• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2016 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2016 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2016 14:15

Detail zákazky Z201640490

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2016 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2016 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2016 14:15

Základné údaje

Z201640490

OF-110311

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2695731

Objednávateľ

35540451

Jazyková škola Užhorodská č. 8, 040 01 Košice

Užhorodska 8, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

33793131

Ing. Viera Riljaková - INTERIÉRY

Medvedzie 163/45, Tvrdošín, 027 44, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok

nábytok, školská lavica, školská stolička, katedra,

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školský nábytok
Funkcia
Zabezpečenie nábytku do tried pre žiakov a učiteľov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Školská lavica jednomiestna zelená ks 16
2. Školská lavica jednomiestna žltá ks 16
3. Školská stolička zelená ks 16
4. Školská stolička žltá ks 16
5. Učiteľská katedra zelená ks 3
6. Učiteľská katedra žltá ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.-2. Školská lavica jednomiestna Kovová konštrukcia je vysokej pevnosti vyrobená z plochooválneho profilu 50 x 30 mm, lakovaná práškovým farbami, nohy sú ukončené plastovými koncovkami s veľkou trecou plochou.
1.-2. Školská lavica jednomiestna Pracovná doska lavice je z drevotriesky, rozmer 700x500x18mm, povrchová úprava melamín, farba buk. Hrany lavice sú zaoblené a zabezpečené gumeným pásom vo farbe buku po celom obvode.
1.-2. Školská lavica jednomiestna Pracovná doska je priskrutkovaná pomocou zalisovaných oceľ. puzdier. Odkladací priestor-pre každého žiaka drôtený kôš lakovaný práškovou farbou a priskrutkovaný k doske. Obsahuje 2 vešiačiky.
1.-2. Školská lavica jednomiestna Rozmer: 700 x 500 x 760 mm; Farba konštrukcie: 16 ks zelená, 16 ks žltá
3.-4. Školská stolička Kovová konštrukcia je vyrobená z plochooválneho profilu 38x20 mm, lakovaná práškovým farbami, nohy sú ukončené plastovými koncovkami.
3.-4. Školská stolička Opierka aj sedák sú vyrobené zo 7-vrstvovej celobukovej tvarovanej preglejky. Stoličky možno stohovať. Výška sedenia: 36 cm; Farba konštrukcie: 16 ks zelená, 16 ks žltá
5.-6. Učiteľská katedra Kovová konštrukcia je vysokej pevnosti vyrobená z plochooválneho profilu 50 x 30 mm, lakovaná práškovým farbami, nohy sú ukončené plastovými koncovkami s veľkou trecou plochou.
5.-6. Učiteľská katedra Pracovná doska katedry je z drevotriesky; rozmer: 600x1300x18mm; povrchová úprava melamín (ABS 2mm), farba: buk;
5.-6. Učiteľská katedra katedra je dvojzásuvková s FAB zámkom; farba konštrukcie: 3 ks zelená, 3 ks žltá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženie tovaru v priestoroch školy
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo
V prípade, ak bude dodaný iný tovar ako je uvedený v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu, bude to verejný obstarávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok a odstúpi od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Z dôvodu dopĺňania už existujúceho vybavenia tried požadujeme zachovanie konštrukcie, tvaru a farebnej úpravy, viď príloha a špecifikácia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 8, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

30.11.2016 10:57 — 21.12.2016 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

2 640,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2016 11:02

22.11.2016 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2016 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 179
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2016 11:59 - Vstupná ponuka 2 591,88 € Cena s DPH
22.11.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 480,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS