36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
46106324
KM - SL s. r. o.
Záhorácka 83, Malacky, 90101, SVK
Štartovací zdroj Telwin Start Plus 6824 alebo ekvivalent
Štartovací zdroj pre automobily
Tovar, Služba
1. Štartovací zdroj Telwin Start Plus 6824 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Štartovací vozík na kolieskach pre štartovanie automobilov, kde nie je sieťové napájanie, Vlastná vnútorná batéria, Vlastná nabíjačka pre udržiavanie pohotovostného stavu, Pre štartovanie aut a strojov s batériou 12/24 V. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Štartovací zdroj Telwin Start Plus 6824 alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napätie vlastnej nabíjačky : | 230 V |
Štartovacie napätie 12-24 V: | 12/24 V |
Normálny štartovací prúd 12V | 2000 A |
Normálny štartovací prúd 24 V | 1000 A |
Maximálny štartovací prúd 12V | 6000 A |
Maximálny štartovací prúd 24V | 3000 A |
Váha: | 55 kg |
Rozmery: | 380 x 560 x 885 mm |
Ideálne pre autá a stroje s citlivou elektronikou | |
Vhodné aj pre nákladné autá | |
Vlastná vnútorná batéria | |
Kapacita vnútornej batérie | 12/24 V 130/65 Ah |
Pre štartovanie strojov, kde nie je sieťové napájanie | |
Vlastná nabíjačka pre udržiavanie v pohotovostnom stave |
Názov |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť kontaktným osobám objednávateľa nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku, technickú špecifikáciu (v slovenskom, resp. českom jazyku) ponúkaného predmetu zákazky (vrátane všetkých súčastí) na odsúhlasenie kvality a vlastností ponúkaného predmetu zákazky. |
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od odsúhlasenia predmetu zákazky verejným obstarávateľom rozpis jednotkovej ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre). |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky alebo ponúkaný ekvivalent nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Za ekvivalent bude považovaný ponúkaný predmet zákazky s minimálne rovnakými alebo lepšími parametrami požadovanými v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu zákazky. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Predmet zákazky bude dodaný v celom objeme, nepoškodený, jednorazovo, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (prípadná telefonická komunikácia musí byť potvrdená minimálne e-mailom). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručná doba musí byť minimálne 2 roky odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet zákazky aj pred termínom plnenia vyplývajúcim zo zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dokladu o prevzatí predmetu zákazky, inštalácie a zaškolenia. |
Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Tovar musí byť originálny, nový, nie repasovaný, nepoužívaný, nevystavovaný, v originál neporušenom balení. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámiť e-mailom mená a priezviska, čísla OP pracovníkov, ktorí dodajú predmet zákazky, ŠPZ a typ vozidla doručujúci predmet zákazky a dátum dodania predmetu zákazky. Objednávateľ je oprávnený požadovať zmenu pracovníka dodávateľ a dodávateľ je povinný túto zmenu akceptovať. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
05.12.2016 14:00
1,00 celá zákazka
1 050,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2016 13:09
24.11.2016 10:00
24.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2016 08:17 - Vstupná ponuka | 1 050,00 | € | Cena s DPH |
24.11.2016 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 050,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: