00045721
Technické služby mesta Galanta
Kpt. Nálepku 1494/39, Galanta, 92401, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
Stravovanie,stravné lístky,stravné poukážky a doprava
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa,ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z.Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 15 zariadeniami v meste. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,40 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov za 3 roky | ks | 50652 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | Rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi,rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním nových poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať osobne,poštou ,faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnutie služby (PPS)pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok,zahŕňa províziu dodávateľa,dane,balenie,poistenie,storno poplatky za vrátenie alebo výmenu,distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS=(((CCSP-CNHSP) : 1,2) x 100 |
CCSP- Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH -je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH,ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
CNHSP- Celková nominálna hodnota stravných poukážok,ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP =3,40 x 50652 = 172216,80 € ) |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1)z ceny nominálnej hodnoty jednotlivého množstva stravných poukážok 2)z ceny poplatku za poskytnuté služby 3)z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby,ak je dodávateľ platcom DPH |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné pokážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ =(nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1+ VPPS% /100 x 1,2).Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Daňový doklad -faktúra-za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do 3 pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka,v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravný lístok obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | Stravný lístok obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
kpt. Nálepku 1494/39, Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
01.12.2016 10:21 — 30.11.2019 10:21
50 652,00 ks
172 216,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2016 10:25
23.11.2016 10:14
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2016 11:00 - Vstupná ponuka | 172 216,80 | € | Cena s DPH |
23.11.2016 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 172 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: