35946024
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK
35743468
Gratex International, a.s.
Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK
Podpora Oracle licencií a Red Hat licencií
softvér, licencie, intranet, server
Služba
1. Podpora Oracle licencií a Red Hat licencií
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora licencií Oracle typu Premier a Extended Support - aktualizácia systémového prostredia (Oracle updates) a technická podpora pri výskyte incidentu v systémovom prostredí Oracle na obdobie 12 mesiacov. |
Softvérová podpora typu Standard support pre v súčasnosti využívané licencie Red Hat Enterprise Linux Server a Red Hat Enterprise Linux Desktop na obdobie 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle WebLogic Server Standard Edition - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6435416 | ks | 2 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 2687067 | ks | 3 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6435416 | ks | 1 | ||
Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1 - Click Ordering Program - Named User Plus Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 6455790 | ks | 5 | ||
Oracle Database Standard Edition - Oracle 1-Click Ordering eDelivery - Processor Perpetual - Full Use, kontrakt č.: 3737771 | ks | 1 | ||
Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes), 1 virtuálny server, 2 fyzické sloty, SKU - RH00004RN, kontrakt č.: 10858737 | ks | 2 | ||
Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes), 1 virtuálny server, 1 fyzický slot, SKU - RH00004RN, kontrakt č.: 10858737 | ks | 1 | ||
Red Hat Enterprise Linux Desktop, Self-support, Pracovná stanica, 1 fyzický slot, SKU - RH0844913RN, kontrakt č.: 10858737 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečenie podpory Oracle licencií položky 1 až 5 - začiatok podpory: | 01.01.2017 |
Zabezpečenie podpory Oracle licencií položky 1 až 5 - koniec podpory: | 31.12.2017 |
Zabezpečenie podpory Red Hat licencií - začiatok podpory: | 14.01.2017 |
Zabezpečenie podpory Red Hat licencií - koniec podpory: | 13.01.2018 |
Názov |
a. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
b. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový). |
c. Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, partnerstvo so spoločnosťou Oracle - aktívne OPN (Oracle Partner Network), členstvo minimálne na úrovni GOLD partner (komplexná distribúcia produktov a služieb) - certifikát platný v čase súťaže. |
d. S aktualizovaným rozpočtom - položkovou kalkuláciou je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a doklady preukazujúce splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický, resp. produktový list, Product Grand letter alebo ekvivalent). |
e. Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácii a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópii originálu v lehote do 7 prac. dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov. |
f. Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní predmetu plnenia. |
g. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. |
h. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
i. Dodávateľ je povinný poskytovať technickú podporu pre dodávanú softvérovú podporu Oracle a Red Hat v slovenskom jazyku, minimálne počas pracovných dní, v pracovnom čase od 08:00 hod do 16:00 hod. |
j. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov a. až h. je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
k. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, jednorazová dodávka. |
l. Dodávateľ je povinný mať v momente uzavretia zmluvy zapísaných v Registri konečných užívateľov výhod (RKUV) konečných užívateľov výhod , inak zmluva nenadobudne účinnosť v zmysle bodu Čl. I. §14 ZoVO. Dodávateľ je povinný v lehote do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy splniť túto podmienku účinnosti zmluvy a v prípade jej nesplnenia má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | sprístupnenie a oprávnenie používať naiaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícií |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie zákazníckej pomoci pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie telefonickej pomoci a elektronický prístup zákazníckym pracovníkom technickej podpory |
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2017 00:57 — 13.01.2018 23:57
17,00 ks
25 626,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2016 14:01
24.11.2016 13:50
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2016 14:05 - Vstupná ponuka | 25 626,00 | € | Cena bez DPH |
24.11.2016 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 644,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: