00690929
Mestská časť Košice - Sever
Festivalové námestie 2, Košice, 04001, SVK
47575832
USD Lučenec s.r.o.
Gagarinova 2897/32, Lučenec, 98401, SVK
Parkovacia plocha
parkovisko, stavebné práce, buracie práce, odvoz stavebného odpadu
Stavebná práca, Služba
1. Parkovacia plocha
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybudovanie parkoviska s 22 parkovacími miestami pri zachovaní pôvodných komunikácií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vybudovanie parkoviska | súbor prác a súvisiacich služieb v zmysle výkazu- výmer ( v prílohe) | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stavebné práce všeobecne: | Vybudovanie parkoviska pre 22 vozidiel, likvidácia odpadu a doprava. |
Stavebné práce všeobecne: | V súčasnosti je budúca parkovacia plocha poškodená verejná zeleň |
Rozsah diela: | Plocha parkoviska je 277,50 m2. |
Stavebné práce podrobne: | Skladba parkoviska - Plastové zatrávňovacie dielce s výplňou z piesku a humusu, lôžko vkonštrukčnej skladbe podľa PD, hrúbka 380 mm |
Stavebné práce podrobne: | Všetky podrobné údaje sú uvedené v prílohách. |
Názov |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi po realizácií diela. Podmienkou vystavenia faktúry je obojstranné podpísanie preberacieho protokolu. Upozornenie: objednávateľ je oprávnený z celkovej ceny diela s DPH zadržať 10% , ktoré budú uvoľnené až po odstránení prípadných vád zistených počas kolaudačného konania. |
Zmluvná cena zahŕňa realizáciu diela , vrátane všetkých súvisiacich prác a služieb v mieste plnenia |
Vykonávanie diela v pracovných aj mimo pracovných dňoch ( okrem dní pracovného pokoja - nedele) v čase s ohľadom na počasie. Hlučné práce môžu byť vykonávané len v čase podľa dohody s objednávateľom. |
Všetky práce na diele budú uhradené dohodnutými jednotkovými cenami podľa skutočne vykonaných a objednávateľom potvrdených druhov a množstiev stavebných prác. |
Dodávateľ vykoná stavebné práce na základe zmluvy - jednorazové plnenie . |
Objednávateľ požaduje predložiť vyplnený Výkaz výmer a časový harmonogram vykonávania diela do 3 dní od účinnosti zmluvy. Obhliadka priestorov do 3 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať záväzné podmienky uvedené v stavebnom povolení. Rešpektovanie a vytýčenie inžinierskych sietí, udržiavanie čistoty priľahlých verejných priestranstiev a komunikácií, označenie stavby atp. |
Dodávateľ použije len stavebné výrobky spĺňajúce podmienky stanovené príslušnými právnymi predpismi a v prvej akostnej triede; doklady preukazujúce túto skutočnosť predloží dodávateľ objednávateľovi počas preberacieho konania. Presná špecifikácia materiálov a farebného prevedenia musí byť odsúhlasená objednávateľom a dodávateľom pred realizáciou diela. |
Dodávateľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu zrealizovaných prác, ktoré budú v ďalšom pracovnom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými. Výzva musí byť objednávateľovi doručená písomne (postačí aj emailom) najmenej 1 pracovný deň vopred. |
Ak sa objednávateľ alebo ním poverená osoba na kontrolu prác v určenej lehote nedostaví, hoci bol na to riadne vyzvaný a následne požiada o vykonanie dodatočnej kontroly, je povinný uhradiť náklady dodatočného odkrytia, ak také odkrytie požaduje. Ak sa však pri dodatočnom odkrytí zistí, že práce boli vykonané chybne, znáša náklady dodatočného odkrytia dodávateľ. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov v oblasti bezpečnosti práce. Dodávateľ zodpovedá za škody na majetku alebo ujmu na zdraví, ktoré vzniknú počas realizácie diela. |
Dodávateľ je povinný pred začatím príslušných prác predložiť objednávateľovi stanovisko technika BOZP k zabezpečeniu bezpečnosti a ochrany zdravia vzhľadom na prevádzku priestoru, na/v ktorej sa bude realizovať dielo. |
Nakladanie s odpadom je dodávateľ povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi. Doklad o uložení odpadu vzniknutého pri realizácii diela na skládke musí byť prílohou preberacieho protokolu. |
Odovzdanie staveniska: predpoklad do 2.12.2016 ( termín realizácie začatia diela je závislý od termínu vydania staveb. povolenia). Dodávateľ je povinný min. 2 dni pred zahájením prác odovzdať objednávateľovi menný zoznam zamestnancov, ktorí budú dielo vykonávať. Pri zmene zamestnancov (subdodávateľov) je Dodávateľ povinný tento zoznam stále aktualizovať. Odovzdanie diela: najneskôr 23.12.2016. |
K odovzdaniu diela dodávateľ predloží: preberací protokol, súpis skutočne vykonaných prác, certifikáty a atesty použitých materiálov a výrobkov, jedno potvrdené vyhotovenie dokumentácie so zakreslenými zmenami vzniknutými počas realizácie oproti pôvodnej dokumentácii ( projekt skutočného vyhotovenia) , stavebný denník, doklad o likvidácii odpadu, vytýčenie priestorovej polohy, porealizačné zameranie, geometrické zameranie. |
Záručná doba na dielo: 3 roky od podpísania preberacieho protokolu. |
V záručnej lehote je dodávateľ povinný odstrániť vady diela neodkladne po oznámení zistenia vady avšak najneskôr do 15 dní po oznámení zistenia vady. Ak dodávateľ neodstráni vady diela najneskôr do 15 dní po oznámení vád diela, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu 100 € za každý kalendárny deň omeškania s odstránením vád diela. |
Dodávateľ diela počas celej doby realizácie diela zodpovedá za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany všetkými svojimi zamestnancami. |
Objednávateľ je oprávnený rozšíriť, či znížiť rozsah plnenia v rámci realizácie diela, či požadovať zmeny realizácie diela alebo jeho časti. Na tento účel má Objednávateľ právo dať Dodávateľovi písomný pokyn, aby uskutočnil práce potrebné na realizáciu takejto zmeny. |
Dodávateľ nie je oprávnený zmeniť rozsah svojich plnení resp. rozsah diela bez predchádzajúceho písomného pokynu Objednávateľa. V prípade zmeny uzatvoria zmluvné strany dodatok k zmluve, ktorého prílohou bude upravený výkaz výmer; |
Dodávateľ je povinný viesť stavebný denník s očíslovanými listami, ktorý obsahuje dva oddeliteľné prepisy,do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre vykonanie diela, ktorý bude trvalo prístupný na stavbe kompetentným osobám. |
Objednávateľ je povinný sledovať obsah stavebného denníka a k zápisom vedúcich k zmene oproti projektovej dokumentácii sa vyjadrovať v čo najkratšej dobe. Pokiaľ sa Objednávateľ ani na výzvu Dodávateľa nevyjadrí k zápisu v stavebnom denníku do 3 pracovných dní od zaslania výzvy znamená to,že so zápisom súhlasí a Dodávateľ môže pokračovať v prácach. |
Zápis v stavebnom denníku sa nepovažuje za súhlas s kvalitou vykonaných prác alebo vzdanie sa práv a nárokov vyplývajúcich so záruky. |
Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s dozorom objednávateľa, dodržiavať a plniť všetky pokyny vydané alebo objednávateľom poverenými osobami. |
Dodávateľ je povinný Objednávateľa vyzvať na prevzatie ukončeného diela minimálne 3 pracovné dni pred navrhnutým dátumom prevzatia; |
Dielo musí byť bez vád a nedorobkov a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami Objednávateľa, všeobecne záväznými právnymi predpismi, slovenskými technickými normami, rozhodnutiami štátnej správy a/alebo samosprávy, resp. zmenami, ktoré zmluvné strany odsúhlasili. |
Prevzatie diela zmluvné strany potvrdia po preberacom konaní podpísaním preberacieho protokolu (ďalej len „preberací protokol“), ktorý bude obsahovať najmä: (i) označenie oprávnených zástupcov zmluvných strán, (ii) presný čas odovzdania a prevzatia diela (iii) cenu, (iv) účel a popis diela, (v) zoznam odovzdaných dokumentov, (vi) označenie vád s uvedením stručného popisu vád a spôsobu a času ich odstránia (ak sa nedohodne inak podstatné vady je Dodávateľ povinný odstrániť) (vii) vyhlásenie Objednávateľa o tom, či dielo preberá alebo nepreberá. Preberací protokol sa vyhotoví |
najmenej v počte 2 originálov. |
Objednávateľ je povinný prevziať dielo bez vád. Objednávateľ má právo prevziať dielo aj s vadami, ktoré nebránia jej riadnemu užívaniu na určený účel alebo na obvyklý účel (nepodstatné vady). Podstatnou vadou je taká vada (vady), ktorá (i) ohrozuje statiku alebo bezpečnosť stavby, (ii) bráni riadnemu užívaniu na určený účel alebo na obvyklý účel, (iii) predstavuje porušenie všeobecne záväzného právneho predpisu týkajúceho sa vykonania alebo dodania diela a/alebo porušenie slovenskej technickej normy v súvislosti s vykonaním alebo dodaním diela b/alebo nedodanie všetkých dokumentov |
nevyhnutne potrebných na riadne užívanie diela. Objednávateľ nie je povinný prevziať dielo s podstatnými vadami a Dodávateľ je v omeškaní s dodaním diela. |
Za okamih prevzatia diela Objednávateľom sa rozumie dátum a presný čas uvedený Objednávateľom v preberacom protokole. Ak Objednávateľ odmietne dielo prevziať, dôvody neprevzatia uvedie v preberacom protokole. Po odstránení podstatných vád zmluvné strany zopakujú postup preberacieho konania. |
Pred podpisom preberacieho protokolu je Dodávateľ povinný odstrániť alebo zabezpečiť odstránenie zariadení, dočasných budov a prebytočných materiálov zo staveniska. Ak Dodávateľ tak neurobí, Objednávateľ je oprávnený odstrániť ich zo staveniska na náklady a nebezpečenstvo Dodávateľa, pričom Objednávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za škodu na odstránených zariadeniach a materiáloch; |
Dodávateľ poskytuje záruku na dielo v záručnej lehote 36 mesiacov, ktorá začína plynúť od momentu podpísania preberacieho protokolu (ďalej len „záruka“). Záruka za vzťahuje na všetky vady spôsobené vadou materiálu, prípadne vadou prác realizovaných v rámci diela. U zariadení a súčastí diela, na ktoré výrobca dáva inú záručnú lehotu uvedenú v záručnom liste, platí záručná lehota udaná výrobcom. |
Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa, v prípade ak táto záručná lehota uplynie skôr ako 36 mesiacov od dohodnutého termínu odovzdania a prevzatia diela. Objednávateľ má právo v takom prípade požadovať od Dodávateľa, aby obstaral zariadenie alebo súčasť diela s požadovanou záručnou lehotou. |
Dodávateľ je povinný po odstránení vady vyzvať Objednávateľa na skontrolovanie a potvrdenie splnenia povinnosti odstrániť vadu. O odstránení vady zmluvné strany spíšu protokol o odstránení vady, ktorý obsahuje najmä: (i) označenie oprávnených zástupcov zmluvných strán, (ii) dátum oznámenia vady, (iii) popis a rozsah vady a spôsob jej odstránenia, (iv) dátum začatia a dátum ukončenia prác na odstránení vady, (v) podpis oprávnených zástupcov zmluvných strán. |
V prípade omeškania dodávateľa s odstránením vady v určenej lehote, alebo ak je zrejmé, že Dodávateľ nie je schopný vady riadne odstrániť v určenej lehote, je Objednávateľ oprávnený odstrániť vady sám alebo prostredníctvom tretej osoby na náklady Dodávateľa, pričom o tejto skutočnosti je Objednávateľ povinný Dodávateľa bezodkladne písomne informovať. |
Objednávateľ je oprávnený vykonať dielo prostredníctvom tretej osoby na náklady Dodávateľa aj v prípade nečinnosti Dodávateľa, ak je zrejmé, že Dodávateľ nie je schopný dielo riadne vykonať a Dodávateľ nezačne dielo riadne vykonávať ani v dodatočnej lehote, ktorú Objednávateľ stanovil Dodávateľovi písomne v pokyne. |
Náklady na odstránenie vád znáša Dodávateľ. Objednávateľ má právo žiadať od Dodávateľa náhradu preukázateľných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením nároku z vád. |
Uplatnením nárokov z vád nie je dotknutý nárok Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhrady škody alebo iného nároku, ktorý Objednávateľovi vznikol. |
Certifikát, vyhlásenie o zhode alebo iný obdobný doklad nezbavuje Dodávateľa zodpovednosti za vady. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak to písomne oznámi Dodávateľovi bez zbytočného odkladu po tom čo sa dozvedel o nasledovnom porušení : (i) omeškanie Dodávateľa dodať dielo včas, (ii) porušenie/nedodržanie pokynu, omeškanie s plnením pokynu, (iii) dodanie diela Dodávateľom s podstatnou vadou a Dodávateľ toto porušenie nenapraví ani v dodatočnej primeranej lehote, ktorú mu stanovil Objednávateľ v písomnom oznámení. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty:- vo výške ceny diela za jeho nevykonanie riadne a včas, vo výške 2 500,00 € za každé podstatné porušenie zmluvy, vo výške 500,00 € za omeškanie so zahájením stavebných prác. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ocenený a navrhnutý rozsah prác je úplný a kompletný a nebudú potrebné žiadne práce naviac za účelom riadneho dokončenia diela. |
Do 3 dní od účinnosti zmluvy predloží dodávateľ zoznam minimálne troch stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky s uvedením cien vrátane DPH v eur, miest a lehôt uskutočnenia prác. Za rovnaký alebo obdobný predmet zákazky sa považuje realizácia parkovísk, odstavných plôch, výstavba cestných komunikácií, opravy ciest, parkovacích stojísk. Požaduje sa predložiť formou potvrdených referencií takýchto prác. |
Dodávateľ predloží do 3 dní od účinnosti zmluvy údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, pričom sa vyžaduje, aby min. 1 osoba, ktorá sa bude osobne podieľať na riadení stavebných prác, spĺňala nasledujúce minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením dokladu : |
Osvedčenia o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby s odtlačkom okrúhlej pečiatky stavbyvedúceho s pripojeným podpisom stavbyvedúceho, prípadne akýkoľvek iný ekvivalentný doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho z ďalších členských štátov EÚ pre osobu zodpovednú za riadenie stavebných prác . |
Realizácia vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvné strany berú na vedomie skutočnosť, že priebeh a ukončenie prác môžu byť ovplyvnené mimoriadne nepriaznivými poveternostnými podmienkami, ako aj od prípadných objektívnych prekážok nezavinených zhotoviteľom. V prípade, ak nastanú okolnosti objektívneho charakteru znemožňujúce alebo nepriamo sťažujúce realizáciu diela a dodávateľ nebude môcť zabrániť ich vzniku alebo dôsledkom, ani ich nebude môcť predvídať napr. v dôsledku pôsobenia vis maior (poveternostné podmienky, nie však výlučne) zmluvné strany sa dohodnú na ďalšom postupe a termínoch prác. Tieto skutočnosti |
zaznamenajú v stavebnom denníku. |
Zmluvné strany sú povinné bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu písomnou formou o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje priebeh alebo zhotovenie diela a ohrozuje splnenie termínu a túto skutočnosť uviesť aj zápisom v stavebnom denníku. Ak takúto udalosť nezavinila niektorá zo zmluvných strán a táto spôsobila omeškanie dohodnutého termínu, alebo ovplyvnila priebeh a kvalitu vykonávaných prác, následky, ktoré z tejto udalosti vzniknú, sa nepovažujú za porušenie zmluvy. O dobu prerušenia prác z uvedených dôvodov sa predlžuje doba na ich zhotovenie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Festivalové námestie 2, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
29.11.2016 08:00 — 23.12.2016 08:00
1,00 súbor
24 220,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2016 13:36
25.11.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2016 17:39 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
25.11.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: