Z201642046
OF-110620
zrušená
00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
Stoly
stoly
Tovar, Služba
1. Stoly
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie priestorov zasadačky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skladací stôl s drevenou doskou | ks | 18 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skladací stôl s drevenou doskou | Stolová doska z LDTD s laminovaným povrchom, farba čerešňa/buk tmavý |
Skladací stôl s drevenou doskou | Hrúbka dosky: min22 mm s ABS hranou |
Skladací stôl s drevenou doskou | Rozmer stola: dĺžka – 1200 mm, šírka - 600 mm, výška – min. 725 mm, max. 750 mm |
Skladací stôl s drevenou doskou | Konštrukcia stola: pochrómované/čierne oceľové rúrky, sklopná podnož |
Skladací stôl s drevenou doskou | Stoly v zloženom stave musia byť stohovateľné |
Skladací stôl s drevenou doskou | Povrchová úprava odolná na poliatie horúcou tekutinou |
Skladací stôl s drevenou doskou | Záruka: min. 24 mesiacov |
Názov |
Vrátane dovozu a vyloženia na určené miesto objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi (e-mailom) objednávateľovi presný typ ponúkaného stola s podrobným technickým popisom materiálu a vyhotovenia na posúdenie požadovaných parametrov, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení ponúkaného typu (potvrdzujúci e-mail). |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa predložiť predbežný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Pred dodaním požadujeme fotografie (emailom) - design položiek, za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Dodanie tovaru bude realizované do 14 dní od podpisu zmluvy. |
Prevzatie tovaru sa vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar. |
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. V prípade porušenia povinnosti dosať náhradný tovar, má sa za to, že predávajúci nesplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia. |
V prípade, že predávajúci nedodrží termín dodávky, kupujúci je oprávnený uplatniť si voči predávajúcemu zmluvnú pokutu výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania. |
Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru, resp., omeškanie kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny trvajúce dlhšie ako 60 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je pre druhú zmluvnú stranu dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
Predávajúci zodpovedá zato, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku min. 24 mesiacov. |
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Nám. sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
09.12.2016 15:00
18,00 počet stolov
2 304,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2016 15:02
25.11.2016 16:30
25.11.2016 16:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: