00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Pôrodnícke vložky
pôrodnícke, vložky, hygienické výrobky
Tovar, Služba
1. Pôrodnícke vložky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie hygieny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šírka savého jadra | cm | 7,5 | ||
Dĺžka savého jadra | cm | 19 | ||
Plošná hmotnosť | g/Qm | 780 | ||
Celková váha | g | 11,8 | ||
Balenie | ks | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál jadra | 100% buničina |
Pletivo | viskóza |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
6. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
7. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x mesačne. |
8. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
10. Miestom plnenia Rámcovej dohody je Oddelenie zdravotníckych pomôcok Objednávateľa. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
12. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné Plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu Plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto Plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou. |
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
140 000,00 ks
7 374,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2016 08:09
21.11.2016 09:00
21.11.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2016 17:10 - Vstupná ponuka | 7 374,00 | € | Cena bez DPH |
21.11.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 858,45 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: