• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2016 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2016 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2016 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2016 16:20

Detail zákazky Z201641857

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2016 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2016 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2016 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2016 16:20

Základné údaje

Z201641857

OF-111289

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2701621

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35788283

AIR LIQUIDE SLOVAKIA, s.r.o.

Piešťanská 8188/3, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny a prenájom oceľových tlakových fliaš.

plyny, technické plyny, kyslík plynný, dusík technický, argón.

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 98390000-3 - Iné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 24111900-4 - Kyslík
  • 24111100-6 - Argón
  • 24111700-2 - Dusík
  • 24111000-5 - Vodík, argón, vzácne plyny, dusík a kyslík

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny a prenájom oceľových tlakových fliaš.
Funkcia
Kyslík bude slúžiť na vytvorenie oxidačnej atmosféry v kalorimetrickej nádobe v kalorimetri – zariadenie pre stanovenie spaľovacieho tepla tuhých palív. Zvárací argón bude slúžiť na zváranie technológiou TIG v ochrannej atmosfére argónu.Technický dusík bude slúžiť ako pracovný plyn pre Stirlingov motor.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík plynný– veľkosť fľaše 50L/10,7 m3 /tlak 200 bar/, 99,95 % Fľaša 1
Argón – veľkosť fľaše 50L/10,72 m3 /tlak 200 bar/, 99,996 % Fľaša 1
Dusík technický – veľkosť fľaše 50L/10 m3 /tlak 200 bar, 99,99 % Fľaša 1
Prenájom oceľových tlakových fliaš s objemom 50 l Fľaša/deň 365
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlaková oceľová fľaša: musí spĺňať platné ustanovenia Zákony č.254/2011 Z. z.
Tlaková oceľová fľaša: musí mať platnú revíziu tlakovej fľaše s jej označením dodávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením, odvozom prázdnych tlakových oceľových fliaš a všetky ďalšie vzniknuté náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t. j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Objednávateľ požaduje, predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov kontaktnej osoby .
Objednávateľ požaduje do 3 dní od nahlásenia požiadavky telefonicky alebo mailom, aby Dodávateľ zrealizoval odvoz prázdnej/prázdnych tlakových oceľových fliaš po spotrebovaní plynu v priebehu platnosti Zmluvy.
Objednávateľ požaduje v deň ukončenia Zmluvy, aby Dodávateľ zrealizoval odvoz tlakových oceľových fliaš, ktoré má objednávateľ v prenájme ku dňu ukončenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zmluvy, aby Dodávateľ dodržiaval všetky zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou, o čom bude dodávateľa informovať v zmysle Zákona o Verejnom Obstarávaní.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 5 dní od uzavretia Zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov dodávok predmetu zákazky - tovaru.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky, číslo zmluvy. Súčasťou faktúry bude podpísaný dodací list kontaktnou osobou.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Objednávateľ požaduje predložiť faktúru na úhradu prenájmu obalov tlakových fliaš v pravidelných mesačných intervaloch podľa aktuálneho počtu prenajatých obalov.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany Dodávateľa.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, za čo bude zodpovedná Odberateľom poverená kontaktná osoba. Odberateľ tovar na reklamáciu osobitne pripraví a označí ako reklamáciu čím bude pripravený na prevzatie Dodávateľom. O prevzatí reklamovaného tovaru sa vystaví záznam s podpisom zúčastnených strán.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a OPET.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Strojnícka fakulta, katedra energetickej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.11.2016 11:00 — 22.11.2017 10:00

1,00 celok

366,51

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.11.2016 14:31

25.11.2016 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2016 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 440
 69
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2016 16:00 - Vstupná ponuka 300,00 € Cena bez DPH
25.11.2016 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 293,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS