30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35710578
HAPPY END spol. s r.o.
Bratislavská 83, Pezinok, 902 01, SVK
Havarijný vak ADR do vozidiel základný
Havarijný vak ADR
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Havarijný vak ADR do vozidiel základný
|
|
---|---|
Funkcia |
Havarijné súpravy so sorbentami vo vaku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vak havarijný základný - obsah | súprava | 1 | ||
sorpčná nepriepustná plachtička | ks | 1 | ||
sorpčná rohož | ks | 10 | ||
sorpčná ponožka | ks | 2 | ||
tmel REO | ks | 1 | ||
skladacie vedierko | ks | 1 | ||
ochranná kombinéza | ks | 1 | ||
okuliare | ks | 1 | ||
rukavice | ks | 1 | ||
ručná baterka | ks | 1 | ||
kvapalina na výplach očí | ks | 1 | ||
úložné vrecko | ks | 2 | ||
výstražná nálepka | ks | 2 | ||
reflexná vesta | ks | 1 | ||
obal | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 7,00 hod do 14,00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa vystavenie faktúry s náležitosťami daňového dokladu s 30 dňovou splatnosťou. |
Záverečné ustanovenie: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v Opisnom formulári, sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, v registri konečných užívateľov výhod, zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
- pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
24.11.2016 08:05 — 25.11.2016 14:00
3,00 ks
470,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2016 15:59
21.11.2016 16:05
22.11.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2016 09:33 - Vstupná ponuka | 469,98 | € | Cena s DPH |
21.11.2016 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 453,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: