00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
36013595
MIVAX, s.r.o.
Kozmonautov 35, Martin, 03601, SVK
Ultrasonografický prístroj pre oddelenie ortopédie
ultrazvuk, ultrasonografický prístroj, USG prístroj, sonograf
Tovar, Služba
1. Ultrasonografický prístroj pre oddelenie ortopédie
|
|
---|---|
Funkcia |
Ultrasonografický prístroj určený pre oddelenie ortopédie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Uhlopriečka LCD monitora | " | 15 | ||
Hard disk pre archiváciu pacientskych dát | GB | 250 | ||
Frekvenčný rozsah sondy | MHz | 5 - 12 | ||
Vstavané konektory pre 2D vyšetrovacie sondy | ks | 2 | ||
USB porty | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
USG prístroj | prenosný |
Softvér | pre ortopédiu |
Módy zobrazenia | 2D, 2x2D, 4x2D, M, 2D/M |
PW pulzný doppler | |
Zobrazenie | harmonické, s redukciou šumivých artefaktov - Speckle reduction, trapezoidálne |
Sonda | lineárna multifrekvečná |
Freezovací nožný spínač | |
Vozík | |
Termotlačiareň | |
USG prístroj | nový, nepoužívaný, nerepasovaný |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
4. Odovzdanie kompletnej užívateľskej dokumentácie |
5. Zaškolenie zdravotníckého personálu užívateľa na obsluhu dodaného prístroja |
6. Návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku |
7. Záručný servis |
8. Vzhľadom k tomu, že Tovar bude financovaný z viazaných finančných prostriedkov z rozpočtovej kapitoly Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „MZ SR“) účelovo schválených pre Objednávateľa na ich čerpanie na nákup Tovaru najneskôr do 31.12.2016 |
pokračovanie 8: zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva zanikne na základe tejto tzv. rozväzovacej doložky bez potreby dodatočného osobitného úkonu (samostatnej dohody o zániku Zmluvy, výpovede zo Zmluvy alebo odstúpenia od Zmluvy) ku dňu 28.12.2016, ak: |
8.1 MZ SR neakceptuje proces verejného obstarávania Tovaru; alebo |
8.2 MZ SR nepoukáže schválené finančné prostriedky účelovo určené na platbu za Tovar v plnej výške dohodnutej Ceny priamo na účet Objednávateľa najneskôr do 28.12.2016; alebo |
8.3 Dodávateľ nedodá Tovar s faktúrou Objednávateľovi najneskôr do 28.12.2016 |
9. Dodávateľ vyhlasuje, že si je vedomý aj týchto osobitných podmienok Zmluvy a bezvýhradne s nimi súhlasí. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že kedykoľvek po uzavretí Zmluvy strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru Objednávateľovi, a to zo strany MZ SR a poskytne mu riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
13. V prípade ak dodávateľ predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenie o zhode a dodávateľ ich predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa. |
14. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy, vydaný výrobcom ponúkaného prístroja. |
15. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. |
16. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi technicko - medicínske parametre ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia tovaru. |
17. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy. |
18. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2, 4, 5 v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží ako originál alebo úradne overenú kópiu. |
19. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. Postačuje kópia požadovaných dokladov, okrem dokladov podľa bodu 18. |
20. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Opravy v rámci záručného servisu | Nástup dodávateľa na opravu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy kupujúcim |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu | Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu poruchy |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu | Do 48 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 prac. dní od nástupu na opravu |
Opravy v rámci záručného servisu | Dni pracovného voľna, pokoja a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú |
Záručná doba | 24 mesiacov |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.12.2016 08:00 — 28.12.2016 14:00
1,00 ks
13 452,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2016 09:39
28.11.2016 09:00
28.11.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2016 14:18 - Vstupná ponuka | 13 452,00 | € | Cena s DPH |
28.11.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: