00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
35698462
Bio - Chrom, s.r.o.
Mýtna 5, Bratislava, 81107, SVK
Videonystagmograf
zdravotnícke prístroje, diagnostické prístroje, ORL vyšetrenie, neurológia, závratový stav
Tovar, Služba
1. Videonystagmograf
|
|
---|---|
Funkcia |
Základný prístroj pre vyšetrovanie pacientov so závratovými stavmi. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Diagnostika | periférnych a centrálnych závratových javov |
Vyšetrenie | nystagmu |
Testy a analýzy | okulomotorické |
Test | bitermálny kalorický |
Test | Dix - Hallpike |
Test | Gaze |
Test | Smooth Pursuit (Tracking) |
Test | Saccade |
Test | Optokinetický |
Možnosť rozšírenia | o ďalšie testy prostredníctvom rotačno-opozičnej stoličky |
Irigátor | kalorický |
Projektor | LCD |
Počítač | prenosný a SW |
Prístroj | nový, nepoužívaný, nerepasovaný, nie demo verzia |
Názov |
1. Inštalácia prístroja |
2. Uvedenie prístroja do prevádzky |
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
4. Odovzdanie dokumentácie |
5. Zaškolenie zdravotníckeho personálu užívateľa na obsluhu dodaného prístroja |
6. Návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku |
7. Záručný servis |
8. Vzhľadom k tomu, že Tovar bude financovaný z viazaných finančných prostriedkov z rozpočtovej kapitoly Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „MZ SR“) účelovo schválených pre Objednávateľa na ich čerpanie na nákup Tovaru najneskôr do 31.12.2016, |
pokračovanie 8: zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva zanikne na základe tejto tzv. rozväzovacej doložky bez potreby dodatočného osobitného úkonu (samostatnej dohody o zániku Zmluvy, výpovede zo Zmluvy alebo odstúpenia od Zmluvy) ku dňu 28.12.2016, ak: |
8.1 MZ SR neakceptuje proces verejného obstarávania Tovaru; alebo |
8.2 MZ SR nepoukáže schválené finančné prostriedky účelovo určené na platbu za Tovar v plnej výške dohodnutej Ceny priamo na účet Objednávateľa najneskôr do 28.12.2016; alebo |
8.3 Dodávateľ nedodá Tovar s faktúrou Objednávateľovi najneskôr do 28.12.2016 |
9. Dodávateľ vyhlasuje, že si je vedomý aj týchto osobitných podmienok Zmluvy a bezvýhradne s nimi súhlasí. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že kedykoľvek po uzavretí Zmluvy strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru Objednávateľovi, a to zo strany MZ SR a poskytne mu riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
13. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy, vydaný výrobcom ponúkaného prístroja. |
14. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. |
15. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi technicko - medicínske parametre ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia tovaru. |
16. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy. |
17. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2, 4, 5 v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží ako originál alebo úradne overenú kópiu. |
18. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. Postačuje kópia požadovaných dokladov, okrem dokladov podľa bodu 17. |
19. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Opravy v rámci záručného servisu | Nástup dodávateľa na opravu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu | Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu poruchy |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu | Do 48 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 pracovných dní od nástupu na opravu |
Opravy v rámci záručného servisu | Dni pracovného voľna a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú |
Záručná doba | 24 mesiacov |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
29.11.2016 08:00 — 28.12.2016 14:00
1,00 ks
29 654,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2016 14:07
25.11.2016 14:20
25.11.2016 14:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.11.2016 10:18 - Vstupná ponuka | 29 654,40 | € | Cena s DPH |
25.11.2016 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 650,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: