35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
02400014
SBL Europe, s.r.o.
náměstí Přátelství 1518/2, Praha - Hostivař, 10200, CZE
Nákup ekologického posypového materiálu
Ekologický posypový materiál, soľ, posypový materiál, rozmrazovací prostriedok
Tovar, Služba
1. Nákup ekologického posypového materiálu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie rozmrazujúceho prostriedku SOLMAG S vr. dopravy, ktorý je jediným schváleným chemickým rozmrazovacím prostriedkom na zimnú údržbu komunikácii v obvode miesta dodávky na základe rozhodnutia OÚ v Rožňave odbor starostlivosti o životné prostredie zo dňa 28.11.2014. |
2. Solmag S – chlorid horečnatý MgCl2.6 H2O, tuhá látka v tvare šupiniek bielej až svetložltej/sivej farby s rozmrazovacou účinnosťou do -34°C. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Verejný obstarávateľ požaduje naceniť dodávku rozmrazovacieho prostriedku SOLMAG S vrátane dopravy do miesta určenia: | tona | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chemické zloženie Solmag S: | |
MgCl2 | min. 46,50% |
MgSO4 | max. 0,60% |
KCl | max. 0,80% |
NaCl | max. 0,90% |
CaCl2 | max. 0,10% |
Br | max. 0,70% |
Fe | max. 15mg/kg |
As | max. 0,10mg/kg |
Cd | max. 0,10mg/kg |
Pb | max. 1,00mg/kg |
Zn | max. 0,50mg/kg |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia: Rožňava. |
2. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky (doprava, naloženie, štandardné balenie). |
3. Balenie - nevratné obaly vrecia "Big bag" - 1 tona. |
4. Trvanie zmluvy 24 mesiacov. |
5. Jednotkové ceny ocenených položiek vrátane všetkých nákladov sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
6. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek (bod 1) do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
7. Požaduje sa predložiť doklad - kópia platného certifikátu na overovanie zhody pre účel environmentálneho označovania výrobkov typ II t. j. potvrdzujúceho pravdivosť tvrdení o environmentálnych vlastnostiach výrobkov do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
8. Požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov na ponúkaný tovar vr. technických listov do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Požaduje sa predložiť technologický postup aplikácie posypového materiálu na výkon zimnej údržby ciest do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
10. Požaduje sa predložiť zoznam referencií o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných troch kalendár. rokov (2013, 2014, 2015) v minimálnom objeme 30 000€ bez DPH. Referencie musia obsahovať: a) obchodné meno a adresa sídla zmluvného partnera, b.) názov predmetu zákazky, c.) zmluvnú cenu zákazky vr. DPH, d.) kontaktnú adresu zmluvného partnera vr. tel. č. osôb u ktorých je možné overiť informácie do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
11. Požaduje sa predložiť doklad - kópia osvedčenia o zápise ochrannej známky do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
12. Požaduje sa predložiť doklad - kópia osvedčenia o zápise úžitkového vzoru do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
13. Požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – majiteľa, od ktorého predkladá osvedčenie o zápise ochrannej známky resp. o zápise úžitkového vzoru ak nie je ich majiteľom do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
14. Kupujúci si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy vyžiadať k nahliadnutiu originály predložených dokladov. |
15. Dodávka bude realizovaná na základe jednotlivých čiastkových objednávok kupujúceho počas obdobia platnosti zmluvy. |
16. Požadovaná lehota dodania: do 2. pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia objednávky predávajúcemu. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy. |
17. Predávajúci odovzdá tovar kupujúcemu v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky minimálne 3 hodiny vopred. |
18. Kupujúci je oprávnený upraviť predpokladané množstvo podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci si neuplatní náhradu škody voči kupujúcemu z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá. |
19. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. |
20. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru. |
21. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
22. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie môže kupujúci od zmluvy odstúpiť, súvisiace náklady znáša predávajúci. |
23. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
24. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. Kupujúci sa stáva vlastníkom tovaru jeho prevzatím. |
25. Dátum spotreby dodaného tovaru (doba expirácie) musí byť minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania kupujúcemu. |
26. Predávajúci vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru. |
27. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
28. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu. |
29. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
30. Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku za kvalitu predmetu kúpy (záručnú dobu) 24 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru. |
31. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je poškodený prepravný obal, prípadne predmet kúpy vykazuje zjavné vady alebo nie je v súlade s technicko-kvalitatívnymi požiadavkami kladenými na predmet kúpy podľa zmluvy a technických noriem, je kupujúci oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru ako celku. |
32. Za riadne dodaný predmet kúpy sa považuje dodanie riadne a včas, bez vád, v súlade s technicko-kvalitatívnymi požiadavkami kladenými na predmet kúpy podľa zmluvy a technických noriem. |
33. V prípade, že kupujúci zistí vady tovaru po jeho prevzatí na príslušnom odbernom mieste, je povinný uplatniť si reklamáciu plnenia u predávajúceho do 7 dní od zistenia vady tovaru. Uznanie reklamovanej vady predmetu kúpy je predávajúci povinný písomne potvrdiť do 3 dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci v rovnakej lehote povinný písomne oznámiť kupujúcemu odmietnutie uznania vady s uvedením dôvodu. |
34. Predávajúci je v rámci záručnej doby povinný odstrániť všetky uznané vady tovaru na vlastné náklady, a to najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
35. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
36. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
36a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
36b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
36c.) nedodržanie jednotkových cien, |
36d.) nepredloženie podrobného zoznamu ocenených položiek (bod 1), |
36e.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia platného certifikátu na overovanie zhody pre účel environmentálneho označovania výrobkov typ II t. j. potvrdzujúceho pravdivosť tvrdení o environmentálnych vlastnostiach výrobkov, |
36f.) nepredloženie požadovaného dokladu - karty bezpečnostných údajov na ponúkaný tovar vr. technických listov, |
36g.) nepredloženie požadovaného dokladu - technologický postup aplikácie posypového materiálu na výkon zimnej údržby ciest, |
36h.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam referencií o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných troch kalendár. rokov (2013, 2014, 2015) v minimálnom objeme 30 000,-€ bez DPH. Referencie musia obsahovať: a) obchodné meno a adresa sídla zmluvného partnera, b.) názov predmetu zákazky, c.) zmluvnú cenu zákazky vr. DPH, d.) kontaktnú adresu zmluvného partnera vr. tel. č. osôb u ktorých je možné overiť informácie, |
36i.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia osvedčenia o zápise ochrannej známky, |
36i.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia osvedčenia o zápise úžitkového vzoru, |
36j.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – majiteľa, od ktorého predkladá osvedčenie o zápise ochrannej známky resp. o zápise úžitkového vzoru ak nie je ich majiteľom, |
36k.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
37. Kupujúci je oprávnený túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede predávajúcemu, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená. |
38. Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. |
39. Plnenie zmluvy bude možné len za predpokladu, že Okresný úrad Rožňava, odbor starostlivosti o životné prostredie nezruší platnosť rozhodnutia z dňa 28.11.2014 na použitie chemického posypového materiálu Solmag S. |
40. Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho do tohto registra. Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Rožňava, Košický, Slovenská republika
06.12.2016 11:32 — 06.12.2018 11:33
100,00 tony
36 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2016 12:18
24.11.2016 11:31
24.11.2016 11:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2016 11:26 - Vstupná ponuka | 35 990,00 | € | Cena bez DPH |
24.11.2016 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: