Z201640958
OF-111484
zrušená
00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
PRENOSNÉ POČÍTAČE + RUČNÉ DIGITÁLNE SNÍMAČE ČIAROVÝCH KÓDOV
prenosné počítače, ručné digitálne snímače čiarových kódov, konfigurácia ručných digitálnych snímačov čiarových kódov
Tovar, Služba
1. PRENOSNÉ POČÍTAČE + RUČNÉ DIGITÁLNE SNÍMAČE ČIAROVÝCH KÓDOV
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka minimálne pät prenosných počítačov (notebookov) Lenovo ThinkPad T560 20FH001EXS alebo ekvivalent |
dodávka minimálne päť ručných digitálnych snímačov čiarových kódov Motorola/Symbol DS4308 SR s podporou čítania 2D kódov a 1D kódov vrátane prepojovacieho USB kábla a dockovacej stanice |
konfigurácia ručných digitálne snímačov čiarových kódov pre jednoduchý zber dát (kód tovaru a množstvo) ale aj hromadný zber dát (doklad, kód tovaru, množstvo) |
konfigurácia ručných digitálne snímačov čiarových kódov pre integráciu s aplikačným programovým vybavením MEDIX pre Microsoft Windows 10 |
Názov |
Vrátane dopravy a konfigurácie na mieste plnenia podľa určenia verejného obstarávateľa. |
Vrátane inštalačných a konfiguračných prác a integrácie s aplikačným programovým vybavením MEDIX a testovania v rozsahu do 1 dňa. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia (predmetu zákazky), resp. technickým popisom ponúkaných zariadení do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 a ISO 27001 dodávateľa predmetu zákazky, čestné prehlásanie o spôsobilosti dodávateľa predmetu zákazky výrobcom aplikačného programového vybavenia MEDIX do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade reklamácie dodaného tovaru neopustia žiadne dáta sídlo verejného obstarávateľa. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať poškodený predmet zákazky alebo predmet zákazky, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto predmet zákazky verejný obstarávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne verejný obstarávateľ vyhotoví negatívnu referenciu dodávateľovi predmetu zákazky. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať poškodený predmet zákazky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ predmetu zákazky je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného predmetu zákazky. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa. |
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje splnenie tejto podmienky. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu dodávateľovi predmetu zákazky. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Verejný obstarávateľ preferuje dodať ručné digitálne snímače čiarových kódov Motorola/Symbol DS4308 SR z dôvodu zachovania kompatibility IKT s existujúcim technologickým riešením verejného obstarávateľa. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2016 08:00 — 30.11.2016 15:00
1,00 riešenie
9 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2016 14:02
23.11.2016 14:15
23.11.2016 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2016 12:19 - Vstupná ponuka | 9 900,00 | € | Cena bez DPH |
21.11.2016 12:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: