31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Red Hat Enterprise Linux Server
operačný systém, softvér
Tovar
1. Red Hat Enterprise Linux Server
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Objednávateľ obstaráva operačný systém Red Hat Enterprise Linux Server z dôvodu, že súčasné softvérové vybavenie je z časti postavené na tejto linuxovej distribúcii (čo je ovplyvnené výsledkom obstarania v rámci realizácie projektu OPIS – elektronické služby verejného obstarávania). |
2. Objednávateľ používa na Systematickú správu používateľov a prístupových práv (IAM –Identity and Access Management) databázu Oracle, ktorá podporuje práve linuxovú platformu Red Hat Enterprise Linux Server. Objednávateľ akceptuje aj ekvivalentnú technológiu, pričom za ekvivalent bude považovať technológiu, ktorá je plne prepojiteľná a kompatibiľná so súčasnou technológiou a umožňuje využiť všetky jej nastavenia bez dodatočných úprav a finančných nákladov a musí spĺňať požiadavku uzavretia podpory pre užívateľa SA (Service agreement). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Red Hat Enterprise Linux Server | kus | 11 | ||
2. Podpora SA (Service agreement) - na každú licenciu (11 x) | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Red Hat Enterprise Linux Server | operačný systém pre server |
2. Podpora SA (Service agreement) | obsahuje podporu nového hardvéru, opravu všetkých chýb prostredníctvom „Update“ aktualizácii. Bezpečnostné aktualizácie podľa potreby. Vytváranie aktualizovaných ISO obrazov. |
Názov |
1. Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia, najmä dodanie, platnosť, používateľské práva a pod. |
2. Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi. |
3. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojím podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
4. Na predmet zákazky bude vystavená faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený objednávateľom. |
5. Originál faktúry musí byť doručený objednávateľovi na adresu, ktorá bude oznámená až zazmluvnenému dodávateľovi. |
6. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je minimálne 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
7. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
8. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. |
9. Dodávateľ, ktorého ponuka bude vyhodnotená elektronickým trhoviskom ako úspešná, musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a v registri konečných užívateľov výhod vedených Úradom pre verejné obstarávanie. |
10. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Dunajská 68, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2016 08:30 — 06.12.2016 14:30
1,00 súbor všetkých položiek
9 930,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2016 08:39
24.11.2016 10:00
24.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2016 12:18 - Vstupná ponuka | 8 434,80 | € | Cena s DPH |
24.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 817,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: