30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
37533924
Ing. Jaroslav Marinica-MARINI
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Archívne policové regály
regály, archív, oceľové, pozinkované, skrutkové
Tovar, Služba
1. Archívne policové regály
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie zostáv archívnych oceľových pozinkovaných policových regálov spojených skrutkami. |
Súčasťou predmetu zákazky je odborná montáž objednávateľom určených zostáv archívnych regálov, doprava zostáv archívnych policových regálov, označenie údajmi o nosnosti a ich umiestnenie v určených priestoroch objednávateľa . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet miest plnenia | ks | 21 | ||
Počet všetkých stĺpcov (základný + prídavný + koncový prídavný) | ks | 464 | ||
Počet základných stĺpcov (zostavy A - M) | ks | 179 | ||
Počet prídavných stĺpcov (zostavy A - M) | ks | 219 | ||
Počet koncových prídavných stĺpcov (zostavy A - M) | ks | 66 | ||
z toho: | * | * | ||
1.1. ZOSTAVA A -rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 300 mm; 6 políc - dodávka a montáž: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Bratislava, Dolný Kubín, Nové Zámky, Topoľčany) | súb. | 4 | ||
veľkosť zostáv A - počet všetkých stĺpcov (15+3+24+6 = 48, t.j. 15 ks Bratislava + 3 ks Dolný Kubín + 24 ks Nové Zámky + 6 ks Topoľčany; počty ks jednotlivých typov stĺpcov sú uvádzané v poradí podľa miest plnenia) | ks | 48 | ||
počet základných stĺpcov (9+3+6+4 = 22) | ks | 22 | ||
počet prídavných stĺpcov (4+0+12+2 = 18) | ks | 18 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov (2+0+6+0 = 8) | ks | 8 | ||
1.2. ZOSTAVA A - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 300 mm; 6 políc - dodávka bez montáže: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia ( Lučenec, Nitra, Poprad, Považská Bystrica, Spišská Nová Ves, Trenčín) | súb. | 6 | ||
veľkosť zostáv A - počet všetkých stĺpcov (9+18+10+32+20+10 = 99, t.j. 9 ks Lučenec + 18 ks Nitra + 10 ks Poprad + 32 ks Považská Bystrica + 20 ks Spišská Nová Ves + 10 ks Trenčín; počty ks jednotlivých typov stĺpcov sú uvádzané v poradí podľa miest plnenia) | ks | 99 | ||
počet základných stĺpcov (3+6+4+10+20+10 = 53) | ks | 53 | ||
počet prídavných stĺpcov (3+8+6+20+0+0 = 37) | ks | 37 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov (3+4+0+2+0+0 = 9) | ks | 9 | ||
2.1. ZOSTAVA B - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 600 mm; 6 políc - dodávka a montáž: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Bratislava, Dolný Kubín, Nové Zámky, Topoľčany) | súb. | 4 | ||
veľkosť zostáv B - počet všetkých stĺpcov (30+2+12+14 = 58; t.j. 30 ks Bratislava + 2 ks Dolný Kubín + 12 ks Nové Zámky + 14 ks Topoľčany; počty ks jednotlivých typov stĺpcov sú uvádzané v poradí podľa miest plnenia) | ks | 58 | ||
počet základných stĺpcov (4+1+3+8 = 16) | ks | 16 | ||
počet prídavných stĺpcov (22+1+6+6 = 35) | ks | 35 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov (4+0+3+0 = 7) | ks | 7 | ||
2.2. ZOSTAVA B - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 600 mm; 6 políc - dodávka bez montáže: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Bratislava) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy B - počet všetkých stĺpcov | ks | 48 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 3 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 42 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 3 | ||
3. ZOSTAVA C -rozmer stĺpca: v 2500 x š 1000 x h 300 mm; 6 políc -dodávka a montáž: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Martin, Veľký Krtíš) | súb. | 2 | ||
veľkosť zostáv C - počet všetkých stĺpcov (6+6 = 12 ks; t.j. 6 ks Martin + 6 ks Veľký Krtíš; počty ks jednotlivých typov stĺpcov sú uvádzané v poradí podľa miest plnenia) | ks | 12 | ||
počet základných stĺpcov (2+2 = 4) | ks | 4 | ||
počet prídavných stĺpcov (4+2 = 6) | ks | 6 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov (0+2 = 2) | ks | 2 | ||
4. ZOSTAVA D - rozmer stĺpca: v 2500 x š 1000 x h 600 mm; 6 políc - dodávka a montáž: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Martin, Veľký Krtíš, Žiar nad Hronom) | súb. | 3 | ||
veľkosť zostáv D - počet všetkých stĺpcov (2+9+10 = 21 ks; t.j. 2 ks Martin + 9 ks Veľký Krtíš + 10 ks Žiar nad Hronom; počty ks jednotlivých typov stĺpcov sú uvádzané v poradí podľa miest plnenia) | ks | 21 | ||
počet základných stĺpcov (1+3+3 = 7) | ks | 7 | ||
počet prídavných stĺpcov (1+3+6 = 10) | ks | 10 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov (0+3+1 = 4) | ks | 4 | ||
5. ZOSTAVA E - rozmer stĺpca: v 2000 x š 900 x h 600 mm; 6 políc - dodávka bez montáže: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Prešov) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy E - počet všetkých stĺpcov | ks | 24 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 7 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 10 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 7 | ||
6. ZOSTAVA F - rozmer stĺpca: v 2000 x š 800 x h 600 mm; 6 políc - dodávka bez montáže: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Prešov) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy F - počet všetkých stĺpcov | ks | 6 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 3 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 3 | ||
7. ZOSTAVA G -rozmer stĺpca: v 2400 x š 900 x h 300 mm; 6 políc - dodávka bez montáže: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Rožňava) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy G - počet všetkých stĺpcov | ks | 82 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 20 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 44 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 18 | ||
8. ZOSTAVA H - rozmer stĺpca: v 2400 x š 1000 x h 300 mm; 6 políc - dodávka bez montáže: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Trebišov) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy H - počet všetkých stĺpcov | ks | 11 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 7 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 3 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 7 | ||
9. ZOSTAVA I - rozmer stĺpca: v 2500 x š 900 x h 600 mm; 6 políc - dodávka a montáž: | * | * | ||
počet súborov - počet miest plnenia (Žiar nad Hronom) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy I - počet všetkých stĺpcov | ks | 2 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 1 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 1 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
10. ZOSTAVA J - rozmer stĺpca: v 2000 x š 900 x h 600 mm; 5 políc -dodávka a montáž | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Dunajská Streda) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy J - počet všetkých stĺpcov | ks | 6 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 2 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 2 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 2 | ||
11. ZOSTAVA K - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 400 mm; 5 políc - dodávka a montáž: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Liptovský Mikuláš) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy K - počet všetkých stĺpcov | ks | 40 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 30 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 8 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 2 | ||
12. ZOSTAVA L - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 600 mm; 5 políc - dodávka bez montáže: | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Stará Ľubovňa) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy L- počet všetkých stĺpcov | ks | 5 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 2 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 3 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
13. ZOSTAVA M - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 500 mm; 5 políc -dodávka bez montáže | * | * | ||
počet súborov - miest plnenia (Vranov nad Topľou) | súb. | 1 | ||
veľkosť zostavy M - počet všetkých stĺpcov | ks | 40 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 2 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
Počet miest plnenia dodávka a montáž spolu | ks | 9 | ||
Počet miest plnenia dodávka bez montáže spolu | ks | 12 | ||
Počet všetkých stĺpcov Zostáv A - D a I - K (základný 82 ks + prídavný 80 ks +koncový prídavný 25 ks) - s montážou | ks | 187 | ||
Počet všetkých stĺpcov Zostáv A, B, E - H, L, M(základný 97 ks + prídavný 139 ks + koncový prídavný 41 ks) - bez montáže | ks | 277 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zostava | - systém oceľových, pozinkovaných policových regálov spojených skrutkami |
Zostava | - zostava archívnych regálov pozostáva z jedného základného stĺpca a príslušného počtu prídavných stĺpcov (podľa požadovanej veľkosti zostavy); |
Základný stĺpec obsahuje: | 4 stojky, 5/6 políc (podľa typu zostavy), opláštenie začiatočného a koncového bočného stĺpca, policu proti prachu |
Základný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, matice a skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, prípadne štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc |
Základný stĺpec s hĺbkou police 600 mm obsahuje aj stredný pozdĺžny predel (po šírke) | |
Prídavný stĺpec obsahuje: | 2 stojky, 5/6 políc (podľa typu zostavy), opláštenie koncového bočného stĺpca, policu proti prachu, zadnú príp. bočnú krížnu výstuhu (zavetrovací kríž) |
Prídavný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, matice a skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, prípadne štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc) |
Koncový prídavný stĺpec obsahuje: | 2 stojky, 5/6 políc (podľa typu zostavy), opláštenie koncového bočného stĺpca, policu proti prachu |
Koncový prídavný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, matice a skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, prípadne štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc) |
Dvojdielna zostava archívnych regálov je zložená z: | 1 základného stĺpca vrátane začiatočného a koncového bočného opláštenia + 1 prídavného stĺpca vrátane bočného opláštenia umiestneného na konci zostavy |
Trojdielna zostava archívnych regálov je zložená z: | 1 základného stĺpca vr. začiatočného a koncového bočného opláštenia+1 prídavného stĺpca vr. bočného opláštenia na konci stĺpca+1 koncového prídavného stĺpca vr. bočného opláštenia na konci zostavy |
Viac dielna zostava archívnych regálov je zložená z: | 1 základného stĺpca vrátane začiatočného a koncového bočného opláštenia+ x ks prídavných stĺpcov vrátane bočného opláštenia na konci každého prídavného stĺpca + 1 koncového prídavného |
Viac dielna zostava archívnych regálov je zložená z: | stĺpca vrátane bočného opláštenia na konci zostavy |
Nosnosť jednej police | 120 - 150 kg |
Zvislá vzdialenosť medzi policami | cca 400 mm |
Povrchová úprava všetkých regálových komponentov | ukončená pozinkovaním |
Konštrukčné prvky regálových konštrukcií | z certifikovaných materiálov |
Montáž archívnych policových regálov | podľa platných technických manuálov; na zvislej osi musia byť regále označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH . Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (likvidácia odpadu, doprava, montáž, tabuľky nosnosti stĺpca resp. štítky označujúce nosnosť políc...) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestami plnenia sú: Bratislava (2), Dolný Kubín, Dunajská Streda, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Rožňava, Spišská Nová Ves, Stará Ľubovňa, Topoľčany, Trebišov, Trenčín, Veľký Krtíš, Vranov nad Topľou, Žiar nad Hronom, ktoré sú už uvedené v bode 1.3 Technická špecifikácia predmetu; presné adresy s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 4 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
3. Dodávateľ začne poskytovať plnenie v súlade touto zmluvou na základe objednávky/objednávok v ktorej/ktorých bude/budú uvedené jednotlivé typy zostáv, predmet plnenia - bez montáže/s montážou, veľkosť zostáv, počty jednotlivých stĺpov, požadované miesto/a plnenia. |
4. Lehota plnenia bude do 14 pracovných dní od účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
5. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu plnenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru (za plnenie, ktorého predmetom bola dodávka bez montáže) a kópie preberacích protokolov potvrdené poverenými pracovníkom objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia (za plnenie, ktorého predmetom bola dodávka s montážou). |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
V. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Slovenská republika
01.12.2016 08:00 — 13.12.2016 14:00
1,00 cena celkom
59 598,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2016 15:07
21.11.2016 10:00
21.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2016 10:38 - Vstupná ponuka | 57 470,01 | € | Cena s DPH |
21.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: