35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
35787414
TREND SLOVAKIA, s.r.o.
Rumančeková 28, Bratislava, 82101, SVK
Mutifunkčné zariadenia
multifunkčné zariadenia
Tovar, Služba
1. Mutifunkčné zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie štyroch multifunkčných zariadení dvoch typov, vrátane poskytnutia záručného servisu na všetky zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Multifunkčné zariadenie - TYP 1 | ks | 2 | ||
2. Multifunkčné zariadenie - TYP 2 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Multifunkčné zariadenie - TYP 1 (farebné - A3): | |
Technológia tlače | laser |
Typ zariadenia | tlač, kopírovanie, skenovanie, digitálne odosielanie |
Formát tlače | A3; A4 |
Farba tlače | farebná |
Podporované formáty papiera | A4; A5;A3;B4;B5, Pohľadnica Dpostcard, obálky (B5, C5, C6, DL) |
Jazyky tlače | PCL 6, PCL 5, emulácia Postscript Level 3, PDF |
Rozhranie | 10/100/1000T Ethernet, vysokorýchlostný port USB 2.0, hostiteľský port USB 2.0 |
Pamäť/HDD | min. 2 GB / 250 GB; hardvérové šifrovanie AES 256 alebo vyššie |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka | min. 250 listov |
Vstupná kapacita automatického zásobníka ADF (podávača) | min. 100 listov |
Prídavný zásobník | min. 500 listov |
Celková kapacita vstupných zásobníkov | min. 250 listov + 500 listov + 100 listov |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 250 listov |
Výstup zariadenia | min. 1 priehradka |
Podporované hmotnosti médií | min. 60 g/m2 až 220 g/m2 |
Ovládací panel | Intuitívny min. 7" (17,8cm) dotykový farebný ovládací panel |
Minimálne systémové požiadavky | Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2003 (SP1 alebo novší): 200 MB voľného miesta na pevnom disku |
Max. spotreba pri tlači | max. 1700 W |
Max. spotreba v režime "spánku" | max. 1 W |
Rozlíšenie tlače | min. 1 200 dpi x 1200 dpi |
Rýchlosť tlače | min 30 strán/min. čiernobielo aj farebne |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany | max. 10,5 sekúnd z režimu „ready“ |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 6 000 strán |
Obojstranná tlač | automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením | min. 13 500 strán čierna a min. 16 000 strán každá farba podľa ISO/ IEC 19752 |
Skener | Obojsmerné snímanie ADF |
Rýchlosť skenovania | min. 30 strán/minútu (čiernobielo), min. 30 strán/minútu (farebne) |
Štandardné funkcie digitálneho odosielania | skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka; ukladanie na USB kľúč; odosielanie na FTP; lokálny adresár |
Záruka | 36 mesiacov |
2. Multifunkčné zariadenie - TYP 2 (farebné - A3 - kabinet /MFP + finisher): | |
Technológia tlače | laser |
Typ zariadenia | tlač, kopírovanie, skenovanie, digitálne odosielanie, fax |
Formát tlače | A3; A4 |
Farba tlače | farebná |
Podporované formáty papiera | A4; A5;A3;B4;B5, Pohľadnica Dpostcard, obálky (B5, C5, C6, DL) |
Jazyky tlače | PCL 6, PCL 5, emulácia Postscript Level 3, PDF |
Rozhranie | 10/100/1000T Ethernet, vysokorýchlostný port USB 2.0, hostiteľský port USB 2.0 |
Pamäť/HDD | min. 2 GB / 250 GB; hardvérové šifrovanie AES 256 alebo vyššie |
Viacúčelový zásobník | min. 100 listov |
Vstupná kapacita automatického zásobníka ADF (podávača) | min. 100 listov (75 g/m²) |
Prídavný vstupný zásobník | min. 4x 500 listov |
Celková kapacita vstupných zásobníkov | viacúčelový zásobník na 100 listov; vstupný zásobník na 1 x 500 listov; vstupný zásobník so stojanom na 3 x 500 listov |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 500 listov |
Výstup zariadenia | samostatné zariadenie - zošívačka/stohovač |
Podporované hmotnosti médií | min. 45 g/m2 až 199 g/m2 |
Ovládací panel | Intuitívny min. 8" (20,5cm) dotykový farebný ovládací panel |
Minimálne systémové požiadavky | Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2003 (SP1 alebo novší): 200 MB voľného miesta na pevnom disku |
Max. spotreba pri tlači | max. 1900 W |
Max. spotreba v režime "spánku" | max. 1 W |
Rozlíšenie tlače | min. 1 200 dpi x 1 200 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 40 strán/min. čiernobielo aj farebne A4 |
Rýchlosť vytlačenia 1 strany | max. 10 sekúnd z režimu „ready“ |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 25 000 strán (tlač) |
Obojstranná tlač | automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením | min. 29 500 strán čierna a min. 22 000 strán každá farba podľa ISO/ IEC 19798 |
Skener | obojsmerné snímanie ADF |
Rýchlosť skenovania | min 70 strán/min (čiernobielo/farebne) obojstranne |
Štandardné funkcie digitálneho odosielania | skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka; ukladanie na USB kľúč; odosielanie na FTP; lokálny adresár |
Záruka | 36 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet obsahujúci ceny jednotlivých položiek, ako aj presný názov a konfiguráciu ponúkaných zariadení, pri splnení všetkých požiadaviek v zmysle technickej špecifikácie do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácii, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy písomné Vyhlásenie o zhode na celý predmet zákazky, ktorým potvrdí, že príslušný výrobok predmetu zákazky je vyrobený v súlade s technickými normami a predpismi platnými v EÚ. |
Dodávateľ plne zodpovedá za obsah predmetného Vyhlásenia o zhode s technickými predpismi, vrátane spôsobu posudzovania zhody. Vyhlásenie o zhode na celý predmet zákazky je potrebné predložiť v originálnom rovnopise, alebo vo fotokópii. |
Dodávateľ predloží v originálnom rovnopise alebo vo fotokópii dokumentáciu deklarujúcu dodržiavanie stálosti a trvanlivosti výstupnej tlače a kopírovania na papier. Potvrdenie (certifikát ISO 11798 alebo ekvivalent) je nutné dodať do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy písomné prehlásenie, že za predchádzajúce roky 2014, 2015/16 realizoval aspoň 4 referencie/dodávky multifunkčných zariadení rovnakého alebo podobného charakteru ako sú uvedené v predmete zákazky. |
Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, cena plnenia bez DPH v posudzovanom období, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia. |
Jednotlivé zariadenia predmetu zákazky je potrebné dodať nové, nerepasované, nevystavované a nepoužívané, vrátane všetkých potrebných súčastí k ich prevádzke (napr. napájacie káble, návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku). O uvedenej skutočnosti dodávateľ predloží čestné prehlásenie v lehote 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy písomné prehlásenie v originálnom rovnopise, že je výrobcom zariadení, ktoré sú predmetom zákazky oprávnený vykonávať záručný servis alebo má zmluvne zabezpečené servisné stredisko, ktoré je výrobcom oprávnené tento požadovaný záručný servis vykonávať. |
Požadovaná záruka na všetky dodané zariadenia je 36 mesiacov od podpísania preberacieho protokolu obomi zmluvnými stranami. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: a. vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami v mieste plnenia; b. možnosť nahlásenia poruchy počas 5 pracovných dní v čase od 8 -16 hodiny; c. doba odozvy na požiadavku na servisný zásah do 4 hodín od nahlásenia poruchy; d. nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy dodávateľovi; pokračovanie o riadok nižšie: |
f. odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky; g. v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je objednávateľovi povinný bezplatne zapožičať plne funkčný náhradný tovar (porovnateľný), a to počas celej doby trvania opravy tovaru; h. dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) |
Objednávateľ požaduje dostupnosť náhradných dielov minimálne 5 rokov po ukončení výroby zariadenia. Všetky dodané zariadenia budú umiestnené v sídle objednávateľa, kde bude aj miesto plnenia záručného servisu. |
Z dôvodu kompatibility je požadované, aby multifunkčné zariadenia TYP1 a TYP2, ktoré sú predmetom zákazky boli od jedného výrobcu. |
Každé zariadenie musí obsahovať jednu sadu originálnych tonerov v zmysle technickej špecifikácie zákazky definovanej v časti „minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením“. |
Dodávateľ zabezpečí bezodplatné odobratie (odvoz) 4 ks starých multifunkčných zariadení (spätný odber) na ekologické spracovanie a ekologickú likvidáciu. |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2016 09:00 — 30.12.2016 10:00
1,00 súbor položiek zákazky
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2016 14:13
25.11.2016 09:30
25.11.2016 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2016 15:15 - Vstupná ponuka | 20 000,00 | € | Cena bez DPH |
25.11.2016 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: