00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
31347177
Gift Gallery s. r. o.
Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK
Nákup, grafické spracovanie a potlač kalendárov a diárov na rok 2017
pracovný diár denný, pracovný diár vreckový, kalendár, praktický kalendár, stolový kalendár, trojmesačný kalendár, grafické spracovanie, potlač
Tovar, Služba
1. Nákup, grafické spracovanie a potlač kalendárov a diárov na rok 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Nástenný trojmesačný kalendár na rok 2017 - zvislý (bez potlače a grafického spracovania) |
Stolový kalendár na rok 2017 (bez potlače a grafického spracovania) |
Pracovný diár denný na rok 2017 (dotlač 1 x logo + rok 2017) |
Pracovný diár vreckový na rok 2017 (dotlač 1 x logo + rok 2017) |
Nástenný trojmesačný kalendár na rok 2017 - zvislý (s potlačou a grafickým spracovaním) |
Stolový kalendár na rok 2017 (s potlačou a grafickým spracovaním) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nástenný trojmesačný kalendár na rok 2017 - zvislý (bez potlače a grafického spracovania) | ks | 20 | ||
2. Stolový kalendár na rok 2017 (bez potlače a grafického spracovania) | ks | 500 | ||
3. Pracovný diár denný na rok 2017 (dotlač 1 x logo + rok 2017) | ks | 29 | ||
4. Pracovný diár vreckový na rok 2017 (dotlač 1 x logo + rok 2017) | ks | 12 | ||
5. Nástenný trojmesačný kalendár na rok 2017 - zvislý (s potlačou a grafickým spracovaním) | ks | 100 | ||
6. Stolový kalendár na rok 2017 (s potlačou a grafickým spracovaním) | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Nástenný trojmesačný kalendár na rok 2017 - zvislý (bez potlače a grafického spracovania) obsahuje: | |
1.1 Rozmer: | cca 32 cm x 56 cm (+/- 10 %) |
1.2 Základná farba listov: | biela |
1.3 Kalendárium s menami, s názvami mesiacov a dní v SJ a AJ: | áno |
1.4 Čísla/text v čiernej farbe: | áno |
1.5 Víkendy a sviatky v červenej farbe: | áno |
1.6 Počet listov: | minimálne 12 |
1.7 Väzba: | pružina medzi hornou časťou a kalendáriom |
1.8 Farebnosť: | 4 + 0 |
1.9 Posuvné okienko na priesvitnej plastovej lište: | áno |
2. Stolový kalendár na rok 2017 (bez potlače a grafického spracovania) obsahuje: | |
2.1 Kalendárium: | slovenské, týždňové, stĺpcové |
2.2 Formát: | cca 33,6 x 12,1 cm |
2.3 Počet strán: | minimálne 66 |
2.4 Ďalší obsah: | dane, ročné obdobia, citáty, sviatky v EÚ, trojmesačný prehľad na ľavej strane v stĺpčeku |
3. Pracovný diár denný na rok 2017 (dotlač 1 x logo + rok 2017) obsahuje: | |
3.1 Typ diára: | denný (dva pracovné dni na dvojstrane) |
3.2 Formát: | A5 |
3.3 Jazyková mutácia: | slovenská |
3.4 Vnútorné informácie: | pri jednotlivých dňoch štandard (deň, mesiac, týždeň, meno príp. ďalšie) + rozšírené (napr. počet pracovných dní, adresár, časové pásma, prevodníky, etc.) resp. ekvivalent rozšírenia |
3.5 Štandardná príloha diára: | osobné údaje, plánovač dovolenky, plánovací kalendár, poznámkový kalendár 2017, medzinárodné telefónne predvoľby, tiesňové volanie v EU štátoch, časové pásma, vzdialenosť miest v ČR a SR/EÚ |
3.6 Štandardná príloha diára: | prevodník jednotiek, medzinárodné sviatky, ročný výhľad, adresár, mapa EÚ, ČR a SR |
3.7 Počet strán: | minimálne 350 |
3.8 Väzba: | V8 |
3.9 Obálka: | obojstranne pevná, syntetický materiál s reliéfnou kresbou (ražba) - 1 x logo (zašle objednávateľ) + rok 2017 |
3.10 Farba: | hnedá, tmavohnedá, príp. tmavomodrá, tmavozelená, sivá, tmavosivá |
3.11 Lacetky: | min. 1 x |
3.12 Perforácia dolného rohu strany: | áno |
3.13 Dotlač (ražba): | 1 x logo + rok 2017 |
4. Pracovný diár vreckový na rok 2017 (dotlač 1 x logo + rok 2017) obsahuje: | |
4.1 Formát: | cca 95 x 145 mm |
4.2 Jazyková mutácia: | slovenská |
4.3 Počet strán: | minimálne 128 |
4.4 Kalendárium: | týždeň na dvojstrane |
4.5 Vnútorné informácie: | pri jednotlivých dňoch štandard (deň, mesiac, týždeň, meno príp. ďalšie) + rozšírené (napr. počet pracovných dní, adresár, časové pásma, prevodníky, etc.) resp. ekvivalent rozšírenia |
4.6 Štandardná príloha diára: | osobné údaje, plánovač dovolenky, plánovací kalendár, medzinárodné telefónne predvoľby, tiesňové volanie v európskych štátoch, časové pásma, vzdialenosť miest v SR a ČR, prevodník jednotiek |
4.7 Štandardná príloha diára: | medzinárodné sviatky, ročný výhľad, adresár |
4.8 Obálka: | obojstranne pevná, syntetický materiál s reliéfnou kresbou (ražba) - 1 x logo (zašle objednávateľ) + rok 2017 |
4.9 Farba: | hnedá, tmavohnedá, príp. tmavomodrá, tmavozelená, sivá, tmavosivá |
4.10 Dotlač (ražba): | 1 x logo + rok 2017 |
5. Nástenný trojmesačný kalendár na rok 2017 - zvislý (s potlačou a grafickým spracovaním) obsahuje: | |
5.1 DTP práce a grafický návrh kalendára podľa požiadavky objednávateľa: | áno |
5.2 Formát: | cca 70 cm x 32 cm |
5.3 Farba: | biela |
5.4 Ďalej obsahuje: | kalendárium s menami, s názvami mesiacov a dní v SJ a AJ, čísla/text v čiernej farbe, víkendy a sviatky v červenej farbe |
5.5 Počet listov: | minimálne 12 |
5.6 Väzba: | pružina medzi hornou reklamnou časťou a kalendáriom s dolnou reklamnou časťou |
5.7 Reklamná potlač v hornej a dolnej časti (na základe upresnenia a odsúhlasenia objednávateľa): | áno |
5.8 Farebnosť: | 4+0 |
5.9 Posuvné okienko na priesvitnej plastovej lište: | áno |
6. Stolový kalendár na rok 2017 (s potlačou a grafickým spracovaním) obsahuje: | |
6.1 Kalendárium: | slovenské, týždňové, stĺpcové |
6.2 Formát: | cca 33,6 x 12,1 cm |
6.3 Počet strán: | minimálne 66 |
6.4 Ďalší obsah: | dane, ročné obdobia, citáty, sviatky v EÚ, trojmesačný prehľad na ľavej strane v stĺpčeku |
6.5 Reklamná potlač v dolnej časti (na základe upresnenia a odsúhlasenia objednávateľa): | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach. |
Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za závažné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. |
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že do piatich pracovných dní od uzavretia zmluvy zašle dodávateľovi logá prípadne ďalšie grafické návrhy potrebné pre potlač kalendárov a diárov na rok 2017. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do troch pracovných dní od obdržania podkladov a grafických návrhov od objednávateľa zašle objednávateľovi vizualizáciu kalendárov a diárov na rok 2017 na odsúhlasenie. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie požiadaviek definovaných v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že objednávateľovi dodá nové, nepoužívané a neopotrebované vyššie špecifikované tovary. |
Nedodanie nových, nepoužívaných a neopotrebovaných vyššie špecifikovaných tovarov sa bude považovať za závažné porušenie zmluvy a dôvodom na jej odstúpenie. |
Do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ elektronicky zašle objednávateľovi typové označenie a parametre požadovaných tovarov, cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH, cenu za mernú jednotku v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Predmet plnenia bude dodaný v celom objeme naraz a v termíne určenom objednávateľom. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z Ceny Plnenia. |
V prípade, ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z Ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. |
Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2016 08:30 — 15.12.2016 14:30
1,00 celok
2 041,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2016 09:09
22.11.2016 16:00
23.11.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2016 15:51 - Vstupná ponuka | 2 040,00 | € | Cena s DPH |
22.11.2016 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: