30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35743468
Gratex International, a.s.
Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK
Technická podpora pre systém komplexného zabezpečenia ochrany mailovej komunikácie a koncových bodov s centrálnou správou
technická podpora, licenčné softvérové vybavenie
Služba, Tovar
1. Technická podpora pre systém komplexného zabezpečenia ochrany mailovej komunikácie a koncových bodov s centrálnou správou
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je: |
- technická podpora pre existujúcich 5 000 ks SYMANTEC PROTECTION SUITE ENTERPRISE EDITION 5.0 (ďalej len "SPS EE 5.0") na obdobie od 1.1.2017 do 31.12.2017, |
- dodanie a implementácia 1 500 ks licenčného softvérového vybavenia SPS EE 5.0 vrátane technickej podpory na obdobie od 1.1.2017 do 31.12.2017, |
- technická podpora u objednávateľa v rozsahu 12 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín) v súlade s potrebami a požiadavkami objednávateľa počas platnosti zmluvy do 31.12.2017. |
2. Objednávateľ používa licenčné softvérové vybavenie SPS EE 4.x na 5 000 koncových bodoch (pracovné stanice, servery, MS Exchange Server 2010 a 2016 a hardvérová mailová brána Symantec™ Brightmail Gateway Appliance 8360) v jeho objektoch (cca 100 lokalít). Objekty objednávateľa sú prepojené v rámci dátovej virtuálnej privátnej siete. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. technická podpora - existujúce SPS EE 5.0 | ks | 5000 | ||
2. dodávka, implementácia a technická podpora - nové SPS EE 5.0 | ks | 1500 | ||
3. technická podpora u objednávateľa (1 človekodeň = 8 človekohodín) | človekodeň | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4. ROZSAH TECHNICKEJ PODPORY: | |
a) telefonický prístup k technickému supportu v režime 24x7x365 | |
b) poskytovanie upgrade produktov SPS EE 5.0 | |
c) poskytovanie záplat produktov SPS EE 5.0 | |
d) aktualizácie potrebného obsahu (definícií, spôsobov správania sa produktu) 24x7x365 | |
e) počet pracovníkov oprávnených komunikovať so supportom min. 4 | |
f) vykonanie upgrade riadiacich produktov SPS EE 5.0 (SEPM, SMS pre Exchange a SMG) pre 6 500 koncových bodov a vykonanie upgrade aktuálnych a doinštalovanie nových koncových bodov | |
g) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre pracovné stanice a pre servre objednávateľa: | |
- pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre MS Outlook | |
- pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre Sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (USB kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice a myši atď.) a aplikáciám objednávateľa | |
- pre ochranu pred sieťovými hrozbami (Firewall, Intrusion Protection) | |
- pre host integritu | |
- pre aktualizácie LiveUpdate | |
h) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík SMS pre Exchange 2010 a 2016 | |
i) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík pre mailovú bránu SMG |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať fyzickú dodávku a import 6 500 ks licencií (5 000 a 1 500) do riadiacich konzol na obdobie od 1.1.2017 do 31.12.2017 v záujme kontinuity prevádzky objednávateľa najneskôr do 31.12.2016. Dokladom o fyzickej dodávke a importe licencií je odovzdávací/preberací protokol o fyzickej dodávke a importe licencií potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť technickú podporu uvedenú v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy pod bodom 4 písm. a) až e) po dobu 12 mesiacov v období od 1.1.2017 do 31.12.2017. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory je odovzdávací/preberací protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť technickú podporu uvedenú v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy pod bodom 4 písm. f) až i) najneskôr do 60 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Dokladom o poskytnutí technickej podpory je akceptačný protokol potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
II. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky č. 1 až 3 časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, dodávka, import licencií, technická podpora) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplaťňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Technická podpora formou 12 človekodní (1 človekodeň = 8 človekohodín) sa bude poskytovať až po poskytnutí technickej podpory uvedenej v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy pod bodom 4 písm. f) až i) v súlade s potrebami a požiadavkami objednávateľa počas platnosti zmluvy do 31.12.2017. Dokladom o poskytnutí technickej podpory je akceptačný protokol potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán, súčasťou ktorého bude aj výkaz o počte poskytnutých človekodní (človekohodín) a zostávajúcich človekodní (človekohodín). |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi konaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy prehlásenie výrobcu, resp. zástupcu, že je oprávnený dodávať licenčný softvér SPS EE 5.0, implementovať ho a poskytovať technickú podporu. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude mať počas celej doby plnenia predmetu zákazky/zmluvy k dispozícii min. 1 špecialistu Symanthec Protection SUITE ENTERPRISE EDITION 4.x Implementation Specialist alebo ekvivalentný na poskytovanie technickej podpory. Dodávateľovi predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dôkaz o odbornej spôsobilosti servisného technika. |
Ako dôkaz o odbornej spôsobilosti servisného technika bude za servisného technika predložený príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom, resp. oprávneným autorizovaným distribútorom. |
5. Dodávateľ je povinný vopred informovať objednávateľa o realizovaných akciách a mimoriadnych zľavách na tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar prednostne za akciové ceny a poskytnúť mu mimoriadne zľavy a iné zľavy. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizované formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná: |
a) po fyzickej dodávke a importe 6 500 ks licencií a začatí poskytovania technickej podpory je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru vo výške 60 % z celkovej ceny predmetu zákazky/zmluvy. Prílohou bude odovzdávací/preberací protokol o fyzickej dodávke a importe licencií potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán a odovzdávací/preberací protokol o začatí poskytovania technickej podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmuvných strán, |
b) po poskytnutí technickej podpory v rozsahu podľa časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy bod 4 písm. f) až i) je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru vo výške 40 % z celkovej ceny predmetu zákazky/zmluvy. Prílohou bude akceptačný protokol o poskytnutí technickej podpory v rozsahu podľa časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy bod 4 písm. f) až i) potvrdený poverenými zástupcami oboch zmuvných strán. |
2. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
4. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
5. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
VI. PODMIENKY ÚČASTI: |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VII. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Všetky doklady a dokumenty musiať byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ul. 29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
1,00 cena celkom
163 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2016 14:41
22.11.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2016 13:01 - Vstupná ponuka | 163 198,80 | € | Cena s DPH |
22.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: