00607266
Psychiatrická nemocnica Hronovce
Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
stravné poukážky, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,10 | ||
Predpokladané množstvo odobraných stravných poukážok - jednorázovo | ks | 2 393,00 | ||
Termín platnosti stravného lístka | dátum | 30.6.2017 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka | musí obsahovať názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka | musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka | musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa nabalíkované do obálok. Balenie stravných lístkov podľa požiadavky objednávateľa - obálkovanie stravných lístkov na presný počet stravných lístkov na zamestnanca. Počet zamestnancov :251. |
Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke; doba platnosti stravných poukážok je minimálne do 30.6. kalendárneho roka nasledujúceho po roku v ktorom boli vydané. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Dodávateľ zabezpečí dodávku stravných poukážok do piatich pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľom platiteľom DPH |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou, nabalíkovaním a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky . |
Po uzatvorení zmluvy objednávateľ zašle dodávateľovi do 24 hodín zoznam zamestnancov. Pri každom zamestnancovi bude uvedený potrebný počet lístkov . Dodávateľ podľa tohoto zoznamu zabalí stravné poukážky. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do 30.6. 2017 |
Interval objednávania stravných poukážok | jednorázovo |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravná poukážka | musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka | musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa nabalíkované do obálok. Balenie stravných lístkov podľa požiadavky objednávateľa - obálkovanie stravných lístkov na presný počet stravných lístkov na zamestnanca. Počet zamestnancov :251. |
Navrhnutá hodnota | Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. Počet zamestnancov :251. |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
ul.Dr. Jána Zelenyáka 65, Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
30.11.2016 14:00
2 393,00 ks
9 990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2016 12:04
18.11.2016 13:00
18.11.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2016 12:06 - Vstupná ponuka | 9 990,00 | € | Cena s DPH |
18.11.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 816,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: