00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
31444571
BMT, s.r.o.
Pod Párovcami 7271/165, Piešťany, 92101, SVK
Parný sterilizátor
sterilizátor, autokláv, parný, prekladací
Tovar, Služba
1. Parný sterilizátor
|
|
---|---|
Funkcia |
sterilizácia pevných, poréznych, plastových materiálov a roztokov v otvorených fľašiach |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem komory | liter | 600 | 750 | |
počet sterilizačných jednotiek | ks | 8 | ||
úpravňa vody - reverzná osmóza so zmäkčovačom vody vrátane príslušenstva | ks | 1 | ||
sterilizačné a testovacie programy | ks | 10 | ||
transportný vozík | ks | 2 | ||
zavážací vozík | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dvojdverové prevedenie - prekladací typ | |
vertikálne otváranie dverí | |
zabudovaný vlastný vyvíjač pary | |
nerezové prevedenie vrátane rozvodov | |
automatické mikroprocesorové riadenie | |
digitálne zobrazenie teploty a tlaku | |
možnosť sledovania aktuálnej fázy sterilizačného cyklu na výstupnej strane | |
automatické ranné zapnutie a automatický predohrev bez obsluhy | |
možnosť pripojenia k PC | |
farebný dotykový displej | |
dokladovanie sterilizačného cyklu - tlačiareň | |
Z dôvodu minimalizácie nákladov je potrebné, aby veľkosť prístroja zodpovedala už vytvorenému priestoru, čo vylúči nutnosť stavebných úprav. | Rozmery stavebného otvoru sú: šírka - 135 cm, výška – 195 cm, hĺbka - 21,5 cm. |
Objednávateľ požaduje prístroj | nový, nepoužívaný, nerepasovaný |
Názov |
1. Inštalácia prístroja |
2. Uvedenie prístroja do prevádzky |
3. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
4. Odovzdanie dokumentácie |
5. Zaškolenie zdravotníckeho personálu užívateľa na obsluhu dodaného prístroja |
6. Návod na obsluhu v slovenskom, resp. českom jazyku |
7. Záručný servis |
8. Vzhľadom k tomu, že Tovar bude financovaný z viazaných finančných prostriedkov z rozpočtovej kapitoly Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len „MZ SR“) účelovo schválených pre Objednávateľa na ich čerpanie na nákup Tovaru najneskôr do 31.12.2016, |
pokračovanie 8: zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva zanikne na základe tejto tzv. rozväzovacej doložky bez potreby dodatočného osobitného úkonu (samostatnej dohody o zániku Zmluvy, výpovede zo Zmluvy alebo odstúpenia od Zmluvy) ku dňu 28.12.2016, ak: |
8.1 MZ SR neakceptuje proces verejného obstarávania Tovaru; alebo |
8.2 MZ SR nepoukáže schválené finančné prostriedky účelovo určené na platbu za Tovar v plnej výške dohodnutej Ceny priamo na účet Objednávateľa najneskôr do 28.12.2016; alebo |
8.3 Dodávateľ nedodá Tovar s faktúrou Objednávateľovi najneskôr do 28.12.2016. |
9. Dodávateľ vyhlasuje, že si je vedomý aj týchto osobitných podmienok Zmluvy a bezvýhradne s nimi súhlasí. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že kedykoľvek po uzavretí Zmluvy strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru Objednávateľovi, a to zo strany MZ SR a poskytne mu riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
13. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa certifikát vydaný výrobcom prístroja, že servisný technik je oprávnený vykonávať servis na ponúkanom prístroji. |
14. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa oprávnenie o odbornej spôsobilosti zamestnávateľa v zmysle § 14 ods. 1 písm. a) a § 15 ods. 4 zákona č. 124/2006 Z.z. na druh činnosti: S - odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení tlakových, O - oprava vyhradených technických zariadení elektrických. |
15. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa doklad o overení odborných vedomostí servisného technika vydaný podľa zákona č. 124/2006 Z.z. na činnosť: O - oprava, rekonštrukcia a montáž vyhradeného technického zariadenia tlakového podľa § 18 vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v rozsahu: technické zariadenia tlakové skupina A a B. |
16. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa osvedčenie o absolvovaní aktualizačnej odbornej prípravy servisného technika podľa zákona č. 124/2006 Z.z. |
17. V prípade, ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. |
18. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi technicko - medicínske parametre ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia tovaru. |
19. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na referát verejného obstarávania objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy. |
20. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. Postačuje kópia dokladov. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Opravy v rámci záručného servisu | Nástup dodávateľa na opravu najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu | Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu poruchy |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu | Do 48 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 pracovných dní od nástupu na opravu |
Opravy v rámci záručného servisu | Dni pracovného voľna a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú |
Záručná doba | 24 mesiacov |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.12.2016 08:00 — 28.12.2016 14:00
1,00 ks
83 472,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2016 09:41
28.11.2016 11:00
28.11.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.11.2016 14:45 - Vstupná ponuka | 83 472,00 | € | Cena s DPH |
28.11.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: