadám |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | každý výkon autorského dozoru na stavbe bude zaznamenaný v stavebnom denníku. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje, aby zhotoviteľ mal v predmete podnikania oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy zhotoviteľ predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy vo veciach zmluvných a vo veciach technických s uvedením telefonických a emailových kontaktov. |
Výdavky na vypracovanie projektovej dokumentácie môžu byť predmetom financovania zo zdrojov EÚ. |
Objednávateľ požaduje, aby sa zhotoviteľ zaviazal strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby sú: |
a) Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet t.j. rozpis cien jednotlivých výkonových fáz plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť na jednotlivé výkonové fázy rozpis cien sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľovi je odporúčané objednávateľom vykonať ohliadku miesta výstavby, aby si sám overil a získal potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie predmetu zmluvy. |
Odborná spôsobilosť bude dokladovaná predložením originálu alebo úradne overenej kópie osvedčenia o odbornej spôsobilosti pre projektovanie dopravných stavieb vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov podľa zákona SNR č.138/1992Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov – osvedčenie A2 Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo – vykonávanie komplexných služieb |
a súvisiaceho technického poradenstva s výnimkou architektonických služieb, prípadne ekvivalentom osvedčenia platného v krajine, z ktorej hospodársky subjekt predkladá ponuku. |
Odbornú spôsobilosť objednávateľ požaduje predložiť v termíne do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že zhotoviteľ príslušnú odbornú spôsobilosť nepredloží do 7 dní, objednávateľ odstúpi od zmluvy. |
PLATOBNE PODMIENKY |
Zhotoviteľ po ukončení každej výkonovej fázy alebo jej časti určenej objednávateľom, vystaví objednávateľovi faktúru za každú výkonovú fázu alebo jej časť osobitne podľa predmetu plnenia uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy. |
Prílohou každej faktúry musí byť obidvoma zmluvnými stranami podpísaný protokol z odovzdania a prevzatia príslušnej výkonovej fázy alebo jej časti. |
Fakturácia výkonov za inžiniersku činnosť bude realizovaná po nadobudnutí právoplatnosti príslušných povolení. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť ceny podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz na základe faktúr zhotoviteľa, na základe záverečných protokolov z odovzdania a prevzatia príslušnej časti predmetu zmluvy pri zohľadnení ustanovenia v osobitných požiadavkách uvedených v časti ZÁBEZPEKA. |
Zhotoviteľom vystavené faktúry musia byť vyhotovené v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nezodpovedá vo vecnej a formálnej stránke, objednávateľ má právo vrátiť ju zhotoviteľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry a nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Splatnosť všetkých platieb je do 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom. |
SÚČINNOSŤ ZMLUVNÝCH STRÁN : |
Dorozumievanie a vysvetľovanie medzi objednávateľom a zhotoviteľom sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zaručí trvalé zachytenie obsahu písomnosti. Môže sa uskutočniť aj elektronickou poštou. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie alebo žiadosti doručenej elektronickou formou bude rozhodujúci obsah písomnosti doručenej poštovou zásielkou. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať činnosti, ktoré sú predmetom tejto zmluvy osobne, resp. v spolupráci s osobami, oprávnenými na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení. |
Zmluvné strany sa zaväzujú, že pri plnení predmetu tejto zmluvy budú spolupracovať a poskytovať druhej strane potrebné informácie a podklady týkajúce sa predmetu zmluvy, ako aj súčinnosť požadovanú ktoroukoľvek stranou. |
Každá zmluvná strana je oprávnená odmietnuť požadovanú súčinnosť len v prípade, ak táto nesúvisí s plnením podľa tejto zmluvy, alebo ak je s prihliadnutím na všetky okolnosti nespravodlivé požadovať od zmluvnej strany takéto plnenie, najmä v prípade, ak by poskytnutie takejto súčinnosti zmluvnú stranu výrazne finančne, či inak zaťažilo a je zrejmé, že požadovanie takejto súčinnosti sa v čase uzavretia tejto zmluvy nemohlo predpokladať a pri tom nevznikla žiadna objektívna skutočnosť oproti momentu podpisu tejto zmluvy, ktorá by požadovanie takejto súčinnosti opodstatnila. |
Objednávateľ je oprávnený pokynmi usmerňovať realizáciu výkonových fáz a plnenie povinností zhotoviteľa v zmysle zmluvy, pričom také pokyny objednávateľa nesmú ísť nad rámec zmluvy, dopĺňať ju, ani ju meniť. V prípade, ak zhotoviteľ o to objednávateľa požiada, objednávateľ je povinný vyhotoviť pokyn podľa tohto bodu písomne a doručiť ho zhotoviteľovi. Pokyny objednávateľa v zmysle tohto bodu a vyhotovené v súlade s týmto bodom sú pre zhotoviteľa záväzné. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu písomne upozorniť objednávateľa na prípadnú nevhodnú povahu jeho pokynov alebo vecí prevzatých zhotoviteľom od objednávateľa na účely plnenia predmetu zmluvy, ak takú nevhodnosť zhotoviteľ zistil, alebo mohol zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti potrebnej na realizáciu predmetu zmluvy. Zhotoviteľ, ak poruší svoju povinnosť v zmysle tohto bodu, zodpovedá za vady diela spôsobené použitím nevhodných vecí objednávateľa alebo nevhodných pokynov objednávateľa. |
Zhotoviteľ zvolá v priebehu plnenia aktuálnej výkonovej fázy min raz za dva týždne prerokovanie, ktoré sa budú konať v mieste podľa dohody s objednávateľom, prípadne aj v sídle zhotoviteľa. Záznam z výrobných výborov vyhotoví zhotoviteľ. Záznam bude podpísaný kompetentnými zástupcami oboch zmluvných strán. Účasť na prerokovaní môže po dohode s objednávateľom nahradiť písomná informácia zhotoviteľa o stave rozpracovanosti predmetu zmluvy, ktorú doručí objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť trvalú súčinnosť a to najmä pripomienkovať a odsúhlasovať rozpracovanú projektovú dokumentáciu v režime, na ktorom sa zmluvné strany dohodnú pred začatím projektových prác na každej výkonovej fáze. Toto spolupôsobenie poskytne objednávateľ zhotoviteľovi minimálne v rozsahu: |
- výrobných výborov, ktoré budú objednávateľovi oznámené písomne vopred najneskôr 5 pracovných dní, |
- operatívnych rokovaní v nevyhnutnom rozsahu, ktoré budú objednávateľovi oznámené telefonicky alebo emailom vopred minimálne 3 pracovné dni. |
Osobitnú lehotu dohodnú zmluvné strany v prípade, ak pôjde o spolupôsobenie, ktoré nemôže objednávateľ zaobstarať vlastnými silami. |
Zápis o odovzdaní a prevzatí (preberací protokol) objednávateľ potvrdí po kontrole diela (kvalita, kompletnosť odovzdávaného projektu) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia projektu, resp. podkladov tvoriacich príslušnú ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ má povinnosť strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so službami. |
PRECHOD VLASTNÍCKYCH PRÁV |
Zápis o odovzdaní a prevzatí diela – „Preberací protokol“ – objednávateľ potvrdí pri prebratí dokumentácie, respektíve každej výkonovej fázy. |
Veci určené na vykonanie diela, ktoré sú vlastníctvom objednávateľa, zhotoviteľ po upotrebení, najneskôr v deň odovzdania posledného predmetu tejto zmluvy, vráti objednávateľovi. |
Objednávateľ je taktiež oprávnený použiť zhotovené dielo ako súčasť súťažných podkladov pre účely verejného obstarávania pre výber zhotoviteľov stavby a podanie žiadosti na získanie finančných prostriedkov z Európskych fondov alebo iných finančných nástrojov. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA A SANKCIE |
V prípade, že zhotoviteľ bude v omeškaní s dodaním diela, alebo jeho časti, bez dôvodu na strane objednávateľa, má právo objednávateľ uplatniť u zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,2 % z celkovej ceny bez DPH, za každý deň omeškania. |
Ak zhotoviteľ nesplní povinnosť pravidelne v 14 dňových intervaloch informovať objednávateľa o stave rozpracovanosti predmetu zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500,- eur (slovom päťsto eur) za každé nesplnenie tejto povinnosti alebo zmluvnú pokutu vo výške 50,- eur (slovom: päťdesiat eur) za každý deň omeškania až do dodatočného predloženia písomnej informácie o stave plnenia príslušnej časti predmetu zmluvy. |
Ak zhotoviteľ je bez dôvodu na strane objednávateľa v omeškaní troch správ o stave plnenia predmetu zmluvy a k odstráneniu tohto stavu nedôjde ani v náhradnej primeranej (minimálne 15-dňovej) lehote poskytnutej zhotoviteľovi objednávateľom v písomnej výzve na odstránenie omeškania, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa, t.j. z dôvodov na strane zhotoviteľa, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej ceny bez DPH. |
Uplatnením akejkoľvek zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok zmluvných strán na náhradu škody. |
V prípade, že objednávateľ zruší alebo odstúpi od zmluvy z dôvodov neležiacich na strane zhotoviteľa, bude zhotoviteľ práce rozpracované ku dnu zrušenia alebo odstúpenia fakturovať objednávateľovi vo výške percentuálneho rozpracovania predmetu zmluvy s preukázaním nákladov s následným odovzdaním rozpracovanej časti diela v jednom vyhotovení. Nárok na náhradu škody zostáva zachovaný. |
Pri odstúpení sa obidve zmluvné strany riadia ustanoveniami § 344-351 Obchodného zákonníka v platnom znení. |
Zhotoviteľ sa zaručuje, že predmet zmluvy, jeho projektované stavebno – technické parametre a iné súvisiace parametre budú vypracované podľa predpisov platných v Slovenskej republike a budú mať vlastnosti stanovené technickými podmienkami a záväznými normami platnými v Slovenskej republike. |
Záručná doba prvej výkonovej fázy uvedenej v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy je päť rokov a začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania príslušnej výkonovej fázy objednávateľovi. |
Zhotoviteľ zodpovedá za vady stavebného diela pokiaľ ich pôvod bude vo vadnej projektovej dokumentácii vypracovanej podľa tejto zmluvy. |
Zhotoviteľ nezodpovedá za vady stavebného diela alebo jednotlivých jeho častiach vyvolané vadnou projektovou dokumentáciou vypracovanou podľa tejto zmluvy najmä v týchto, prípadoch: |
- ak zhotoviteľ stavby zmení stavebnú realizáciu oproti schválenej projektovej dokumentácii bez súhlasu zhotoviteľa, |
- ak boli použité podklady prevzaté od objednávateľa, resp. ktoré vyplynuli zo spolupôsobenia objednávateľa a zhotoviteľ ani pri vynaložení všetkej odbornej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, prípadne na to upozornil objednávateľa a ten na ich použití trval, |
- ak v priebehu stavebnej realizácie neboli dodržané stavebno-technologické postupy, ktoré majú viesť k dosiahnutiu projektovanej kvality stavby a k dosiahnutiu navrhnutých stavebných štandardov, |
- ak neboli dodržané parametre stavby v PD, všeobecne platné technické normy, ak neboli použité potrebné akosti zabudovaných hmôt, materiálov a výrobkov dodávaných zhotoviteľmi stavby, |
- ak následne po odovzdaní diela do užívania sa objavili skryté vady stavebného diela ktorých pôvodcom je zhotoviteľ stavby, |
- ak následne po uvedení stavby do užívania vznikli vady, ktoré boli spôsobené neodborným zásahom užívateľa do stavby alebo do zabudovaných technických a technologických zariadení. |
Pri závažných nedostatkoch v stave ohrozenia majetku alebo životov má zhotoviteľ právo požadovať zastavenie alebo nepovolenie začatia stavebných prác. V ostatných prípadoch dáva investorovi doporučenia na zastavenie, resp. nepokračovanie prác. |
Pre reklamáciu vady diela v zmysle tejto zmluvy platia ustanovenia §§ 560-565 Obchodného zákonníka. |
Reklamáciu vady diela je objednávateľ povinný po jej zistení bezodkladne písomne oznámiť zástupcovi zhotoviteľa. |
Oprávnenú reklamáciu vady predmetu tejto zmluvy je zhotoviteľ povinný bezodkladne a bezplatne odstrániť na základe písomnej reklamácie doručenej do rúk zástupcu zhotoviteľa, začať s odstraňovaním vady bez zbytočného odkladu a vzniknutú vadu odstrániť v lehote do 14 dní od uplatnenia reklamácie. |
Odstránením reklamovanej vady diela nezaniká objednávateľovi nárok na náhradu škody, ak mu takáto preukázateľne vznikla. |
ZÁBEZPEKA : |
Zhotoviteľ je povinný do 14 dní od účinnosti zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len „zábezpeka“). Objednávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú zhotoviteľom riadne a včas uspokojené. |
Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 5 % z celkovej ceny bez DPH s platnosťou počas celej doby plnenia tejto zmluvy. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu plnenia tejto zmluvy, t.j. až pokým zhotoviteľ riadne a včas nevykoná a neukončí a objednávateľ takto dokončené plnenie bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami tejto zmluvy. |
Banková záruka sa bude riadiť ustanoveniami § 313 a nasl. Obchodného zákonníka, musí byť vydaná vo forme a s obsahom akceptovateľným pre objednávateľa ako neodvolateľná a bezpodmienečná banková záruka splatná na prvé písomné požiadanie, podľa ktorej príslušná renomovaná slovenská banka alebo pobočka zahraničnej banky na území Slovenskej republiky vyhlási, že uspokojí objednávateľa na základe písomného oznámenia objednávateľa adresovaného banke |
v prípade, že zhotoviteľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa ustanovení § 306 Obchodného zákonníka bude nepochybné, že dodávateľ svoj záväzok nesplní, napr. pri vyhlásení konkurzu. Zhotoviteľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením sumy predstavujúcej 5 % z ceny bez DPH do notárskej úschovy alebo na účet objednávateľa alebo vinkulovaním na svojom účte v banke v prospech objednávateľa a to počas celej doby plnenia zmluvy. |
Neposkytnutie zábezpeky tak ako je uvedené v tomto bode sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. V prípade, že stavba nebude začatá do jedného roka od dodania projektu, objednávateľ bankovú záruku, respektíve inú formu zábezpeky vráti zhotoviteľovi. |
Zhotoviteľ má uzavretú poistnú zmluvu na škody spôsobené pri výkone profesie autorizovaného stavebného inžiniera minimálne v sume ceny bez DPH. Túto skutočnosť je zhotoviteľ preukázať kedykoľvek na základe požiadavky objednávateľa. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje : |
Písomne oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny týkajúce sa najmä jeho identifikačných a kontaktných údajov uvedených v zmluve, predmetu činnosti, vstupu do likvidácie alebo začatia konania podľa Zákona o konkurze a reštrukturalizácii; |
Písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Objednávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti zhotoviteľa, či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. Objednávateľ nesmie súhlas s použitím subdodávateľa bezdôvodne odmietnuť. |
Ak sa objednávateľ k žiadosti zhotoviteľa nevyjadrí do troch pracovných dní má sa za to, že objednávateľ s použitím subdodávateľa súhlasí. Ak zhotoviteľ použije na poskytnutie plnenia alebo jeho časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči objednávateľovi v celom rozsahu tak, ako keby dané plnenie poskytoval sám. |
ŠPECIFIKÁCIA AUTORSKÝCH PRÁV : |
Autorské práva sa riadia zákonom č. 185/2015 Z. z. o autorských právach a právach súvisiacich s autorským právom v platnom znení (autorský zákon) (ďalej len „AZ“). |
Akékoľvek architektonické diela zriadené podľa tejto zmluvy najmä autorské návrhy, projektová dokumentácia pre vydanie územného rozhodnutia, projektová dokumentácia pre vydanie stavebného povolenia, dokumentácia pre realizáciu stavby ako aj ďalšie podklady vypracované v súvislosti s plnením podľa tejto zmluvy, ktoré napĺňajú znaky architektonického diela v zmysle AZ sa ďalej v texte označuje jednotne ako „dielo“. |
Zhotoviteľ udeľuje objednávateľovi nevýhradnú a územne a časovo neobmedzenú licenciu na použitie diela zhotoveného podľa tejto zmluvy, na základe ktorej je objednávateľ oprávnený použiť dielo pre dosiahnutie účelu zhotovenia diela – t. j. vydania právoplatného územného rozhodnutia, vydania právoplatného stavebného povolenia a zrealizovania ním investovanej stavby. Odplata za udelenie licencie je zahrnutá v odplate podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz. Pri takomto použití diela ostávajú osobnostné autorské práva nedotknuté. |
Zhotoviteľ ďalej udeľuje objednávateľovi licenciu pre použitie rozpracovanej časti diela v prípade, že k ukončeniu diela došlo z dôvodu oprávneného odstúpenia objednávateľa od tejto zmluvy o dielo a za predpokladu, že rozpracovaná časť diela bude použitá výlučne spôsobom a v rozsahu smerujúcom k ukončeniu resp. kompletizácii projektovej dokumentácie a následne k realizácii stavebného diela. Odplata za udelenie takejto licencie je taktiež zahrnutá v odplate podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz. Osobnostné autorské práva ostávajú aj v tomto prípade zachované. |
Licencie uvedené v tejto prílohe vstupujú do účinnosti v momente, keď jednotlivé diela zaradené pod pojem „dielo“ sú v zmysle rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz a Platobných podmienok tejto zmluvy uhradené. V takomto prípade ostávajú osobnostné autorské práva zachované, vrátane nárokov za použitie diela na autorskú korektúru a autorskú odmenu súvisiacu s výkonom autorskej korektúry.Odplata za licenciu je zahrnutá v cene diela. |
Objednávateľ je oprávnený udeliť sublicenciu na použitie diela aj bez písomného súhlasu zhotoviteľa. |
Zhotoviteľ prehlasuje, že autorské architektonické diela podľa tejto zmluvy neporušujú autorské práva tretích osôb. |
Objednávateľ je oprávnený poskytnúť dielo zhotovené podľa tejto zmluvy tretím osobám bez obmedzení. |
Názov | Upresnenie |
Požadovaná lehota dodania prvej fázy: | do 2 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Požadovaná lehota dodania druhej fázy: | do 5 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Požadovaná lehota dodania tretej fázy: | podľa časového harmonogramu výstavby, do termínu ukončenia preberacieho konania stavby. |
Ak posledný deň lehoty padne na deň pracovného pokoja, | je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň. |
Predmet zmluvy, resp. jeho časť podľa rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy, sa považuje za splnený | protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy, resp. jeho časti objednávateľom. |
Ak vzniknú počas plnenia predmetu zmluvy podľa rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy prekážky, ktoré zmluvné strany nemôžu ovplyvniť a ktoré bránia dodržať dohodnuté termíny, predlžuje sa čas plnenia o dobu trvania týchto prekážok napr. v prípade, ak pri prerokovávaní alebo schvaľovaní dokumentácie vzniknú prekážky z dôvodu uplatňovania kompetencií tretích strán,najmä zo strany schvaľujúcich orgánov, | nebude sa predĺženie lehoty pre dodanie predmetu zmluvy považovať za omeškanie. |
K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
03.12.2018 00:00
14,00 ks
105 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2016 15:00
29.11.2016 14:57
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2016 08:42 - Vstupná ponuka | 104 880,00 | € | Cena s DPH |
29.11.2016 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 92 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: