36277215
STEFE Trnava, s. r. o.
Františkánska 16, Trnava, 91732, SVK
46648241
GRIZZLY s.r.o.
Kráľovská 811/34, Šaľa, 92701, SVK
Otlčenie omietok, škárovanie muriva, nová elektroinštalácia a ventilátor v suteréne (pivnici) meštianskeho domu
otlčenie omietok, elektroinštalácia, ventilátor na odsávanie vlhkosti
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Otlčenie omietok, škárovanie muriva, nová elektroinštalácia a ventilátor v suteréne (pivnici) meštianskeho domu
|
|
---|---|
Funkcia |
Ručné otlčenie omietok klenbovej pivnice v rozsahu 100% |
Ručné vysekanie, vyškriabanie a vyčistenie škár muriva do hĺbky cca 1-2 cm v miestach, kde sa omietka drolí a je nesúdržná |
Novú elektroinštaláciu viesť len v pôvodných drážkach |
Zrealizovanie novej elektroinštalácie a ventilátora s časovým spínačom na odsávanie vlhkosti |
Revízna správa elektroinštalácie |
Odvoz sutiny a likvidácia odpadov, Doklad o nakladaní z odpadmi |
Dopravné náklady - nákup a dovoz materiálu |
Záverečné upratanie priestoru, denné upratovanie spoločných častí - chodby a schodiska po ukončení prác |
Záber verejného priestranstva |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záverečné vyčistenie priestoru - zametanie a umytie podlahy - pivnica (vináreň) tri miestnosti, chodba, schodisko, vrátane denného upratovania po ukončení prác | m2 | 87 | ||
Vedenie novej elektroinštalácie v pôvodných drážkach, vrátane vyčistenia a prípadného vysekania škár (rýh) tak, aby nové káble elektroinštalácie neboli vidieť. | m | 70 | ||
Ručné otlčenie omietok stien, stropov a klenieb vnútorných v rozsahu 100 %, musí byť zrealizované tak, aby nedošlo k poškodeniu muriva a klenieb | m2 | 180 | ||
Ručné očistenie a vyčistenie škár muriva kamenného z lomového kameňa - vyčistenie škár časti kamenného základu muriva | m2 | 3 | ||
Ručné vysekanie, vyškriabanie a vyčistenie škár muriva tehlového alebo kamenného do hĺbky cca 1-2 cm - len v miestach škár, kde sa omietka drolí a je nesúdržná cca 30% plochy | m2 | 50 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku, vrátane vnútrostaveniskovej dopravy sutiny | súb. | 1 | ||
Demontáž pôvodnej kuchynskej linky, obloženia steny a poličiek a odvoz na skládku | súb. | 1 | ||
Demontáž pôvodného ventilátora | ks | 1 | ||
Montáž nového ventilátora, nehlučného na odsávanie vlhkosti z priestoru (na stenu alebo strop), komplet, veľkosť: 400 - umiestniť do najvyššieho miesta pod strop | ks | 1 | ||
Montáž potrubia (príp. ohybnej Al. rúry) s tepelnou a hlukovou izoláciou priemeru cca 250-300 mm, vrátane upevnenia na nový ventilátor, zaustenia a upevnenia do pôvodného otvoru a podruž. materiálu, dĺžka cca 1,2 m | ks | 1 | ||
Očistenie mriežky v otvore za pôvodným ventilátorom | ks | 1 | ||
Zrealizovanie podružného merania pre priestor pivnice (vinárne), prípoja v hlavnom rozvádzači, komplet, vrátane zapojenia ističa (Práca + materiál) | súb. | 1 | ||
Montáž kábla CYKY J 5x6 - prívodné vedenie z hlavného rozvádzača merania do podružného rozvádzača v pivnici (vinárni), komplet, vrátane prípoja na jestvujúcu skriňu merania (Práca + materiál) | m | 12 | ||
Montáž kábla pod omietkou - v špárach muriva CYKY 3x1,5, medený - svietidlá a vypínače, vrátane upevnenia do muriva (Práca + materiál) | m | 70 | ||
Montáž kábla pod omietkou CYKY 3x2,5, medený- v špárach muriva - zásuvky, vrátane upevnenia do muriva (Práca + materiál) | m | 40 | ||
Montáž kábla pod omietkou CYKY 5x1,5, medený - v špárach muriva - kábel na ventilátor + kábel na ovládanie ventilátora s časovým spínačom, vrátane upevnenia káblu (Práca + materiál) | m | 20 | ||
Ističová skrinka (ističe, rozvádzač, prúdový chránič) v pivnici - vináreň - tri svetelné okruhy, tri zásuvkové okruhy, jeden samostatný okruh pre ventilátor, komplet (Práca + materiál) | súb. | 1 | ||
Montáž vypínačov povrchových (Práca + materiál) | ks | 2 | ||
Montáž vypínačov (2. tlačidlové) s reguláciou intenzity osvetlenia, povrchových v dvoch miestnostiach (Práca + materiál) | ks | 4 | ||
Montáž domových zásuviek 230 V, komplet ( z toho dve dvojzásuvky v predsieni), (Práca + materiál) | ks | 12 | ||
Časový spínač na ventilátor s LCD displayom + vypínač pre ventilátor (Práca + materiál) | ks | 1 | ||
Montáž svietidiel nástenných interiérových - štandardné svietidlá s úspornými žiarovkami (Práca + materiál) | ks | 20 | ||
Drobný podružný elektroinštalačný materiál | súb. | 1 | ||
Prierazy do pôvodného sadrokartónového podhľadu pre zavedenie nových rozvodov elektro, vrátane doplnenia SDK do pôvodného stavu - vysekanie cca 4 otvorov veľkosti 0,3 m2; prieraz do stropu 1x, | súb. | 1 | ||
Demontáž starého elektrického vedenia, vrátane odpojenia jestvujúcich okruhov - svetelných, zásuvkových a na ventilátor v rozvádzači v suteréne | súb. | 1 | ||
Revízna správa elektroinštalácie | súb. | 1 |
Názov |
Predmetom zákazky je Otlčenie omietok, škárovanie muriva, nová elektroinštalácia a ventilátor v suteréne (pivnici) meštianskeho domu. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť pre objednávateľa kompletné dielo na kľúč podľa funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zákazky - v zmysle platných technických noriem, v rozsahu a za podmienok dojednaných v tejto zmluve a riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi. Pri použití tretích osôb k ukončeniu dohodnutého diela nesie zhotoviteľ plnú zodpovednosť, ako by plnenie uskutočňoval sám vrátane prípadných reklamácii. |
Zhotoviteľ pri realizácii prác dodrží všeobecne záväzné predpisy, technické normy, dojednania tejto zmluvy, vyjadrenia orgánov štátnej správy a poverených organizácií a iných dotknutých osôb, bezpečnostné predpisy a nariadenia nielen v dotknutej časti areálu staveniska. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že dokončené práce prevezme, keď budú zrealizované bez závad a nedorobkov, zaplatí za jeho zhotovenie dohodnutú cenu a poskytne zhotoviteľovi dojednané spolupôsobenie. |
Termín realizácie diela: november- december 2016. Lehota plnenia zmluvy je upresnená v bode č. 3.2. Zmluvy o dielo. |
Všetky zmeny voči výkazu výmer, práce navyše musia byť vopred dohodnuté a odsúhlasené objednávateľom. Na tieto zmeny musí byť spracovaný písomný dodatok k tejto zmluve o dielo. Práce, ktoré budú zrealizované pred podpísaním dodatku k zmluve o dielo nebudú zhotoviteľovi uhradené. Odsúhlasené naviac práce musia byť finančne kryté. |
Zhotoviteľ je povinný bez omeškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu diela s dôsledkom omeškania plnenia dohodnutého termínu. |
Opodstatnenosť takto uvedenej skutočnosti a jej vplyv na sťaženie podmienok výstavby posúdi zástupca objednávateľa. |
Omeškanie subdodávateľov zhotoviteľa pre realizáciu diela nezakladajú dôvod na zmenu termínu realizácie diela. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre objednávateľa zhotoviť kompletné Dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Maximálna výška zdrojov objednávateľa je určená v čl. V, bod 4.4. - Zmluvné podmienky Objednávkového formulára na 6.500 Eur bez DPH. |
Celková cena predmetu zmluvy - Zmluvná cena bude vysúťažená na Elektronickom trhovisku a následne bude cena za zhotovenie diela uvedená v čl. IV - Zmluvná cena v Zmluve o dielo, ktorá bude automaticky vygenerovaná v rámci EKS. |
Práce, ktoré zhotoviteľ vykoná bez zadania alebo v dôsledku svojvoľného odchýlenia od zmluvy nebudú zhotoviteľovi uhradené. |
Cena diela je stanovená ako cena maximálna. Cena zohľadňuje akékoľvek naviac práce a prestoje, zvýšené náklady, či prenájom vybavenia, zariadení alebo pracovnej sily súvisiace s omeškaním dokončenia a odovzdania diela, ako aj súvisiace s nedostatočnou obhliadkou miesta vykonania diela, nedostatočným zameraním a vyhodnotením potrebných prác, najmä ak tieto nie sú súčasťou výkazu výmer - funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky alebo projektovej dokumentácie. Takéto naviac práce nie sú dôvodom na zvýšenie ceny diela. |
Súčasťou ceny sú aj také práce a iné výkony a dodávky materiálov, súčastí a technológií alebo iné náklady, ktoré sú nevyhnutné na riadne dokončenie diela, hoci by tieto neboli súčasťou funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, ako aj práce v technickej špecifikácie predmetu zákazky nezahrnuté, ak takéto práce mohol objednávateľ ako spotrebiteľ v súvislosti s plnením povinností objednávateľa podľa tejto zmluvy legitímne očakávať. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a Technickou špecifikácia predmetu zákazky má prednosť táto zmluva. |
Cenu za zhotovenie diela zaplatí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ doručí objednávateľovi v 2. vyhotoveniach a musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Na faktúre, dodacích listoch, spisoch a iných podkladoch musí zhotoviteľ uvádzať aj názov zákazky. Faktúra a k nej prislúchajúca korešpondencia, ktorá sa u objednávateľa vyskytne bez udania názvu zákazky, nebude spracovaná a bude nezaznamenaná vrátené späť zhotoviteľovi. To platí aj v prípade, ak pri faktúre nebude priložený súpis vykonaných prác, ktorý musí byť podpísaný zástupcom objednávateľa. |
Lehota pre splatnosť faktúry začína plynúť od doručenia riadnej faktúry so všetkými náležitosťami v zmysle tejto zmluvy a príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní. |
Faktúra bude doručená objednávateľovi po podpísaní preberacieho protokolu, ktorá bude obsahovať rozpis doteraz fakturovaných čiastok a celkovú sumu. |
Zhotoviteľ zabezpečí ohlásenie o začatí stavby na IBP. |
Zhotoviteľ určí svojho zástupcu, ktorý je zodpovedný za organizovanie, riadenie, vykonávanie a kontrolovanie výstavby diela. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že s prácami na diele nezačne skôr, ako mu bude výzva na prevzatie staveniska a začatie prác objednávateľom oznámená. |
Zhotoviteľ zabezpečí energie a záber verejného priestranstva na svoje náklady. |
Zhotoviteľ zabezpečí likvidáciu odpadu v zmysle platnej legislatívy. Takto zlikvidovaný odpad vydokladuje príslušnými dokladmi pri odovzdaní diela. |
Objednávateľ a jeho poverený zástupca je oprávnený kontrolovať dielo na každom stupni jeho zhotovovania. Ak pri kontrole zistí, že zhotoviteľ porušuje svoje povinnosti, má právo žiadať, aby zhotoviteľ bezodkladne odstránil vady a nedorobky vzniknuté počas realizácie diela a ďalej ho zhotovoval riadne. V prípade, že zhotoviteľ v primeranej dobe neakceptuje tieto požiadavky objednávateľa, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. Objednávateľ má pre tieto prípady právo zastaviť práce prípadne sankcionovať finančne zhotoviteľa za každé nerešpektovanie. |
Zhotoviteľ zabezpečuje plnenie ustanovení zákona č. 314/2001 o požiarnej ochrane a č. 124/2006 Z. z. o BOZP v platnom znení. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať technické normy, všeobecné záväzné predpisy, predpisy z oblasti požiarnej ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci, vyplývajúce zo zákona č. 127/2006 Z.z. v platnom znení a z Vládneho nariadenia č. 396/2006 Z.z. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestore staveniska, ktorých vstup na stavenisko a pohyb v priestore staveniska je oprávnený. |
Zhotoviteľ zabezpečí pracovníkom ochranné pracovné pomôcky. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri plnení zmluvných povinností zabezpečí poriadok a čistotu na stavenisku na svoje náklady, pričom bude denne odstraňovať všetky nečistoty a odpady, nebezpečné a kontaminované odpady nevynímajúc z priestoru pivnice - vinárne, spoločných chodieb a schodiska. |
Po ukončení prác na Diele, avšak najneskôr do 2 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí Diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, vyčistiť, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Zhotoviteľ zabezpečí stavenisko v zmysle §43 stavebného zákona. Odborné práce musia byť vykonané len pracovníkmi zhotoviteľa alebo jeho dodávateľov majúcich príslušnú kvalifikáciu na vykonanie týchto prác. Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a majetok svojich pracovníkov a partnerov počas doby realizácie diela a zabezpečí, aby sa na stavenisku nepohybovali nepovolané osoby. |
Povinnosť zhotoviť dielo riadne a včas splní zhotoviteľ odovzdaním diela v termíne, ako je to uvedené v článku č. 4.2. Objednávkového formuláru a v článku č. 3.2. Zmluvy o dielo - Čas / lehota plnenia zmluvy. |
O odovzdaní a prevzatí diela zmluvné strany spíšu Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý podpíše zástupca zhotoviteľa a zástupca objednávateľa. |
Dielo sa považuje za vykonané a odovzdané (dodané) riadne a včas bez vád podľa tejto zmluvy aj v prípade, ak objednávateľ alebo zástupca objednávateľa stavby bezdôvodne nepodpíšu Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela v lehote 3 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy zhotoviteľa na podpísanie tohto protokolu, ak je dielo zhotovené bez závad a nedorobkov, môže sa dielo považovať za riadne dodané. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy je zhotovený podľa podmienok tejto zmluvy, platných STN a technickej špecifikácie predmetu zákazky, a že počas záručnej doby bude mať vlastnosti, dohodnuté v tejto zmluve. V prípade, že dodávateľ neodovzdá k preberaciemu konaniu všetky potrebné doklady objednávateľ má právo vrátiť poslednú faktúru dodávateľovi a požadovať zníženie fakturovanie sumy o 10%, najmenej však o 1000 Eur. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy je zhotovený podľa podmienok tejto zmluvy a platných STN, a že počas záručnej doby bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli na nasledovných záručných dobách: - záručná doba na stavebné práce ( materiál, práca) - 2 roky; - záručná doba na elektroinštalačné práce (materiál, práca) - 3 roky |
Záručná doba začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu. |
Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré má dielo počas výstavby a počas záručnej doby. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných reklamácií diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie od objednávateľa a dôvody reklamácií odstrániť do termínu, na ktorom sa dohodnú zmluvné strany písomne. Dni potrebné na odstránenie reklamácií nie sú zo strany objednávateľa dôvodom na penalizáciu. Zhotoviteľ nemôže opodstatnenú reklamáciu vybaviť ako neopodstatnenú len na základe písomného odborného posudku vypracovaného oprávnenou osobou, alebo súdnym znalcom v zmysle zákona 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. |
Vady a nedorobky reklamované počas zhotovovania diela – ich odstránenie nie je dôvod na zmenu termínu. |
V prípade, ak zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním reklamácií diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie, objednávateľ má právo fakturovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každý deň omeškania so začatím prác na odstraňovaní reklamácií a dať reklamácie odstrániť tretej osobe na náklady zhotoviteľa. |
Ak zhotoviteľ nesplní svoj záväzok dodať dielo v dohodnutom termíne, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny diela za každý deň omeškania. |
Ak zhotoviteľ neodstráni vady v termíne podľa tejto zmluvy, zaplatí zmluvnú pokutu 50 EUR za každý deň omeškania. |
Ak zhotoviteľ nezačne odstraňovať reklamácie do 48 hodín od ich písomného nahlásenia môže objednávateľ zhotoviteľovi fakturovať zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každý deň omeškania so začatím odstraňovania reklamácií. |
Pri meškaní objednávateľa s úhradou faktúry objednávateľ zaplatí zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej sumy faktúry každý deň omeškania. |
Ak zhotoviteľ poruší niektoré ustanovenia tejto zmluvy a v príčinnej súvislosti s týmto porušením bude objednávateľovi uložená akákoľvek sankcia zo strany súdov, orgánov verejnej správy, resp. dozorných a kontrolných orgánov alebo iných inštitúcii, zhotoviteľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetky finančné náklady, ktoré mu vzniknú v dôsledku uloženia akýchkoľvek sankcii zo strany vyššie uvedených orgánov. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu Diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť Dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na Diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa voči Zhotoviteľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrh na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurz. konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie alebo ak Zhotoviteľ vstúpil do likvidácie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak dodávateľ nezačne s prácami na diele do 15 dní od doručenia výzvy objednávateľa na prevzatie staveniska a začatie prác. |
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán zo zmluvy, okrem nárokov na náhradu spôsobenej škody a nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie. Po zániku zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú vzťahy dohodou a zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi spolu s rozostavaným zmluvným dielom: dokumentáciu, ktorú obdržal od objednávateľa k vykonaniu diela, ostatnú dokumentáciu týkajúcu sa zrealizovanej časti a ostatné doklady. |
Nebezpečenstvo škody a úrazov na jednotlivých častiach diela, na stavenisku ako aj na veciach a materiáloch potrebných na zhotovenie diela znáša zhotoviteľ až do času protokolárneho prevzatia a odovzdania diela objednávateľom. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky obdŕžané informácie, údaje a podklady okrem tých, ktoré slúžia pre účely zmluvy použiť a inak udržiavať v tajnosti a nesprístupňovať ich tretím osobám. Zhotoviteľ sa zaväzuje svojim zamestnancom, ako tretím osobám, ktoré spolupracujú pri vykonávaní objednávky uložiť povinnosť udržiavať informácie v tajnosti. Tento záväzok platí naďalej aj po ukončení zmluvy. Po ukončení zmluvy budú všetky zmluvné podklady na požiadanie objednávateľa vrátené. |
Pri porušení záväzku mlčanlivosti je zhotoviteľ povinný objednávateľa odškodniť. |
Zhotoviteľ podpisom zmluvy prehlasuje, že má uzatvorenú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škody na majetku objednávateľa pri realizácii diela a v plnom rozsahu zodpovedá za škodu na majetku objednávateľa pri realizácii predmetu diela a to aj v prípade, ak si na časť diela objedná zhotoviteľ subdodávateľa. Zodpovednosť za škody a úrazy trvá až do dňa podpísania odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu. |
Zhotoviteľ vykoná dielo podľa vysúťaženej ceny, ktorá je nedeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Zmluvná cena bude vysúťažená na Elektronickom trhovisku a následne bude cena za zhotovenie diela uvedená v čl. IV - Zmluvná cena v Zmluve o dielo, ktorá bude automaticky vygenerovaná v rámci EKS. |
Zhotoviteľ je povinný uviesť zástupcu zhotoviteľa počas plnenia zmluvne dohodnutých prác najneskôr do odovzdania staveniska. Zástupca zhotoviteľa: ........................................ |
Zástupca objednávateľa bude uvedený najneskôr do odovzdania staveniska. Zástupca objednávateľa: ...................................... |
Zhotoviteľ je povinný uviesť zástupcu – koordinátora bezpečnosti počas plnenia zmluvne dohodnutých prác najneskôr do odovzdania staveniska. Koordinátor bezpečnosti zhotoviteľa: ................................... |
Realizovanie prác treba previesť tak, aby nebola obmedzená existujúca prevádzka predajne vína ( spoločná časť chodby so sedením ). Z tohto dôvodu je nutné pred zahájením prác kontaktovať prevádzkovateľa predajne vína a dohodnúť s ním čas realizácie prác počas dňa. |
Táto zmluva sa spravuje ustanoveniami § 536 a nasl., ako aj ustanoveniami Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oboma zmluvnými stranami, s účinnosťou po oficiálnom schválení a zabezpečení finančných prostriedkov. |
Zmluva je vypracovaná v štyroch rovnopisoch rovnakej právnej sily, z ktorých objednávateľ dostane tri exempláre a zhotoviteľ jeden exemplár. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že si túto zmluvu pred jej podpisom prečítali, jej obsahu porozumeli, že táto zmluva bola uzavretá dobrovoľne na základe slobodnej vôle, na znak čoho ju vlastnoručne podpisujú. |
Táto zmluva bude zverejnená na webovom sídle objednávateľa. Dátum zverejnenia: ...................................... |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlavná ul č.5, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
25.11.2016 14:30 — 13.12.2016 17:00
1,00 celok
6 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2016 10:28
23.11.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2016 09:25 - Vstupná ponuka | 6 490,00 | € | Cena bez DPH |
23.11.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: