• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2016 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2016 11:31
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2016 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2016 12:25

Detail zákazky Z201640224

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2016 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2016 11:31
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2016 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2016 12:25

Základné údaje

Z201640224

OF-107496

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2699228

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

02400014

SBL Europe, s.r.o.

náměstí Přátelství 1518/2, Praha - Hostivař, 10200, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup ekologického posypového materiálu

Ekologický posypový materiál, soľ, posypový materiál, rozmrazovací prostriedok

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup ekologického posypového materiálu
Funkcia
1. Dodanie rozmrazujúceho prostriedku SOLMAG S vr. dopravy, ktorý je jediným schváleným chemickým rozmrazovacím prostriedkom na zimnú údržbu komunikácii v obvode miesta dodávky na základe rozhodnutia OÚ v Rožňave odbor starostlivosti o životné prostredie zo dňa 28.11.2014.
2. Solmag S – chlorid horečnatý MgCl2.6 H2O, tuhá látka v tvare šupiniek bielej až svetložltej/sivej farby s rozmrazovacou účinnosťou do -34°C.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Verejný obstarávateľ požaduje naceniť dodávku rozmrazovacieho prostriedku SOLMAG S vrátane dopravy do miesta určenia: tona 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chemické zloženie Solmag S:
MgCl2 min. 46,50%
MgSO4 max. 0,60%
KCl max. 0,80%
NaCl max. 0,90%
CaCl2 max. 0,10%
Br max. 0,70%
Fe max. 15mg/kg
As max. 0,10mg/kg
Cd max. 0,10mg/kg
Pb max. 1,00mg/kg
Zn max. 0,50mg/kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia: Rožňava.
2. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky (doprava, naloženie, štandardné balenie).
3. Balenie - nevratné obaly vrecia "Big bag" - 1 tona.
4. Trvanie zmluvy 24 mesiacov.
5. Jednotkové ceny ocenených položiek vrátane všetkých nákladov sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy.
6. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek (bod 1) do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7. Požaduje sa predložiť doklad - kópia platného certifikátu na overovanie zhody pre účel environmentálneho označovania výrobkov typ II t. j. potvrdzujúceho pravdivosť tvrdení o environmentálnych vlastnostiach výrobkov do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
8. Požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov na ponúkaný tovar vr. technických listov do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
9. Požaduje sa predložiť technologický postup aplikácie posypového materiálu na výkon zimnej údržby ciest do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
10. Požaduje sa predložiť zoznam referencií o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných troch kalendár. rokov (2013, 2014, 2015) v minimálnom objeme 30 000€ bez DPH. Referencie musia obsahovať: a) obchodné meno a adresa sídla zmluvného partnera, b.) názov predmetu zákazky, c.) zmluvnú cenu zákazky vr. DPH, d.) kontaktnú adresu zmluvného partnera vr. tel. č. osôb u ktorých je možné overiť informácie do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
11. Požaduje sa predložiť doklad - kópia osvedčenia o zápise ochrannej známky do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
12. Požaduje sa predložiť doklad - kópia osvedčenia o zápise úžitkového vzoru do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
13. Požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – majiteľa, od ktorého predkladá osvedčenie o zápise ochrannej známky resp. o zápise úžitkového vzoru ak nie je ich majiteľom do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
14. Kupujúci si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy vyžiadať k nahliadnutiu originály predložených dokladov.
15. Dodávka bude realizovaná na základe jednotlivých čiastkových objednávok kupujúceho počas obdobia platnosti zmluvy.
16. Požadovaná lehota dodania: do 2. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia objednávky predávajúcemu. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy.
17. Predávajúci odovzdá tovar kupujúcemu v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky minimálne 3 hodiny vopred.
18. Kupujúci je oprávnený upraviť predpokladané množstvo podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci si neuplatní náhradu škody voči kupujúcemu z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá.
19. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
20. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.
21. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
22. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie môže kupujúci od zmluvy odstúpiť, súvisiace náklady znáša predávajúci.
23. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
24. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. Kupujúci sa stáva vlastníkom tovaru jeho prevzatím.
25. Dátum spotreby dodaného tovaru (doba expirácie) musí byť minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania kupujúcemu.
26. Predávajúci vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru.
27. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
28. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu.
29. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
30. Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku za kvalitu predmetu kúpy (záručnú dobu) 24 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru.
31. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je poškodený prepravný obal, prípadne predmet kúpy vykazuje zjavné vady alebo nie je v súlade s technicko-kvalitatívnymi požiadavkami kladenými na predmet kúpy podľa zmluvy a technických noriem, je kupujúci oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru ako celku.
32. Za riadne dodaný predmet kúpy sa považuje dodanie riadne a včas, bez vád, v súlade s technicko-kvalitatívnymi požiadavkami kladenými na predmet kúpy podľa zmluvy a technických noriem.
33. V prípade, že kupujúci zistí vady tovaru po jeho prevzatí na príslušnom odbernom mieste, je povinný uplatniť si reklamáciu plnenia u predávajúceho do 7 dní od zistenia vady tovaru. Uznanie reklamovanej vady predmetu kúpy je predávajúci povinný písomne potvrdiť do 3 dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci v rovnakej lehote povinný písomne oznámiť kupujúcemu odmietnutie uznania vady s uvedením dôvodu.
34. Predávajúci je v rámci záručnej doby povinný odstrániť všetky uznané vady tovaru na vlastné náklady, a to najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia reklamácie.
35. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
36. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
36a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
36b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
36c.) nedodržanie jednotkových cien,
36d.) nepredloženie podrobného zoznamu ocenených položiek (bod 1),
36e.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia platného certifikátu na overovanie zhody pre účel environmentálneho označovania výrobkov typ II t. j. potvrdzujúceho pravdivosť tvrdení o environmentálnych vlastnostiach výrobkov,
36f.) nepredloženie požadovaného dokladu - karty bezpečnostných údajov na ponúkaný tovar vr. technických listov,
36g.) nepredloženie požadovaného dokladu - technologický postup aplikácie posypového materiálu na výkon zimnej údržby ciest,
36h.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam referencií o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných troch kalendár. rokov (2013, 2014, 2015) v minimálnom objeme 30 000,-€ bez DPH. Referencie musia obsahovať: a) obchodné meno a adresa sídla zmluvného partnera, b.) názov predmetu zákazky, c.) zmluvnú cenu zákazky vr. DPH, d.) kontaktnú adresu zmluvného partnera vr. tel. č. osôb u ktorých je možné overiť informácie,
36i.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia osvedčenia o zápise ochrannej známky,
36i.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia osvedčenia o zápise úžitkového vzoru,
36j.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – majiteľa, od ktorého predkladá osvedčenie o zápise ochrannej známky resp. o zápise úžitkového vzoru ak nie je ich majiteľom,
36k.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy,
37. Kupujúci je oprávnený túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede predávajúcemu, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená.
38. Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS.
39. Plnenie zmluvy bude možné len za predpokladu, že Okresný úrad Rožňava, odbor starostlivosti o životné prostredie nezruší platnosť rozhodnutia z dňa 28.11.2014 na použitie chemického posypového materiálu Solmag S.
40. Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho do tohto registra. Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rožňava, Košický, Slovenská republika

06.12.2016 11:32 — 06.12.2018 11:33

100,00 tony

36 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.11.2016 12:18

24.11.2016 11:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2016 11:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2016 11:26 - Vstupná ponuka 35 990,00 € Cena bez DPH
24.11.2016 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 32 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS