31908969
Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.
Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK
36020982
TRANSMEDIC SLOVAKIA, s.r.o.
Lazovná 68, Banská Bystrica, 97401, SVK
Nízkoosmolárne nefrotropné RTG kontrastné látky, rozpustné vo vode
kontrastné látky na rontgenovanie
Tovar, Služba
1. Nízkoosmolárne nefrotropné RTG kontrastné látky, rozpustné vo vode
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrastné prostriedky na rontgenovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nízkoosmolárne nefrotropné RTG kontrastné látky, rozpustné vo vode, predpokladané množstvo | liter | 170 | ||
Množstvo účinnej látky v mernej jednotke ml | mg/ml | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC kód | V08AB |
Cesta podania | Sol. inj. |
Lieková forma | Injekčný roztok |
Veľkosť balenia | min. 100 ml |
Merná jednotka (MJ) | liter |
Predpokladané množstvo MJ | 170 |
Názov |
Požaduje sa dodanie tovaru do 24 hodín od doručenia písomnej objednávky Dodávateľovi. |
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach, a to na základe čiastkových písomných objednávok Objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe Objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe Objednávateľa budú Dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH a s DPH. |
Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej Dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Požaduje sa: |
- aby Dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
- zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou. |
Požaduje sa, aby Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval Objednávateľa o každej zmene najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny: |
- údajov týkajúcich sa tovaru (zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
Požaduje sa predloženie DOKLADOV na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní od uzatvorenia zmluvy s Objednávateľom na adresu Objednávateľa v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - KONTRASTNÉ LÁTKY", a to: |
- originál alebo úradne osvedčená kópia platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu, |
- kód pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - originál alebo úradne osvedčená kópia |
- kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, tel. číslo, e-mail) |
- ponukový list - cenník (sortiment) ponúknutých produktov. Pri každom produkte musí byť uvedené: |
a) ŠUKL kód |
b) názov produktu |
c) jednotková cena bez DPH |
d) sadzba DPH |
e) jednotková sadzba s DPH |
Uvedené množstvo je predpokladané počas doby trvania zmluvy. Nie je pre Objednávateľa záväzné a bude sa konkretizovať podľa individuálnych objednávok - v závislosti od počtu a diagnózy pacientov. |
V momente uzavretia zmluvy musí mať Dodávateľ v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov v zmysle príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a tým odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Banisko č. 1, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
12
170,00 liter
97 040,64
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2016 10:10
21.11.2016 10:00
21.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2016 08:45 - Vstupná ponuka | 97 040,64 | € | Cena bez DPH |
15.11.2016 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 97 040,64 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: