00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36580627
CHEOPS nábytok, s.r.o.
Študentská 1, Košice, 04001, SVK
Kancelárske stoličky
stolička, kreslo
Tovar, Služba
1. Kancelárske stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Stoličky do kancelárií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička č. 1 | ks | 1 | ||
Kancelárska stolička č. 2 | ks | 4 | ||
Kancelárska stolička č. 3 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárska stolička č. 1 - Poťah - látka C - sivá Nastaviteľná opierka a výška S podrúčkami - kov/plast čierny | Kolieska na koberec alebo plávajúcu podlahu Podnož - plast Mechanizmus – kov |
Kancelárska stolička č. 2 - Poťah: Sieťovina čierna Podrúčky - kov/plast | Podnož - kov, chróm Hmotnosť na sedenie – 120kg |
Kancelárska stolička č. 3 - Poťah: Koža /čierna/ Plastové podrúčky | Podnož plastová Hmotnosť na sedenie - 100 kg |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Splatnosť faktúr 30 dní |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
28.11.2016 08:10 — 02.12.2016 08:10
1,00 súbor
372,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2016 08:11
25.11.2016 09:15
25.11.2016 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2016 09:58 - Vstupná ponuka | 372,00 | € | Cena s DPH |
24.11.2016 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 370,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: