30797764
Agentúra na podporu výskumu a vývoja
Mýtna 23, Bratislava 32, 83904, SVK
36671134
PERFORMANCE, s.r.o.
Rybničná 40, Bratislava, 831 06, SVK
Predĺženie licencií a rozšírenej záruky na softvér a zariadenia
Predĺženie licencií a rozšírenej záruky eset hp cisco
Služba
1. Predĺženie licencií a rozšírenej záruky na softvér a zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je predĺženie licencií na softvér ESET antivírus a predĺženie rozšírenej podpory pre zariadenia od spoločností CISCO a HP. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ESET Endpoint Protection Standard | ks | 75 | ||
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C2960S-48TS-L, S/N: FOC1543W0ZS, FOC1543W0Z9 | ks | 2 | ||
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C3750X-24T-S, S/N: FDO1544W13N, FDO1544V1FP | ks | 2 | ||
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C2960CG-8TC-L, S/N : FOC1649Y1F0 | ks | 1 | ||
Podpora pre server - DL380-CZ31492V27 na 2 roky | ks | 1 | ||
Podpora pre server - DL380-CZ31492V29 na 2 roky | ks | 1 | ||
Podpora pre server - DL380-GB893200J7 na 2 roky | ks | 1 | ||
Podpora pre server - ML350-CZJ74405XR na 2 roky | ks | 1 | ||
Podpora pre diskové pole - MSA-2S6140D080 na 2 roky | ks | 1 | ||
Podpora pre páskovú knižnicu - MSA-DEC14503GZ na 2 roky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ESET Endpoint Protection Standard | Predĺženie licencie ESET Endpoint Protection Standard na 2 rok pre 75 PC, pôvodná licencia na 75 PC: EAV-0119854228 |
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C2960S-48TS-L, S/N: FOC1543W0ZS, FOC1543W0Z9 Hardvérová a softvérová podpora s výmenou zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa obsahuje: | Prístup k hlavným a aktualizačným (major and maintenance) verziám CISCO IOS softvéru - 24 x 7 prístup do technického centra CISCO (TAC) a rozšírený prístup na Cisco.com |
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C2960S-48TS-L, S/N: FOC1543W0ZS, FOC1543W0Z9 Hardvérová a softvérová podpora s výmenou zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa obsahuje: | - riešenie porúch počas prevádzkovej doby (business hours) - Výmena zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa |
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C3750X-24T-S, S/N: FDO1544W13N, FDO1544V1FP Hardvérová a softvérová podpora s výmenou zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa obsahuje: | - Prístup k hlavným a aktualizačným (major and maintenance) verziám CISCO IOS softvéru - 24 x 7 prístup do technického centra CISCO (TAC) a rozšírený prístup na Cisco.com |
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C3750X-24T-S, S/N: FDO1544W13N, FDO1544V1FP Hardvérová a softvérová podpora s výmenou zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa obsahuje: | - riešenie porúch počas prevádzkovej doby (business hours) - Výmena zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa |
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C2960CG-8TC-L, S/N : FOC1649Y1F0 Hardvérová a softvérová podpora s výmenou zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa obsahuje: | - Prístup k hlavným a aktualizačným (major and maintenance) verziám CISCO IOS softvéru - 24 x 7 prístup do technického centra CISCO (TAC) a rozšírený prístup na Cisco.com |
Cisco SMARTnet (SNT) 8x5xNBD - 24M pre WS-C2960CG-8TC-L, S/N : FOC1649Y1F0 Hardvérová a softvérová podpora s výmenou zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa obsahuje: | - riešenie porúch počas prevádzkovej doby (business hours) - Výmena zariadenia do nasledujúceho pracovného dňa |
Podpora pre server - DL380-CZ31492V27 na 2 roky Hardvérová podpora u zákazníka zabezpečí Diagnostiku hardvérových problémov, opravu u zákazníka, poskytnutie spotrebného materiálu a náhradných dielov, príjazd autorizovaného zástupcu spoločnosti k zákazníkovi a zahájenie hardvérovej opravy | do 4 hodín od nahlásenia problému, dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku vrátane sviatkov, ponechanie vadných médií |
Podpora pre server - DL380-CZ31492V27 na 2 roky vzdialená podpora zabezpečí: Telefonickú podporu na identifikovanie a vyriešenie problému, podporu pri riešení problémov softvérov tretích strán: | dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku, štandardnú telefonická odozva |
Podpora pre server - DL380-CZ31492V29 na 2 roky. Hardvérová podpora u zákazníka zabezpečí: Diagnostiku hardvérových problémov, opravu u zákazníka, poskytnutie spotrebného materiálu a náhradných dielov, príjazd autorizovaného zástupcu spoločnosti k zákazníkovi a zahájenie hardvérovej opravy: | do 4 hodín od nahlásenia problému, dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku vrátane sviatkov, ponechanie vadných médií |
Podpora pre server - DL380-CZ31492V29 na 2 roky vzdialená podpora zabezpečí: Telefonickú podporu na identifikovanie a vyriešenie problému, podporu pri riešení problémov softvérov tretích strán: | dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku, štandardnú telefonická odozva |
Podpora pre server - DL380-GB893200J7 na 2 roky. Hardvérová podpora u zákazníka zabezpečí: Diagnostiku hardvérových problémov, opravu u zákazníka, poskytnutie spotrebného materiálu a náhradných dielov, príjazd autorizovaného zástupcu spoločnosti k zákazníkovi a zahájenie hardvérovej opravy | do 4 hodín od nahlásenia problému, dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku vrátane sviatkov, ponechanie vadných médií |
Podpora pre server - DL380-GB893200J7 na 2 roky. Vzdialená podpora zabezpečí: Telefonickú podporu na identifikovanie a vyriešenie problému, podporu pri riešení problémov softvérov tretích strán: | dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku, štandardnú telefonická odozva |
Podpora pre server - ML350-CZJ74405XR na 2 roky. Hardvérová podpora u zákazníka zabezpečí: Diagnostiku hardvérových problémov, opravu u zákazníka, poskytnutie spotrebného materiálu a náhradných dielov, príjazd autorizovaného zástupcu spoločnosti k zákazníkovi a zahájenie hardvérovej opravy: | do 4 hodín od nahlásenia problému, dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku vrátane sviatkov, ponechanie vadných médií |
Podpora pre server - ML350-CZJ74405XR na 2 roky. Vzdialená podpora zabezpečí: Telefonickú podporu na identifikovanie a vyriešenie problému, podporu pri riešení problémov softvérov tretích strán | dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku, štandardnú telefonická odozva |
Podpora pre diskové pole - MSA-2S6140D080 na 2 roky. Hardvérová podpora u zákazníka zabezpečí: Diagnostiku hardvérových problémov, opravu u zákazníka, poskytnutie spotrebného materiálu a náhradných dielov, príjazd autorizovaného zástupcu spoločnosti k zákazníkovi a zahájenie hardvérovej opravy: | do 4 hodín od nahlásenia problému, dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku vrátane sviatkov, ponechanie vadných médií |
Podpora pre diskové pole - MSA-2S6140D080 na 2 roky. Vzdialená podpora zabezpečí: Telefonickú podporu na identifikovanie a vyriešenie problému, podporu pri riešení problémov softvérov tretích strán | dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku, štandardnú telefonická odozva |
Podpora pre páskovú knižnicu - MSA-DEC14503GZ na 2 roky. Hardvérová podpora u zákazníka zabezpečí: Diagnostiku hardvérových problémov, opravu u zákazníka, poskytnutie spotrebného materiálu a náhradných dielov, príjazd autorizovaného zástupcu spoločnosti k zákazníkovi a zahájenie hardvérovej opravy: | do 4 hodín od nahlásenia problému, dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku vrátane sviatkov, ponechanie vadných médií |
Podpora pre páskovú knižnicu - MSA-DEC14503GZ na 2 roky. Vzdialená podpora zabezpečí: Telefonickú podporu na identifikovanie a vyriešenie problému, podporu pri riešení problémov softvérov tretích strán: | dostupnosť podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni, 365 dní v roku, štandardnú telefonická odozva. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane doručenia certifikátu do miesta plnenia |
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne alebo elektronicky predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, popri dôvodoch podľa iných dojednaní tejto zmluvy alebo vyplývajúcich z OPET, z týchto dôvodov: a) v prípade opakovaného hrubého porušenia ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v tejto zmluve alebo pri neodstránení zisteného nedostatku ani po výzve Objednávateľa v určenej primeranej lehote. b) ak dodávateľ prevedie svoje práva a povinnosti v časti alebo v celku vyplývajúce z tejto zmluvy na tretiu osobu bez súhlasu Objednávateľa. |
OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (OLP) |
1.„Softvér“ znamená (i) štandardizovaný počítačový program alebo počítačové programy špecifikované v OLP, ktorý nie je upravovaný, tj. customizovaný pre konkrétneho používateľa, (ii) obsah diskov, CD-ROM, DVD médií, správ elektronickej pošty a ich všetkých prípadných príloh, alebo iných nosičov dát |
na ktoré sa vzťahujú tieto OLP, vrátene Softvéru dodaného vo forme objektového spustiteľného kódu na CD-ROM, DVD médiu, iných nosičoch dát |
, elektronickou poštou cez počítačovú sieť internet, (iii) so Softvérom súvisiace vysvetľujúce materiály a akákoľvek dokumentácia, najmä akýkoľvek popis Softvéru, jeho špecifikácia, popis vlastností, popis ovládania, popis operačného prostredia v ktorom sa Softvér používa, návod na použitie alebo |
inštaláciu Softvéru alebo akýkoľvek popis správneho používania Softvéru (ďalej len „Dokumentácia“) a (iv) kópie Softvéru a ak sú dodané Používateľovi aj opravy prípadných chýb Softvéru, dodatky k Softvéru, update, upgrade, nové verzie Softvéru a všetky aktualizácie súčastí Softvéru, na ktoré Výrobca |
Softvéru udeľuje Licenciu (ďalej len „Poskytovateľ“). |
2. Licencia. Poskytovateľ udeľuje Používateľovi, a to aj nepriamo prostredníctvom siete svojich distribútorov a resellerov, odplatné, nevýhradné a neprevoditeľné právo na používanie Softvéru vrátane jeho prípadných aktualizácií za podmienok stanovených týmito OLP (ďalej len „Licencia“), |
čo znamená právo nainštalovať Softvér na pevný disk počítača alebo na iné podobné médium slúžiace na trvalé ukladanie dát, inštaláciu a ukladanie Softvéru do pamäte počítačového systému, na vykonávanie, na ukladanie a na zobrazovanie Softvéru na počítačových systémoch. Licencia podlieha obmedzeniam |
, ktoré sú uvedené v OLP. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, poskytnutím Licencie Používateľ za žiadnych okolností nenadobúda k Softvéru vlastnícke práva, jedná sa výlučne o odplatné, územne a časovo obmedzené právo používať Softvér po dohodnutú dobu. |
3. Obmedzenia licencie. Licencia je obmedzená nasledovnými podmienkami, ktoré je Používateľ povinný dodržiavať: |
a)Práva z Licencie musí Používateľ vykonávať osobne alebo prostredníctvom svojich prípadných zamestnancov alebo dodávateľov služieb v mieste prevádzok Používateľa. |
b)Používateľ môže Softvér použiť výlučne iba na zabezpečenie svojej činnosti v rozsahu Licencie a nie na poskytovanie služieb tretím stranám. |
c)Softvér je zakázané kopírovať, s výnimkou práva vytvoriť jedinú kópiu Softvéru na médiu určenom na trvalé ukladanie dát ako záložnú kópiu, za predpokladu, že záložná kópia Softvéru sa nebude inštalovať alebo používať na inom počítačovom systéme. Vytvorenie akejkoľvek ďalšej kópie Softvéru je porušením OLP. |
d)Softvér je zakázané šíriť, oddeľovať jeho časti alebo vytvárať odvodené verzie Softvéru. |
e)Používať, upravovať, prekladať, reprodukovať, alebo prevádzať práva na používanie Softvéru alebo kópie Softvéru inak, než je výslovne uvedené v OLP je zakázané. |
f)Softvér je zakázané zapožičať, predať, sublicencovať alebo prenajať inej osobe. |
g)Softvér je zakázané vziať do prenájmu od inej osoby. |
h)Je zakázané Softvér spätne analyzovať, dekompilovať, prevádzať do zdrojového kódu alebo sa iným spôsobom pokúsiť získať zdrojový kód Softvéru s výnimkou rozsahu, v ktorom je takéto obmedzenie výslovne zakázané zákonom. |
i)Softvér je možné používať iba spôsobom, ktorý je v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi v právnom systéme, v ktorom sa Softvér používa, najmä (nie však výlučne) v súlade s platnými obmedzeniami vyplývajúcimi z autorského práva a ďalších práv duševného vlastníctva. |
4.Práva k softvéru a výhrada práv. Softvér a všetky s ním súvisiace práva, najmä (nie však výlučne ) vlastnícke práva a práva duševného vlastníctva v ňom obsiahnuté, patria Poskytovateľovi alebo jeho dodávateľom licencií. Tieto práva sú chránené ustanoveniami medzinárodných dohôd a všetkými ďalšími aplikovateľnými zákonmi krajiny, v ktorej sa Softvér používa. Zdrojový kód Softvéru je obchodným tajomstvom Poskytovateľa a jeho prípadných dodávateľov licencií a Používateľ k nemu nemá a ani nezískava žiadne práva alebo vlastníctvo. Štruktúra, organizácia a kód Softvéru sú obchodným |
tajomstvom alebo Dôvernými informáciami Poskytovateľa alebo jeho dodávateľov licencií. Softvér je zakázané kopírovať, s výnimkami explicitne uvedenými v OLP. Akékoľvek kópie, ktoré Používateľ smie vytvoriť podľa OLP, musia obsahovať rovnaké upozornenia na autorské a vlastnícke práva, aké sú uvedené na alebo v Softvéri.V prípade, že Používateľ v rozpore s ustanoveniami OLP bude spätne analyzovať, dekompilovať, prevádzať do zdrojového kódu alebo sa iným spôsobom pokúsi získať zdrojový kód, získané informácie sa budú automaticky a neodvolateľne považovať za prevedené na Poskytovateľa a vlastnené |
v plnom rozsahu Poskytovateľom od okamihu ich vzniku. Všetky práva k Softvéru, okrem práv ktoré Poskytovateľ Používateľovi výslovne udelil na základe OLP, si Poskytovateľ výslovne vyhradzuje pre seba. |
Mýtna 23, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2016 12:00 — 12.12.2016 12:00
86,00 ks
29 640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2016 12:30
21.11.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.11.2016 19:29 - Vstupná ponuka | 29 640,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 895,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: