00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35788283
AIR LIQUIDE SLOVAKIA, s.r.o.
Piešťanská 8188/3, Trnava, 91701, SVK
Technické plyny a prenájom oceľových tlakových fliaš.
plyny, technické plyny, kyslík plynný, dusík technický, argón.
Tovar, Služba
1. Technické plyny a prenájom oceľových tlakových fliaš.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kyslík bude slúžiť na vytvorenie oxidačnej atmosféry v kalorimetrickej nádobe v kalorimetri – zariadenie pre stanovenie spaľovacieho tepla tuhých palív. Zvárací argón bude slúžiť na zváranie technológiou TIG v ochrannej atmosfére argónu.Technický dusík bude slúžiť ako pracovný plyn pre Stirlingov motor. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kyslík plynný– veľkosť fľaše 50L/10,7 m3 /tlak 200 bar/, 99,95 % | Fľaša | 1 | ||
Argón – veľkosť fľaše 50L/10,72 m3 /tlak 200 bar/, 99,996 % | Fľaša | 1 | ||
Dusík technický – veľkosť fľaše 50L/10 m3 /tlak 200 bar, 99,99 % | Fľaša | 1 | ||
Prenájom oceľových tlakových fliaš s objemom 50 l | Fľaša/deň | 365 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlaková oceľová fľaša: | musí spĺňať platné ustanovenia Zákony č.254/2011 Z. z. |
Tlaková oceľová fľaša: | musí mať platnú revíziu tlakovej fľaše s jej označením dodávateľom. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením, odvozom prázdnych tlakových oceľových fliaš a všetky ďalšie vzniknuté náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t. j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe. |
Objednávateľ požaduje, predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov kontaktnej osoby . |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od nahlásenia požiadavky telefonicky alebo mailom, aby Dodávateľ zrealizoval odvoz prázdnej/prázdnych tlakových oceľových fliaš po spotrebovaní plynu v priebehu platnosti Zmluvy. |
Objednávateľ požaduje v deň ukončenia Zmluvy, aby Dodávateľ zrealizoval odvoz tlakových oceľových fliaš, ktoré má objednávateľ v prenájme ku dňu ukončenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zmluvy, aby Dodávateľ dodržiaval všetky zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou, o čom bude dodávateľa informovať v zmysle Zákona o Verejnom Obstarávaní. |
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 5 dní od uzavretia Zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov dodávok predmetu zákazky - tovaru. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky, číslo zmluvy. Súčasťou faktúry bude podpísaný dodací list kontaktnou osobou. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Objednávateľ požaduje predložiť faktúru na úhradu prenájmu obalov tlakových fliaš v pravidelných mesačných intervaloch podľa aktuálneho počtu prenajatých obalov. |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany Dodávateľa. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, za čo bude zodpovedná Odberateľom poverená kontaktná osoba. Odberateľ tovar na reklamáciu osobitne pripraví a označí ako reklamáciu čím bude pripravený na prevzatie Dodávateľom. O prevzatí reklamovaného tovaru sa vystaví záznam s podpisom zúčastnených strán. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a OPET. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Univerzitná 8215/1, Strojnícka fakulta, katedra energetickej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
30.11.2016 11:00 — 22.11.2017 10:00
1,00 celok
366,51
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2016 14:31
25.11.2016 14:45
25.11.2016 15:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2016 16:00 - Vstupná ponuka | 300,00 | € | Cena bez DPH |
25.11.2016 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 293,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: