00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
00613606
EGAMED, spol. s r.o.
Ratnovce 4, Ratnovce, 922 31, SVK
Monitor vitálnych funkcií
monitor, monitor vitálnych funkcií, pacientský monitor, monitoring
Tovar, Služba
1. Monitor vitálnych funkcií
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitorovanie vitálnych funkcií pacienta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
farebný monitor | '' | 10,4 | ||
pamäť pre grafické a tabuľkové trendy | hod. | 72 | ||
spätné zobrazenie všetkých kriviek za posledných | min. | 720 | ||
pamäť pre posledné NIBP merania | počet | 500 | ||
pamäť pre posledné alarmy | počet | 60 | ||
rozsah RESP | rpm | 0 - 150 | ||
rozlíšenie RESP | rpm | 1 | ||
počet zvodov EKG | ks | 5 | ||
rozsah EKG | bpm | 15 - 350 | ||
rozlíšenie EKG | bpm | 1 | ||
rozsah NIBP | mmHg | 10 - 270 | ||
rozlíšenie NIBP | mmHg | 1 | ||
rozsah SpO2 | % | 0 - 100 | ||
rozlíšenie SpO2 | % | 1 | ||
rozsah meranej teploty | °C | 0 - 50 | ||
rozlíšenie meranej teploty | °C | 0,1 | ||
nastavenie časového intervalu merania pri automatickom režime pre NIBP | min. | 1 - 480 | ||
zabudovaná nabíjateľná batéria s kapacitou | mAh | 2 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
monitor vitálnych funkcií | modulárny s možnosťou budúceho rozšírenia o ďalšie moduly |
monitor vitálnych funkcií | nový, nepoužívaný, nerepasovaný |
meranie | dospelých, detských a neonatálnych pacientov |
detekcia kardiostimulátora | |
ochrana monitora pri defibrilácii | |
volanie sestry | |
komunikácia s monitorovacou centrálou | obojsmerná |
rozhranie | LAN, USB |
meranie | 5 zvodové EKG |
meranie | RESP |
meranie | NIBP |
meranie | SpO2 |
meranie | 2xTEMP |
meranie | PR |
analýza | arytmií |
NIBP režimy | manuálny, automatický, kontinuálny |
NIBP pretlaková ochrana | |
test tesnosti | pre NIBP |
meranie teploty | na dvoch miestach súčasne |
menu | v slovenskom alebo českom jazyku |
možnosť zmeny EKG na | 3 zvodové |
kalkulácie liekov | |
možnosť rozšíriť o | 12 zvodové EKG |
možnosť rozšíriť o | Nellcor OxiMax SpO2 alebo ekvivalent |
možnosť rozšíriť o | Omron 3600 NIBP alebo ekvivalent |
možnosť rozšíriť o | CO2 - mainstream |
možnosť rozšíriť o | CO2 - sidestream |
možnosť rozšíriť o | 2xIBP |
možnosť rozšíriť o | C.O. - Cardiac output |
možnosť rozšíriť o | Anesthetic s Gas/O2 |
možnosť rozšíriť o | Anesthetic bez Gas/O2 |
možnosť rozšíriť o | termotlačiareň |
možnosť rozšíriť o | WiFi modul na pripojenie k monitorovacej centrále |
záručná doba | 24 mesiacov |
Názov |
1. Inštalácia prístroja |
2. Uvedenie prístroja do prevádzky |
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
4. Odovzdanie dokumentácie |
5. Zaškolenie zdravotníckého personálu užívateľa na obsluhu dodaného prístroja |
6. Návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku |
7. Záručný servis |
8. Vzhľadom k tomu, že Tovar bude financovaný z viazaných finančných prostriedkov z rozpočtovej kapitoly Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „MZ SR“) účelovo schválených pre Objednávateľa na ich čerpanie na nákup Tovaru najneskôr do 31.12.2016, |
pokračovanie 8: zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva zanikne na základe tejto tzv. rozväzovacej doložky bez potreby dodatočného osobitného úkonu (samostatnej dohody o zániku Zmluvy, výpovede zo Zmluvy alebo odstúpenia od Zmluvy) ku dňu 28.12.2016, ak: |
8.1 MZ SR neakceptuje proces verejného obstarávania Tovaru; alebo |
8.2 MZ SR nepoukáže schválené finančné prostriedky účelovo určené na platbu za Tovar v plnej výške dohodnutej Ceny priamo na účet Objednávateľa najneskôr do 28.12.2016; alebo |
8.3 Dodávateľ nedodá Tovar s faktúrou Objednávateľovi najneskôr do 28.12.2016 |
9. Dodávateľ vyhlasuje, že si je vedomý aj týchto osobitných podmienok Zmluvy a bezvýhradne s nimi súhlasí. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že kedykoľvek po uzavretí Zmluvy strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru Objednávateľovi, a to zo strany MZ SR a poskytne mu riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
13. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy, vydaný výrobcom ponúkaného prístroja. |
14. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. |
15. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi technicko - medicínske parametre ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia tovaru. |
16. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy. |
17. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2, 4, 5 v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží ako originál alebo úradne overenú kópiu. |
18. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. Postačuje kópia požadovaných dokladov, okrem dokladov podľa bodu 17. |
19. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Opravy v rámci záručného servisu | Nástup dodávateľa na opravu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy kupujúcim |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu | Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu poruchy |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu | Do 48 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 pracovných dní od nástupu na opravu |
Opravy v rámci záručného servisu | Dni pracovného voľna, pokoja a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
29.11.2016 08:00 — 28.12.2016 14:00
10,00 ks
23 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2016 14:22
25.11.2016 15:00
25.11.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.11.2016 14:51 - Vstupná ponuka | 23 760,00 | € | Cena s DPH |
25.11.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 079,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: