Z201640236
OF-96958
zrušená
00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
Nákup pohonných látok prostredníctvom palivových kariet
Pohonné hmoty, palivá, benzín, nafta, palivové karty, tankovacie karty
Tovar, Služba
1. Nákup pohonných látok prostredníctvom palivových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ uzatvorí s dodávateľom Rámcovú dohodu, ktorej predmetom je nákup pohonných hmôt (ďalej len "PHM") na princípe akceptácie palivových kariet ako prostriedku bezhotovostnej úhrady nákupu PHM na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach dodávateľa, vrátane poskytovania súvisiacich služieb spojených s nákupom, vystavením a dodávkou palivových kariet, dodávkou a zúčtovaním PHM. |
Predmetom zákazky je aj nákup doplnkových tovarov - mazív, doplnkov pre starostlivosť o autá, na princípe akceptácie palivovej karty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
motorová nafta | liter | 13500 | ||
bezolovnatý automobilový benzín | liter | 20500 | ||
poplatok za služby súvisiace s užívaním palivových kariet (netýka sa PHM) | % | 0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaný počet palivových kariet: | 50 ks, pričom počet palivových kariet sa počas platnosti rámcovej dohody môže meniť v závislosti od potrieb objednávateľa. |
Motorová nafta musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre | podľa príslušných právnych predpisov. |
Benzín musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre | podľa príslušných právnych predpisov. |
Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém: | palivová karta s magnetickým prúžkom alebo čipom; zabezpečenie palivovej karty PIN kódom; musí byť akceptovaná ako prostriedok bezhotovostnej úhrady za odobraté PHM |
- | na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach dodávateľa. |
Vydanie palivovej karty: | bezplatné vydanie palivovej karty objednávateľovi na jeho meno a na tabuľku s evidenčným číslom vozidla alebo iné označenie podľa určenia zo strany objednávateľa. |
Možnosť stanovenia rôznych limitov čerpania pohonných hmôt na jednotlivé karty. | |
Dodatočné bezplatné vydávanie palivových kariet v lehote do 10 pracovných dní po obdržaní žiadosti objednávateľa a doručenia záväznej objednávky e-mailom. | |
Možnosť bezplatného zablokovania stratenej palivovej karty kedykoľvek počas plnenia zmluvy (t. j. vrátane víkendov a sviatkov) v lehote do 1 hodiny od nahlásenia a bezplatné vykonávanie transakcií palivovou kartou. | Objednávateľ je povinný akúkoľvek stratu, zničenie alebo poškodenie palivovej karty bezodkladne nahlásiť dodávateľovi. |
Možnosť zabezpečiť, na základe požiadavky objednávateľa sledovanie spotreby PHM, objednávanie a blokovanie kariet, zobrazenie prehľadu čerpania PHM a doplnkových tovarov v priebehu mesiaca /prehľady za vybrané obdobia alebo za vybrané palivové karty: | online správa kariet cez virtuálne centrum kariet. |
Vyhotovenie súhrnnej faktúry za dodané PHM a doplnkových tovarov, na palivovú kartu s rozdelením podľa objednávateľom definovaného kľúča. | |
Platba jednou palivovou kartou za nákup PHM a doplnkových tovarov, na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach. | |
Miesto plnenia: | na vlastných alebo zmluvných čerpacích staniciach dodávateľa. |
Názov |
1. Rozhodná pre vyúčtovanie je cena paliva platná v čase vykonania kúpy na čerpacej stanice. Vyúčtovanie bude prebiehať raz za kalendárny mesiac, a to na základe faktúr, ktoré bude dodávateľ vystavovať vždy po skončení daného mesiaca. |
2. V prípade poskytnutia množstevnej zľavy na palivo je táto zľava nemenná a platná počas celej doby trvania Rámcovej dohody. |
3. Palivové karty bude dodávateľ zasielať na adresu objednávateľa, pričom PIN kódy bude zasielať v osobitne uzatvorenej obálke vždy oddelene. |
4. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody dodávateľ predloží zoznam vlastných alebo zmluvných čerpacích staníc, prostredníctvom ktorých bude plniť svoje zmluvné záväzky počas trvania Rámcovej dohody a záväzok, že ich umiestnením počas trvania Rámcovej dohody, zabezpečí efektívne plnenie Rámcovej dohody. |
5. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody sa požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov zákazky, |
c) cena bez DPH zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
d) výška DPH vyjadrená v EUR, |
e) cena s DPH zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta. |
6. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody sa požaduje predložiť výšku prípadnej množstevnej zľavy. |
7. Zadávanie čiastkových výziev bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Za čiastkovú výzvu sa považuje požiadavka objednávateľa a jeho zamestnancov na dodanie PHM a doplnkových tovarov na čerpacej stanici. |
8. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia Rámcovej dohody nie je platiteľom DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
9. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúr objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia, celkovú cenu za položku, prehľad čerpania PHM a doplnkových tovarov, podľa jednotlivých čerpacích kariet s dátumom |
10. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
11. Zákazka môže byť financovaná zo zdrojov EÚ. |
12. V prípade, ak bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ (resp. refundovaná z prostriedkov EÚ), dodávateľ bude povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s dodávaným tovarom a bude tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
13. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 3., 4., 5., 6., 12., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Slovenská republika
12
34 000,00 motorová nafta a bezolovnatý automobilový benzín l
42 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2016 13:19
25.11.2016 09:00
25.11.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: