00607274
Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie
Rínok 334, Veľké Zálužie, 95135, SVK
36657719
REVIS-SERVIS spol. s.r.o.
Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK
Dodávka komunálnych čistiacich prostriedkov
čistiace prostriedky
Tovar, Služba
1. Dodávka komunálnych čistiacich prostriedkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka komunálnych čistiacich prostriedkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jar 1L | ks | 970 | ||
Fixinela 500ml | ks | 170 | ||
Fixinela gel 750ml | ks | 163 | ||
Lumila 500ml | ks | 200 | ||
Citra 400gr | ks | 370 | ||
Floor 1L /Unilesk/ | ks | 220 | ||
Mycia handra Milada 60x70 | ks | 240 | ||
Mydlo mazľavé 1kg | ks | 40 | ||
Savo 1L | ks | 420 | ||
Utierka ZZ biela | ks | 2230 | ||
Utierka papier.rolka XXL | ks | 410 | ||
Vrece PVC hrubé | ks | 550 | ||
Vrecko PVC 60L do smetiaka | ks | 250 | ||
Hubka na riad tvarovaná | ks | 600 | ||
Hubka na riad tenká | ks | 10 | ||
Portvíš s násadou | ks | 20 | ||
Metla ciroková | ks | 40 | ||
Prachovka Katka | ks | 870 | ||
Servítky 30x30 | ks | 2760 | ||
Okena | ks | 100 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Za dodanie tovaru sa považuje dodanie do 24 hodín, vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia na mieste plnenia. |
Dodanie tovaru je potrebné avizovať najmenej jeden deň vopred. |
Predmet plnenia bude dodávaný priebežne v pracovných dňoch , počas lehoty plnenia na základe čiastkových objednávok v čase od 07,00 do 15,00 hod. |
V čiastkových objednávkach bude uvedený typ, počet , požadovaný termín dodania a kontakt zodpovednej osoby, ktorá prevezme tovar vrátane služieb s tým spojenými. Za doručenie objednávky sa považuje aj elektronické zaslanie. |
Kupujúci si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť, a v prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených na čiastkovej objednávke, alebo má známky chyby, alebo bol dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou na plnenie v zmluve, nebude prevzatý celý objem dodávky. |
Rámcová dohoda o dodávke bude obsahovať ustanovenie, že maximálne množstvo odobratého tovaru je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá počas trvania rámcovej dohody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania rámcovej dohody väčšie, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, maximálne však do výšky vysúťaženej celkovej zmluvnej ceny. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať odber všetkých druhov tovaru uvedených v zmluve. Neodobratie všetkých druhov a počtov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani nárok na odstúpenie od zmluvy z tohto dôvodu. |
Iné druhy tovarov nad rozsah uvedený v zmluve je možné objednať len na základe vzájomnej písomnej dohody medzi dodávateľom a objednávateľom na základe akceptácie ponuky do výšky plnenia tejto zmluvy. |
Jednotlivé položky 1. až 20. nesmú byť nahradené ekvivalentami. Dodanie ekvivalentných výrobkov z položiek 1. až 20. sa bude považovať za nedodržanie zmluvných podmienok. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa, dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe dodacieho listu, ktorý potvrdila zodpovedná osoba objednávateľa. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací alebo preberací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a kvality predmetu dodávky, vrátane služieb spojených s dodávkou tovaru - dopravou na miesto plnenia, vyložením v mieste plnenia. |
Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ bude garantovať rovnakú cenu jednotlivých položiek po celú dobu platnosti dohody. Dohoda bude platná do vyčerpania hodnoty zákazky v celom objeme v nej uvedenom. |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Nedodržanie osobitných požiadaviek na plnenie, sa bude považovať za podstatné porušenie dohodnutých podmienok. |
Dodávateľ nesmie byť v čase predkladania ponúk v Elektronickom kontraktačnom systéme evidovaný ako dodávateľ zaradený do zoznamu dodávateľov s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( ,,blacklist") trhoviska. |
Objednávateľ môže požadovať preukázanie do 5 pracovných dní od uzavretia dohody, splnenie požadovaných technických charakteristík tovarov formou predloženia sprievodnej dokumentácie k výrobkom a ich prezentáciu. Sprievodná dokumentácia bude obsahovať, karty bezpečnostných údajov, certifikáty na dezinfekčné prostriedky, dátové listy, potvrdenia od nezávislej skúšobnej organizácie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa návod na použitie nenachádza na etikete výrobku, je dodávateľ povinný oboznámiť objednávateľa s používaním výrobku. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl. XVIII bod 18.2 písm. v) – Objednávateľ je oprávnený od dohody odstúpiť, ak v momente uzavretia dohody nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Rínok 334/48, Veľké Zálužie, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
10 633,00 kus
11 537,54
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2016 11:40
21.11.2016 11:27
21.11.2016 11:42
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2016 12:46 - Vstupná ponuka | 11 537,52 | € | Cena s DPH |
21.11.2016 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 500,02 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: