00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
kopírovací stroj, tlačiareň, prenájom, tonery, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je: |
1. Prenájom 5 čiernobielych laserových A4 tlačiarní typu „A“ na obdobie min. 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
2. Prenájom 68 čiernobielych laserových A4 tlačiarní typu „B“ na obdobie min. 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
3. Prenájom 5 farebných laserových A3/A4 multifunkčných zariadení typu „C“ s RFID čítačkou a stolčekom na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
4. Prenájom 2 farebných laserových A3/A4 multifunkčných zariadení typu „D“ s RFID čítačkou a stolčekom na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
5. Prenájom 6 čiernoboielych laserových A3/A4 multifunkčných zariadení typu „E“ s RFID čítačkou a stolčekom na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
6. Prenájom 1 čiernobieleho laserového A4 multifunkčného zariadenia typu „F“ s RFID čítačkou a prídavným zásobníkom na papier na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
7. Program MyQ BusinessPro vrátane inštalácie a embedded terminálov na všetky prenajaté zariadenia (softvér musí byť funkčný bez časového obmedzenia aj po uplynutí 48 mesiacov bez dodatočných poplatkov za licencie a pod.) v prostredí objednávateľa. Prípadne alternatíva softvéru k MyQ BusinessPro, ktorá má totožné funkcie ( popísané nižšie v technických podmienkach bod 9) |
Predpokladaný objem tlače je 6,84 milióna strán s pokrytím 5% počas 48 mesiacov spoločne na všetkých zariadeniach rozdelený nasledovne: |
- počet farebných výtlačkov: 440 000 |
- počet čiernobielych výtlačkov na multifunkčných zariadeniach a tlačiarňach : 6 400 000 |
- k zariadeniu bude zmluvne stanovená cena za vyhotovenú stranu formátu A4 (cena čiernobielej strany A4 a cena farebnej strany A4). Cena vyhotovenej strany musí byť uvedená bez závislosti na percentuálnom pokrytí strany tonerom, bude jednotná pre všetky zariadenia |
- maximálna cena čiernobielej strany A4 0,008 €/ strana + DPH |
- maximálna cena farebnej strany A4 0,042 €/ strana + DPH |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Špecifikácia tlačiarne typu „A“ | Kyocera FS-4200dn alebo ekvivalent |
1.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, kapacita min. 500 strán v univerzálnych zásobníkoch |
1.2 funkcie | automatická obojstranná ČB tlač, USB pripojenie, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb , RAM min. 256 MB, rýchlosť tlače min. 50 strán za minútu, |
1.2 funkcie | doba do vytlačenia prvej strany menej ako 9 s, rozlíšenie min 1200 dpi |
1.3 podpora formátov papiera | A4, A5, B5, List, Vlastné rozmery (140 x 210 mm – 216 x 356 mm) |
2. Špecifikácia tlačiarne typu „B“ | Kyocera FS-2100dn alebo ekvivalent |
2.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, kapacita min. 500 strán v univerzálnych zásobníkoch |
2.2 funkcie | automatická obojstranná ČB tlač, USB pripojenie, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, RAM min. 256 MB, rýchlosť tlače min. 40 strán za minútu |
2.2 funkcie | doba do vytlačenia prvej strany menej ako 9 s, rozlíšenie min 1200 dpi |
2.3 podpora formátov papiera | A4, A5, B5, List, Vlastné rozmery (140 x 210 mm – 216 x 356 mm) |
3. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „C“ | Kyocera TASKalfa 2551ci alebo ekvivalent |
3.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, gramáž a formát min. 60-256 g/m2, min. A6R-A3, kapacita 2 x500 strán v univerzálnych zásobníkoch, gramáž a formát min. 60-256 g/m2, min. A5R-A3 |
3.2 funkcie | automatická obojstranná farebná tlač, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, duplexné farebné skenovanie a kopírovanie |
3.2 funkcie | pamäť - RAM min. 3,5 GB RAM HDD min. 160 GB HDD |
3.3 rýchlosť tlače | min. 25/13 strán za minútu A4/A3 čiernobielo aj farebne, tlač prvej strany do 9 s |
3.4 skenovanie | Sken do emailu, FTP, SMB. Sken až do rozmeru A3. Sken do PDF, PDF/A, JPEG, rýchlosť simplex min. 48 originálov za min., duplex min. 15 originálov za min. ČB aj farebne ( A4 300 dpi) |
4. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „D“ | Kyocera TASKalfa 4052ci alebo ekvivalent |
4.1 zásobníky | kapacita min. 150 strán vo viacúčelovom zásobníku, gramáž a formát min. 52-300 g/m2, min. A6R-SRA3 alebo A3+, |
4.1 zásobníky | kapacita 2 x500 strán v univerzálnych zásobníkoch, gramáž a formát v 1 zásobníku min. 52-300 g/m2, min. A6R-SRA3 alebo A3+, v 2 zásobníku min. 52-300 g/m2, min. A6R-A4R |
4.2 funkcie | automatická obojstranná farebná tlač, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, duplexné farebné skenovanie a kopírovanie |
4.2 funkcie | pamäť - RAM min. 4 GB RAM HDD min. 320 GB HDD |
4.3 rýchlosť tlače | min. 40/20 strán za minútu A4/A3 čiernobielo aj farebne, tlač prvej strany do 6 s |
4.4 skenovanie | Sken do emailu, FTP, SMB. Sken až do rozmeru A3. Sken do PDF, PDF/A, JPEG, rýchlosť min. 80 originálov za min. simplex a 48 originálov za min. duplex ČB aj farebne ( A4 300 dpi) |
5. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „E“ | Kyocera FS - 6525MFP alebo ekvivalent |
5.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, gramáž a formát min. 52-163 g/m2, min. B5-A3, kapacita 2 x500 strán v univerzálnych zásobníkoch, gramáž a formát min. 60-163 g/m2, min. B5-A3 |
5.2 funkcie | automatická obojstranná ČB tlač, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, duplexné fareb. skenovanie, duplexné ČB kopírovanie |
5.3 rýchlosť tlače | min. 25/12 strán za minútu A4/A3 ČB, tlač prvej strany do 8 s |
5.4 skenovanie | Sken do emailu, FTP, SMB. Sken až do rozmeru A3. Sken do PDF, PDF/A, JPEG, rýchlosť min. 40 ČB a min. 20 farebných originálov ( A4 300 dpi) |
6. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „F“ | Kyocera Ecosys M3550iDN alebo ekvivalent |
6.1 zásobníky | kapacita min. 100 strán vo viacúčelovom zásobníku, gramáž a formát min. 60-220 g/m2, min. B5-A4, kapacita 2 x500 strán v univerzálnych zásobníkoch, gramáž a formát min. 60-120 g/m2, min. B5-A4 |
6.2 funkcie | automatická obojstranná ČB tlač, sieťové pripojenie Ethernet min. 1 Gb, čítanie RFID kariet typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100, duplexné farebné skenovanie a ČB kopírovanie |
6.2 funkcie | doba do vytlačenia prvej strany menej ako 8 s, rozlíšenie min 1200 dpi (1 800 x 600 dpi, tlač), 600 x 600 dpi, 256 odtieňov šedi (skenovanie / kopírovanie) |
6.3 rýchlosť tlače | min. 50 strán za minútu |
6.4 skenovanie | Sken do emailu, FTP, SMB, sken do PDF, PDF/A, JPEG, rýchlosť min. 60 ČB a 40 min. farebných originálov ( A4 300 dpi) |
7. MyQ BusinessPro a embedded terminály | MyQ BusinessPro bude nainštalovaný na virtuálnom serveri na platforme Win Server, ktorý bude spracovávať všetky tlače na všetkých prenajatých zariadeniach. |
8. MyQ Čítačka RFID | Každé multifunkčného zariadenie (14 ks) musí mať nainštalovanú čítačku RFID podporujúcu RFID karty typu EM-Marin 125kHz s chipsetom EM4100. |
9. Funkcie programu MyQ BusinessPro | Centralizovaná správa užívateľov, generovanie reportov tlače a využívania zariadení, identifikácia užívateľov na zariadeniach, podpora LDAP, |
9. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | identifikácia všetkých úkonov na zariadeniach RFID kartou, konfigurácia menu multifunkčných zariadení, tlač až po priložení karty, moduly mobilná tlač a správa skenovania, |
9. Funkcie programu MyQ BusinessPro - pokračovanie | automatická inštalácia tlač. ovládačov, automatické vyhľadávanie nových zariadení, vzdialená správa zariadení, tlačové pravidlá, oprávnenia a kvóty, skenovanie do osobného sieťového priečinka |
10. Stolček | všetky multifunkčné zariadenia typu A3 musia byť osadené originálnym stolčekom k daným zariadeniam s úložným priestorom |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet FB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 FB A4 stranu) + cena za odkúpenie /uvedená nižšie/. |
Cena je vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia v potrebnom rozsahu personálu na mieste plnenia v meste Trenčín (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené).Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu. |
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutého zariadenia a softvéru, s označením výrobcu a modelu zariadenia. |
Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Požadujú sa originálne/nové zariadenia. Zariadenia nesmú byť repasované ani použité. |
Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu ( a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu. |
Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu. Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení). |
Spotrebný a servisný tovar dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania (lehota plynie počas pracovných dní) resp. vyžadujú sa automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu podľa vyššie uvedeného. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán. |
Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha, vada alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami. |
Dodávateľ je povinný do 24 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie. |
Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi. |
Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie. |
V prípade ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (poruchu, ktorá si vyžaduje zásah dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu stroja podľa bodu vyššie |
Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení). |
Náplne pre farebné multifunkčné zariadenia musia byť nové originálne. Ostatné náplne môžu byť buď nové originálne alebo repasované. |
V prípade použitia repasovaných náplní dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na elektronickom trhovisku platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 |
Dodané zariadenia musia byť kompatibilné s OS Windows XP a vyššie vrátane serverových platforiem od WIN Server 2008 |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 02.01.2017 do 02.01.2021. Dodávateľ je povinný dodať a zabezpečiť uvedenie predmetu nájmu do prevádzky najneskôr do 13.1.2017. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 1 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu. |
Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán raz za 3 mesiace (t.j. štvrťročne) spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu ( 3mesiace). Prvú faktúru vystaví Dodávateľ v apríli 2017. |
Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) |
Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy |
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov |
Skenovanie sa neúčtuje |
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32ods.2, v lehote do 10 dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b)c)a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradneoverenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra (originál alebo overenú kópiu). |
Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnýmiustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Mierové nám. 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.01.2017 10:32 — 02.01.2021 10:36
1,00 celok
144 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2016 11:36
29.11.2016 10:40
29.11.2016 10:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2016 16:07 - Vstupná ponuka | 144 000,00 | € | Cena s DPH |
29.11.2016 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: