30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
37533924
Ing. Jaroslav Marinica-MARINI
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Oceľové kartotéky, lístkovnice a oceľové skrine so žalúziovými dverami
kartotéky, lístkovnice, registračky, kovové skrine, oceľové skrine
Tovar, Služba
1. Oceľové kartotéky, lístkovnice a oceľové skrine so žalúziovými dverami
|
|
---|---|
Funkcia |
Oceľové kartotéky a lístkovnice s dvomi, štyrmi, piatimi a šiestimi zásuvkami, centrálne uzamykateľné, na ukladanie dokumentácie a písomností s rozmermi A4, A5 a A6, určené na registratúrne účely |
Oceľové skrine so žalúziovými dverami, centrálne uzamykateľné, na ukladanie dokumentov a písomností vo formáte A4, určené na registratúrne účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A Oceľová kartotéka pre formát A4 2-zásuvková Bisley CC2H1A/FLS alebo ekvivalentná: | ks | 2 | ||
výška | mm | 711 | ||
šírka | mm | 470 | ||
hĺbka | mm | 622 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
miesto dodania - Košice | počet miest | 1 | ||
B Oceľová kartotéka pre formát A4 4-zásuvková Bisley IPCCA14 alebo ekvivalentná: | ks | 234 | ||
výška | mm | 1321 | ||
šírka | mm | 413 | ||
hĺbka | mm | 622 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
miesta dodania - Bratislava, Námestovo, Dubnica nad Váhom, Košice, Martin, Poprad, Považská Bystrica, Trnava, Zvolen, Michalovce, Trenčín, Žilina, Žiar nad Hronom | počet miest | 13 | ||
C Oceľová kartotéka pre formát A4 5-zásuvková, sivá Bisley BS5E alebo ekvivalentná: | ks | 12 | ||
výška | mm | 1511 | ||
šírka | mm | 470 | ||
hĺbka | mm | 622 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
miesta dodania - Prievidza, Prešov | počet miest | 2 | ||
D Oceľová kartotéka - lístkovnica pre formát A5 6-zásuvková G2331 alebo ekvivalentná: | ks | 4 | ||
výška | mm | 1320 | ||
šírka | mm | 530 | ||
hĺbka | mm | 623 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
počet zásuviek pre formát A5 (2 x A5) | ks | 12 | ||
miesto dodania - Michalovce | počet miest | 1 | ||
E Oceľová skriňa so žalúziovými dverami: | ks | 8 | ||
výška | mm | 1990 | ||
šírka | mm | 1200 | ||
hĺbka | mm | 450 | ||
počet políc | ks | 4 | ||
nosnosť 1 police | kg | 50 | ||
miesto dodania - Dolný Kubín | počet miest | 1 | ||
F Oceľová skriňa so žalúziovými dverami: | ks | 4 | ||
výška | mm | 1990 | ||
šírka | mm | 1000 | ||
hĺbka | mm | 450 | ||
počet políc | ks | 4 | ||
nosnosť 1 police | kg | 50 | ||
miesto dodania - Dolný Kubín | počet miest | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OCEĹOVÉ KARTOTÉKY A LÍSTKOVNICE - (A - D) musia spĺňať nasledovné požiadavky: | |
možnosť uloženia dokumentov, písomností vo formáte A4, A5, A6 | áno |
zámok | centrálne uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
systém blokácie zásuviek obmedzujúce súčasné vysunutie viac zásuviek súčasne | áno |
zásuvky | plné dno; 100% výsuv; čelá vybavené štíkom pre vloženie popisky; konštruované pre ukladanie závesných dosák i pre voľné dokumenty |
povrchová úprava | lakovanie |
oceľové kartotéky a lístkovnice musia byť: | zmontované, označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch + - 3 % | |
montáž | áno |
OCEĹOVÉ SKRINE SO ŹALÚZIOÝMI DVERAMI ( E a F) musia spĺňať nasledovné požiadavky: | |
oceľové skrine so žalúziovými dverami musia byť: | zmontované, označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
možnosť uloženia dokumentov a písomností vo formáte A4 | áno |
konštrukcia korpusu | oceľový plech; pevná stabilná |
police | oceľové; výškovo nastaviteľné |
povrchová úprava skeletu a súčastí | prášková farba antracitovej farby RAL 7015 |
zámok | uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
žalúziové dvere | z odolného plastu, tepelne, tvarovo a farebne stále; žalúzie vedené vo vodiacich lištách, celá plocha dverí sa pri otváraní zasúva do bočných strán skrine; |
žalúziové dvere | posun žalúziových dverí musí byť plynulý ľahký a nenáročný na ovládanie |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch + - 3 % | |
montáž | áno |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, montáž, označenie záťažovými štítkami) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestami dodania sú: Bratislava, Námestovo, Košice, Martin, Michalovce, Poprad, Považská Bystrica, Dubnica nad Váhom, Prievidza, Prešov, Trenčín, Trnava, Zvolen Žilina, Žiar nad Hronom; presné adresy s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 4 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach v časovom rozmedzí od 14 dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska do 31.12.2016. |
4. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
V. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
05.12.2016 08:00 — 30.12.2016 12:00
1,00 cena celkom
44 240,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2016 15:24
21.11.2016 11:00
21.11.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2016 10:47 - Vstupná ponuka | 43 200,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 344,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: