36076643
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Trnavská cesta 8/A, Bratislava, 82005, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Originálne tonerové náplne
Originálne tonerové náplne pre farebné a multifunkčné tlačiarne radu HP LaserJet Pro 300/400
Tovar, Služba
1. Originálne tonerové náplne
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonerové náplne pre farebné a multifunkčné tlačiarne radu HP LaserJet Pro 300/400 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tonerová náplň HP CE410X, pre 4000 strán, čierna | ks | 38 | ||
Tonerová náplň HP CE411A, pre 2600 strán, azúrová | ks | 35 | ||
Tonerová náplň HP CE412A, pre 2600 strán, žltá | ks | 35 | ||
Tonerová náplň HP CE413A, pre 2600 strán, purpurová | ks | 18 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hmotnosť výrobku | 0,9 kg |
Rozsah prevádzkovej teploty u všetkých náplní | 15 až 25 stupňov celzia |
Rozsah skladovacích teplôt u všetkých náplní | -20 až 40 stupňov celzia |
Skladovacia vlhkosť u všetkých náplní | 10 až 90 % relatívnej vlhkosti |
Kompatibilita u všetkých náplní | Farebné a multifunkčné tlačiarne radu HP LaserJet Pro 300/400 |
Technológia tlače | laser |
Približná priemerná výťažnosť | na základe normy ISO/IEC 19798 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava, presná adresa bude uvedená po uzatvorení zmluvy) |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi, splatnosť faktúr: 21 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a dôkladný popis vady. |
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. |
Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté nevhodným nakladaním a uskladnením predmetu zmluvy objednávateľom. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
Dodávateľ dodá originálne tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania v pracovných dňoch v čase od 09:30 do 15:00 |
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené. |
Na tento výrobok HP sa poskytuje záruka, že sa v ňom nevyskytujú chyby materiálu a spracovania |
Požadujeme predloženie potvrdenia výrobcu o tom, že tovar spĺňa podmienky stanovené technickou normou ISO/IEC11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ISO/IEC 19752 (vyťažiteľnosť tonera) |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miest určených objednávateľom. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
29.11.2016 16:00 — 01.12.2016 16:00
1,00 celý predmet zákazky
9 762,27
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2016 14:46
22.11.2016 16:00
22.11.2016 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2016 15:08 - Vstupná ponuka | 9 762,00 | € | Cena s DPH |
22.11.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 756,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: