37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
36649058
Edushop s.r.o.
Vodná ul. 2927/27, Komárno, 94501, SVK
Vybavenie zasadacej miestnosti, kancelárií a priestorov pre zamestnancov
kancelársky nábytok, nábytok, kancelársky stôl, váľanda
Tovar, Služba
1. Vybavenie zasadacej miestnosti, kancelárií a priestorov pre zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelársky nábytok, nábytok, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. kancelársky stôl | ks | 2 | ||
- výška | cm | 70 | ||
- šírka | cm | 70 | ||
- dĺžka | cm | 130 | ||
2. váľanda s úložným priestorom | ks | 5 | ||
- výška | cm | 38 | 45 | |
- šírka | cm | 80 | 90 | |
- dĺžka | cm | 195 | 205 | |
- hrúbka matraca | cm | 13 | ||
- nosnosť | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. kancelársky stôl - po oboch stranách 3 zásuvky, farebné prevedenie buk, stolová doska je vyrobená z laminovanej drevotriesky hrúbky 18 mm s 2 mm ABS hranou. | |
2. váľanda s úložným priestorom - úložný priestor pod celou plochou matraca s otváraním z boku, farba sivá, modrá, hnedá alebo béžová, matrac PUR pena |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme dodanie nového nábytku. |
Nábytok môže byť dodaný na miesto plnenia v demontovanom stave. |
Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet so špecifikáciou do 2 pracovných dní po zazmluvnení e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky. |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
Dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivých položkách. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Ak v momente uzavretia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy , objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Bulharská 39, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
23.11.2016 14:30 — 07.12.2016 13:00
1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie
710,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2016 14:35
18.11.2016 14:45
18.11.2016 15:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2016 14:22 - Vstupná ponuka | 708,00 | € | Cena s DPH |
18.11.2016 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 708,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: