Z201640935
OF-111027
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Preprava osôb autobusom na kultúrne podujatie
preprava
Služba
1. Preprava osôb autobusom na kultúrne podujatie
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava členov speváckych zborov autobusom z Nitry, z Jelenca a z Kolíňan do Dolných Štitár a späť dňa 17.12.2016. |
2. Prenájom autobusu s vodičom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb | osoba | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nástupné miesto Nitra (parkovisko objednávateľa) o 13,00 hod.. | |
Odvoz členov speváckeho zboru z Nitry do Dolných Štitár. | |
Odchod autobusu z Dolných Štitár pre ďalšie spevácke zbory do Jelenca a Kolíňan a odvoz súborov do Dolných Štitár. | |
Plánovaný odchod všetkých súborov z Dolných Štitár o 18,30 hod. na rovnakej trase (výstupné miesto Jelenec a Kolíňany) späť do Nitry. | |
Požaduje sa výborný technický stav autobusu, čistý a uprataný, s klimatizáciou a s funkčným vykurovaním. | |
Vek autobusu nepresiahne 10 rokov. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, |
1.2. telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, |
1.3. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné, |
1.4. typ a špecifikáciu dopravného prostriedku použitého na prepravu, |
1.5. navrhovanú trasu s označením ciest, pri využití prednostne ciest 1. triedy, |
1.6. dátum prvej evidencie dopravného prostriedku podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku do 1 hod.. |
6. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorového vozidla. |
7. Vozidlo musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. |
8. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
9. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov ako maximálna. |
10. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4 , Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
17.12.2016 13:00 — 17.12.2016 23:55
1,00 subor
150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2016 13:09
22.11.2016 15:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: