00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Obalový materiál a výrobky z plastov
plastový materiál, obalový materiál
Tovar
1. Obalový materiál a výrobky z plastov
|
|
---|---|
Funkcia |
Obalový materiál (alobal, fólia potravinárska, vrecká na rolke) a výrobky z plastov (poháre, šálky, taniere, misky, kelímky, lyžičky, vidličky, nožíky, podnosy, viečka) vrátane balenia, dopravy a vyloženia na konkrétne pracovisko objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Alobal 45 cm x 150 m | ks | 25 | ||
2. Alobal 30 cm x 150 m | ks | 10 | ||
3. Box na potraviny - Menu box 1 dielny, rozmery: 241 x 207 x 69 mm, bal=125 ks v kartóne 2x125 ks | kartón | 5 | ||
4. Box na potraviny - Menu box 2 dielny, rozmery: 241 x 207 x 69 mm, bal=250 ks v kartóne | kartón | 8 | ||
5. Box plastový úložný rozmery: 30 x 22,5 x 18,3 cm, uzatvárateľný s vekom a dvomi rukoväťami | ks | 3 | ||
6. Fólia potravinárska 30cm, návin=300 m | rol. | 21 | ||
7. Fólia potravinárska 45cm, návin=300 m | rol. | 45 | ||
8. Lyžica plastová, 19 cm pevná, biela, 1 bal.=100 ks | bal. | 7 | ||
9. Lyžica plastová, 17 cm pevná, biela, 1 bal.=100 ks | bal. | 50 | ||
10. Lyžička kávová biela na horúce nápoje, 12,5 cm, 1 bal.=100 ks | bal. | 33 | ||
11. Miešatká do kávy biele, plastové 11cm, bal=1000ks | bal. | 37 | ||
12. Miska ALU 33x23cm | ks | 30 | ||
13. Miska ALU 44,5x29,5cm | ks | 90 | ||
14. Miska ALU 54,5 x 35,9 cm | ks | 30 | ||
15. Miska ALU guľatá, priemer dna 13cm, výška 6 cm, 1 bal.= 5 ks | bal. | 8 | ||
16. Kelímok miska okrúhla PP 500 ml, priehľadná 1 bal.=100 ks | bal. | 10 | ||
17. Viečko priehľadné pre misky okrúhle PP 1 bal.=100 ks | bal. | 10 | ||
18. Miska na polievku na horúce jedlo, 500 ml, biela, 1 bal.=100 ks | bal. | 26 | ||
19. Nožík plastový, pevný, 19 cm, biely, 1 bal.=100 ks | bal. | 33 | ||
20. Nožík plastový, pevný, 17 cm, biely, 1 bal.=100 ks | bal. | 50 | ||
21. Podnos ALU 37,5x28 cm, bal=50ks | bal. | 3 | ||
22. Podnos ALU oválny 43x28,5 cm, bal=50ks | bal. | 2 | ||
23. Pohár biely plast. 200ml-obyč., bal=100ks | bal. | 945 | ||
24. Pohár biely plast. 250ml - obyč, bal=100ks | bal. | 11 | ||
25. Pohár biely plast. 300 ml - obyč, bal=100ks | bal. | 5 | ||
26. Pohár hnedý plast. 200ml -na teplý nápoj, bal=100ks | bal. | 21 | ||
27. Pohár plastový hnedo-biely na teplé nápoje, 180 ml, bal=100 ks | bal. | 67 | ||
28. Pohár plastový hnedý, kávový, 150ml, bal=100 ks | bal. | 3 | ||
29. Pohár priehľadný plast. 200 ml, bal=100ks | bal. | 2 | ||
30. Pohár priehľadný plast. 300ml, bal=50ks | bal. | 5 | ||
31. Pohár biely plast. 500ml, bal=50ks | bal. | 5 | ||
32. Vrecká na rolke 20 x 30 cm, taška mikroténová, 1 rolka 250 ks, 1 kartón = 20 rolí | kartón | 30 | ||
33. Rolo tašky, nosnosť 3kg extra silné, 250 ks v rolke | rol. | 13 | ||
34. Rolo tašky, nosnosť 5kg, extra silné, 200 ks v rolke | rol. | 12 | ||
35. Šálka s uškom na horúce nápoje (na kávu), biela, 180 ml, bal=60 ks | bal. | 6 | ||
36. Šálka s uškom na horúce nápoje (na kávu), hnedá, 180 ml, bal=60 ks | bal. | 10 | ||
37. Tácka ALU oválna 24x35 cm, bal=5 ks | bal. | 13 | ||
38. Tácka papierová 13x20 cm, biela, bal.=100 ks | bal. | 7 | ||
39. Tanier plastový plytký biely 15,0 cm, bal=100ks | bal. | 10 | ||
40. Tanier plastový plytký biely 20,5cm, bal=100ks | bal. | 14 | ||
41. Tanier plastový plytký biely 22 cm, bal=100ks | bal. | 25 | ||
42. Taška košieľka,300+180x480 mm, biela, 1 bal.=100 ks | bal. | 4 | ||
43. Vanička miska hranatá priehľadná 200ml, bal=100ks | bal. | 31 | ||
44. Viečko na vaničky PP, 1 bal. = 100 ks | bal. | 30 | ||
45. Vidlička plastová, pevná 19 cm, biela, 1 bal.=100 ks | bal. | 35 | ||
46. Vidlička plastová, pevná 17 cm, biela, 1 bal.=100 ks | bal. | 50 | ||
47. Špajdle drevené údenárske, jeden koniec strúhaný, 20 cm, 1 bal. = 100 ks | bal. | 20 | ||
48. Viečko na misky priehľadné, 200 ml, 1 bal.=100 ks | bal. | 1 | ||
49. Špáradlá drevené, z bambusu a viečkom s otvorom na vyťahovanie, 1 bal.=500 ks | bal. | 10 | ||
50. Umelohmotný dávkovač tekutého mydla s pumpičkou 250 ml | ks | 5 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody: |
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia, |
1.2. rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke vrátane iných nákladov potrebných na realizáciu dodávky. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
7. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v sídle objednávateľa v 4- podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa, v ktorých bude uvedený presný dátum a miesto dodania. Periodicita objednávania počas trvania rámcovej dohody bude cca 1x za 2 mesiace. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
9. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
10. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 6 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Dražovská 2, Dražovská 4, Kraskova 1, Štefánikova 67, Hodžova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 súbor
4 852,01
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2016 10:49
05.12.2016 10:00
05.12.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2016 09:01 - Vstupná ponuka | 4 852,00 | € | Cena s DPH |
05.12.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 723,42 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: