35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
42660351
CHRIŠTOF, spol. s r.o.
Komárovské nábřeží 465/10, Brno, 61700, CZE
Nesystémové pranie nemocničnej bielizne
pranie bielizne, dezinfekcia, žehlenie
Služba
1. Nesystémové pranie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletné zabezpečenie prania, žehlenia, prípadne dezinfekcia a drobné opravy nemocničnej bielizne, vrátane dovozu čistej a odvozu špinavej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Posteľná plachta | kg | 31800 | ||
Obliečka na vankúš | kg | 9450 | ||
Obliečka na paplón | kg | 31613 | ||
Krížna plachta - podložka | kg | 1575 | ||
Uterák | kg | 1688 | ||
Uterák froté | kg | 75 | ||
Utierka | kg | 173 | ||
Pacientské pyžamo - nohavice | kg | 1260 | ||
Pacientské pyžamo - kabát | kg | 1800 | ||
Pacienské pyžamo - nočná košeľa | kg | 75 | ||
Pacientské pyžamo - nočná košeľa andel | kg | 53 | ||
Župan | kg | 68 | ||
Detská posteľná plachta | kg | 4988 | ||
Detská obliečka na vankúš | kg | 848 | ||
Detská obliečka na paplón | kg | 3090 | ||
Plienka | kg | 38 | ||
Plienka - osuška | kg | 30 | ||
Detské pyžamo - kabátik | kg | 15 | ||
Detské pyžamo - nohavice | kg | 15 | ||
Zavinovačka | kg | 26 | ||
Vložka do zavinovačky | kg | 26 | ||
Lekárska košeľa | kg | 2625 | ||
Lekárske nohavice | kg | 3900 | ||
Košeľa operačná | kg | 4988 | ||
Nohavice operačné | kg | 3000 | ||
Plášť operačný | kg | 1500 | ||
Plášť | kg | 413 | ||
Tričko | kg | 120 | ||
Mikina | kg | 90 | ||
Paplón | kg | 2070 | ||
Vankúš | kg | 1650 | ||
Deka | kg | 173 | ||
Záves | kg | 23 | ||
Obrus | kg | 8 | ||
Dekuba | kg | 23 | ||
Vrece | kg | 248 | ||
Rúška veľká | kg | 90 | ||
Rúška malá | kg | 1403 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kompletné zabezpečenie prania a prípadnej dezinfekcie nemocničnej bielizne v súlade s platnými všeobecne záväznými postupmi vrátane dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergizujúceho pokožku | |
Žehlenie vyčistenej bielizne | |
Drobné opravy bielizne, ktorá nie je na hranice životnosti (opravy gombíkových dierok, našívanie chýbajúcich gombíkov, navliekanie chýbajúcich kepoviek, zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.) | |
Dovoz čistej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch vo vypraných vreciach s označením oddelenia so sprievodnou žiadankou a dodacím listom | |
Odvoz špinavej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch | |
Sortimentové členenie bielizne | |
Dodržanie doby 24 hodinového manipulačného a pracieho cyklu nasledovne : | |
- dovoz čistej bielizne požadujeme do 09,00 hod nasledujúceho dňa | |
- v prípade odvozu špinavej bielizne v piatok, je dodanie čistej bielizne v nasledujúci pondelok do 09,00 hod. | |
Požadujeme v prípade prevádzkovej poruchy v práčovni (v čase výpadku prevádzky) zabezpečenie prania a žehlenia nemocničnej bielizne u náhradného dodávateľa pri nezmenenej cene a dodržaní pracieho a manipulačného cyklu | |
Požadujeme vybavenie reklamácie na zle spracovanú bielizeň bezplatne odstránením chýb do dvoch pracovných dní od prevzatia reklamovanej bielizne. |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 9 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Poskytovanie služieb žiadame počas pracovných dní denne, ( okrem soboty a nedele ), tzn. dodržať 24 hod. dobu pracieho a manipulačného cyklu. Pri odvoze špinavej bielizne v piatok bude dodanie čistej bielizne v pondelok do 9,00 hod. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
Cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Ceny služieb dohodnuté v cenníku môžu byť zmenené výlučne na základe vzájomnej dohody zmluvných strán alebo z dôvodu zákonom stanovených zmien, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
Dodávateľ bude k cenám uvedeným v cenníku účtovať DPH v zmysle zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za poskytované služby v rámci dohodnutého predmetu zmluvy na základe mesačného vyúčtovania dodávky plnenia poskytovateľom formou faktúry. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v ustanovení § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ vystaví faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Súčasťou faktúry bude rozpis služieb prania na jednotlivé nákladové strediská. |
Lehota splatnosti faktúry je účastníkmi zmluvy dohodnutá na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra je zaplatená včas, ak je cena poskytnutého plnenia pripísaná v prospech účtu poskytovateľa najneskôr v deň dohodnutej splatnosti faktúry. |
Zmluvné strany a dohodli na recipročných sankciách u oboch účastníkov zmluvy s poukazom na omeškanie s peňažným plnením (úrok z omeškania): |
-vo výške 0,05% denne zo základu omeškanej platby vyplývajúceho zo záväzkov objednávateľa |
-a vo výške 0,05% denne z hodnoty omeškaného vecného plnenia vyplývajúceho zo záväzkov objednávateľa a z dôvodov okolností na jeho strane (zmluvná pokuta). |
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia u svojho obchodného partnera, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipul.cyklu |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať pranie bielizne v súlade s platnými odbornými normami a hygienickými štandardmi vzťahujúcimi sa na ústavné zdravotnícke zariadenia (nemocnice) podľa osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude vykonaný podľa podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa k predmetu tejto Zmluvy. |
Objednávateľ je povinný pri preberaní vypratej bielizne skontrolovať, či nedošlo k jej poškodeniu, skontrolovať kvalitu prania a prekontrolovať počet kusov bielizne. V prípade zistenia nedostatkov je objednávateľ povinný ihneď pri preberaní bielizne tieto nedostatky reklamovať u dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 2 pracovných dní od podania písomnej reklamácie. |
V prípade straty alebo poškodenia bielizne poskytovateľom mu vzniká voči objednávateľovi povinnosť náhrady vzniknutej škody v plnej výške. |
Aj pred uplynutím predpokladanej doby trvania zmluvného vzťahu je možné zmluvu jednostranne vypovedať ktorýmkoľvek účastníkom v lehote troch mesiacov ku koncu kalendárneho štvrťroka. |
Tým nie je dotknuté právo strán ukončiť zmluvný vzťah dohodou. Dohoda o zániku zmluvy musí mať písomnú formu a musí byť podpísaná oprávnenými zástupcami účastníkov. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. |
Požaduje sa predložiť : v uzatvorenej obálke označenej heslom „ Pranie„ – na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy : |
- Predloženie platného rozhodnutia príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
- Dodávateľ predloží zoznam dopravných prostriedkov ,ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničného prádla, tak aby spĺňali požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. |
Zoznam bude podpísaný dodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za dodávateľa- originál, alebo úradne osvedčená kópia |
- Predloženie osvedčenia o odbornej spôsobilosti zodpovedného zamestnanca na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie v zmysle zákona č.355/2007 Zb – originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Certifikáty ISO : ISO 9001 systém riadenia kvality, ISO 14001 systém riadenia enviromentálneho manažérstva - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
- Platný prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným regionálnym úradom verejného zdravotníctva, s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Dodávateľ predloží zoznam techniky ktorou bude poskytovať službu ktorá je predmetom tejto zákazky a požadovanej technológie dezinfekcie kontaminovaného prádla: |
- zariadenie na žehlenie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne |
- zariadenie na pranie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne |
Zoznam bude podpísaný dodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za dodávateľa - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Práva a povinnosti strán, ktoré nie sú dohodnuté v obsahu tejto zmluvy sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. |
Postúpenie práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
07.12.2016 11:51 — 07.09.2017 00:00
111 023,00 kg
70 315,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2016 11:57
25.11.2016 11:54
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.11.2016 11:51 - Vstupná ponuka | 70 000,00 | € | Cena bez DPH |
25.11.2016 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 732,68 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: