00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
43249132
Miroslav Prekop - AUTODIELŇA
717, Trenčianska Turná, 91321, SVK
Opravy, údržba, technická kontrola a súvisiace služby pre motorové vozidlá
servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel, motorové vozidlá
Služba
1. Opravy, údržba, technická kontrola a súvisiace služby pre motorové vozidlá
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú služby spojené so servisom (záručný a pozáručný), opravou, údržbou a dodávkou originálnych náhradných dielov a výrobcom predpísaných prevádzkových kvapalín pre osobné motorové vozidlá. Ide najmä o zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných osobných motorových vozidlách, ako aj bežných opráv a opráv pri poistných udalostiach. |
Objednávateľ uzatvorí s dodávateľom Rámcovú dohodu, ktorej predmetom je zabezpečenie servisu, opráv a údržby osobných motorových vozidlách kategórie M1 v rozsahu servisných úkonov predpísaných výrobcami podľa počtu najazdených kilometrov na osobných motorových vozidlách. |
Objednávateľ zároveň obstaráva predmet zákazky za účelom zabezpečovania dlhodobého bezporuchového a bezpečného užívania osobných motorových vozidiel, preto je nevyhnutné, aby boli všetky služby poskytované riadne a včas podľa aktuálnych potrieb objednávateľa za použitia |
výrobcami predpísaného zariadenia, techniky, vybavenia, originálnych náhradných dielov, špeciálneho náradia a dodržiavania technologických postupov predpísaných výrobcami motorových vozidiel. |
Súčasťou predmetu zákazky je vykonávanie predpísaných pravidelných a nepravidelných servisných prehliadok na základe výrobcom predpísaných cyklov, vykonávanie bežných opráv motorových vozidiel a opráv motorových vozidiel po dopravných nehodách, vrátane opráv elektrického systému, karosérií, dvier, |
zámkov, okien, lakovania, opráv a obmeny pneumatík, vrátane diskov, nastavenia a vyvažovania kolies a pod., na základe požiadavky verejného obstarávateľa a všetky ostatné služby súvisiace s údržbou motorových vozidiel podľa odporúčaní výrobcu. |
Objednávateľ požaduje garanciu originálnych a výrobcom odporúčaných náhradných dielov na jednotlivé typy vozidiel, garanciu záruk na práce a náhradné diely a umývanie motorových vozidiel a iné súvisiace služby. |
Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov vozidiel (napr. brzdové doštičky, prevádzkové kvapaliny a iné), prípravy vozidiel na emisnú kontrolu a kontrolu STK s cieľom úspešného vykonania predmetných kontrol, |
zabezpečenie emisných kontrol a kontroly STK. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Opravami a údržbami vozidiel sa rozumie najmä: | |
- vykonanie servisu vozidiel v režime záruky | |
- vykonávanie pozáručného servisu (pokračovanie pravidelných predpísaných servisných prehliadok) | |
- vykonávanie opráv bežného opotrebovania vozidiel a náhlych mechanických a elektroinštalačných porúch vozidiel | |
- vykonanie diagnostiky a načítavanie chybových hlásení centrálnej riadiacej jednotky CPU (ECU) vozidiel, vrátane ABS, EBS a a AirBagov, akčných a bezpečnostných členov | |
- vykonanie opráv vozidiel po poistných udalostiach | |
- vykonávanie merania a nastavenia geometrie vozidiel | |
- príprava vozidiel na EK a STK | |
- servis a údržba klimatizácií | |
- opravy výmeny čelných skiel | |
- výmena náhradných dielov a príslušenstva, olejov, mazadiel, prevádzkových kvapalín, akumulátorov a ostatných automobilových materiálov | |
- ekologická likvidácia nebezpečných odpadov, ktoré vznikli pri oprave motorového vozidla (akumulátor, pneumatiky, opotrebované oleje a mazivá, opotrebovanie súčiastky zo skla, plastov a kovov). | |
Pod servisnými a opravárenskými prácami sa rozumie cena za každú začatú štvrťhodinu v EUR na: | |
1. servisné práce | |
2. mechanické práce | |
3. elektrikárske práce | |
4. klampiarske práce | |
5. lakovnícke práce | |
6. pneuservisné práce | |
Zabezpečenie kompletných služieb pneuservisu – pneuservisné práce vykonávané na motorových vozidlách znamená kompletné prezutie – oceľové, hliníkové disky 13“, 14“, 15“, 16“, ktoré zahŕňa: | |
- demontáž kolesa z nápravy | |
- demontáž závažia, vypustenie vzduchu alebo plynu z pneumatiky | |
- zloženie pneumatiky z disku, demontáž a montáž nového bezdušového ventilu, vrátane čistenia | |
- montáž pneumatiky | |
- vyváženie a kontrola vyváženia kolies | |
- montáž kolesa na nápravu | |
- dotiahnutie kolesa | |
- výmena letných/zimných pneumatík | |
- demontáž kolesa z nápravy | |
- umytie demontovaného kolesa | |
- montáž kolesa na nápravu | |
Zároveň objednávateľ požaduje zabezpečiť opravu defektov, vrátane demontáže, nepretržitý servis, sezónne uskladnenie pneumatík a diskov, vrátane umytia diskov, ošetrenia a označenia, ekologickú likvidáciu ojazdených pneumatík a diskov. | |
Citroen C4: | |
Dátum zaradenia: | 07.11.2006 |
Zdvihový objem: | 1 587 cm3 |
Počet najazdených km: | 121 620,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 05.06.2017 |
Platnosť emisnej kontroly: | 05.06.2017 |
Farba: | strieborná metalíza svetlá |
Citroen C4: | |
Dátum zaradenia: | 26.09.2007 |
Zdvihový objem: | 1 587 cm3 |
Počet najazdených km: | 107 277,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 11.09.2017 |
Platnosť emisnej kontroly: | 11.09.2017 |
Farba: | strieborná metalíza svetlá |
Citroen C4: | |
Dátum zaradenia: | 01.04.2010 |
Zdvihový objem: | 1 598 cm3 |
Počet najazdených km: | 147 865,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 1.5.2018 |
Platnosť emisnej kontroly: | 1.5.2018 |
Farba: | šedá metalíza |
KIA Rio: | |
Dátum zaradenia: | 27.11.2007 |
Zdvihový objem: | 1 493 cm3 |
Počet najazdených km: | 96 144,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 20.04.2017 |
Platnosť emisnej kontroly: | 20.4.2017 |
Farba: | modrá metalíza |
Škoda Fabia Combi: | |
Dátum zaradenia: | 10.03.2004 |
Zdvihový objem: | 1 390 cm3 |
Počet najazdených km: | 149 830,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 12.8.2018 |
Platnosť emisnej kontroly: | 12.8.2018 |
Farba: | strieborná diamantová metalíza |
Škoda Rapid: | |
Dátum zaradenia: | 03.05.2013 |
Zdvihový objem: | 1 598 cm3 |
Počet najazdených km: | 66 126,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 03.05.2017 |
Platnosť emisnej kontroly: | 03.05.2017 |
Farba: | biela |
Škoda Rapid: | |
Dátum zaradenia: | 24.07.2015 |
Zdvihový objem: | 1 598 cm3 |
Počet najazdených km: | 11 796,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 24.07.2017 |
Platnosť emisnej kontroly: | 24.07.2017 |
Farba: | biela |
Názov |
1. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží dodávateľ podrobný rozpočet týkajúci fakturovania ceny za normohodinu servisných prác v tabuľkovom procesore (napr. vo formáte MS Excel), v ktorom bude uvedené nasledovné: |
- merná jednotka (normohodina, a to pre každý požadovaný druh servisných služieb), |
- cena v EUR bez DPH za 1 normohodinu pre každý požadovaný druh servisných služieb, |
- výška DPH vyjadrená v EUR, |
- cena v EUR s DPH za 1 normohodinu pre každý požadovaný druh servisných služieb. |
2. Podrobný rozpočet predloží dodávateľ podľa vzoru podrobného rozpočtu, ktorý mu poskytne objednávateľ po uzatvorení zmluvy. |
3. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy dodávateľ predloží informáciu o umiestnení prevádzkárne počas trvania zmluvy a záväzok, že jej umiestnením počas trvania zmluvy zabezpečí efektívne plnenie požiadaviek a potrieb objednávateľa podľa zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný poskytovať služby podľa tejto zmluvy s odbornou starostlivosťou, v súlade s technologickými postupmi a smernicami výrobcu vozidiel a bude na tento účel používať predpísané zariadenia, vybavenie a náradie, pri dodržiavaní najvyšších kvalitatívnych štandardov. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služieb podľa tejto zmluvy používať len originálne náhradné diely a dodržiavať servisné postupy predpísané výrobcom opravovaného vozidla. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby podľa tejto zmluvy objednávateľovi prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov. |
7. Dodávateľ prevezme vozidlo na opravu na základe vystaveného zákazkového listu prostredníctvom pracovníka, ktorý je oprávnený prevziať vozidlo v mene dodávateľa na opravu, vykonanie servisu a údržby. Pristaviť osobné motorové vozidlo je objednávateľ povinný v dohodnutom čase na adrese prevádzky dodávateľa počas prevádzkovej doby. |
8. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi služby na základe čiastkovej výzvy (objednávky) v rozsahu špecifikovanom v zákazkovom liste (alebo v inom obdobnom doklade). |
9. Dodávateľ pri prevzatí vozidla na opravu, resp. servis a/alebo údržbu odovzdá objednávateľovi zákazkový list (alebo iný obdobný doklad), ktorý bude obsahovať najmä presný rozsah požadovanej služby, predbežný termín ukončenia požadovanej služby ako aj predbežnú cenu. |
10. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak je nutné vykonať servisnú službu nad dohodnutý rozsah alebo zmeniť termín ukončenia požadovanej služby, resp. navýšiť predbežnú cenu servisnej služby o viac ako 10 %, je dodávateľ povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať objednávateľa, ktorý odsúhlasí zmeny oproti zákazkovému listu, resp. podľa uváženia schváli vykonanie ďalších úkonov a navýšenie ceny prác oproti zákazkovému listu pred zahájením takýchto výkonov dodávateľom. |
11. Akékoľvek služby nad rozsah uvedený v zákazkovom liste, ktoré neboli vopred odsúhlasené objednávateľom, nie je dodávateľ oprávnený vykonať a fakturovať. Skúšobnú jazdu je dodávateľ oprávnený a súčasne povinný vykonať len v prípade požiadavky objednávateľa. |
12. Každú opravu vozidla po nehode, ako aj po inej poistnej udalosti (najmä poškodenie vozidla požiarom, povodňou, krupobitím a inou živelnou pohromou) je potrebné vopred prerokovať s objednávateľom, a to bez ohľadu na spôsob úhrady škody. |
13. Dodávateľ berie na vedomie, že pri plnení Rámcovej dohody bežná dĺžka trvania opravy vozidla je max. 5 pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (objednávky) dodávateľovi. Zadávanie čiastkových výziev (objednávok) bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. V prípade opráv motorových vozidiel po poistných udalostiach bude dĺžka trvania opravy vozidla stanovená dodávateľom pri prevzatí vozidla od objednávateľa na opravu, a to na základe odborného posúdenia rozsahu výkonov potrebných na realizáciu príslušnej opravy dodávateľom. |
14. Dodávateľ nie je v omeškaní s plnením služieb podľa tejto zmluvy, ak mu objednávateľ neodovzdal všetky veci a dokumenty potrebné na riadne vykonanie opráv, resp. servisu a/alebo údržby vozidla. Po dobu trvania omeškania objednávateľa v dôsledku porušenia povinnosti odovzdania vecí a dokladov potrebných na riadne vykonanie opravy, resp. inej formy neposkytnutia súčinnosti zo strany objednávateľa potrebnej na riadne vykonanie opravy, údržby a/alebo servisu vozidla, neplynie dohodnutá doba opravy, údržby, resp. servisu vozidla. |
15. Dodávateľ po ukončení opravy, servisu, resp. údržby motorového vozidla, informuje o tejto skutočnosti objednávateľa a odovzdá vozidlo osobe určenej objednávateľom, ktorá svojim podpisom na zákazkovom liste potvrdí, že preberá vozidlo od dodávateľa v stave bez zjavných závad a iných zjavných poškodení. |
16. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi na náhradné diely a na vykonané služby záruku v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia vozidla oprávneným zástupcom objednávateľa. |
17. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb s uvedením dátumu poskytnutia služby a množstva. Protokol o poskytnutí objednaných služieb potvrdený podpisom objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služieb. Lehota splatnosti faktúr sa požaduje 30 dní. |
18. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
19. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
20. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
21. Zákazka môže byť financovaná zo zdrojov EÚ. |
22. V prípade, ak bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ (resp. refundovaná z prostriedkov EÚ), dodávateľ bude povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s dodávaným predmetom plnenia a bude tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
23. Rámcovú dohodu je možné meniť a dopĺňať len formou písomných a očíslovaných dodatkov v súlade s ustanovením § 18 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
24. Pri opravách a údržbe sa budú využívať v maximálnej miere všetky možnosti smerujúce k zníženiu nákladov servisných prác doporučených alebo schválených výrobcom vozidiel. |
25. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
26. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 3., 4., 5., 6., 10., 11., 12., 13., 15., 16., 22., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Hurbanova 59, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
7,00 sluzba pre ks vozidiel
4 798,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2016 15:14
04.01.2017 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2017 08:58 - Vstupná ponuka | 4 200,00 | € | Cena s DPH |
04.01.2017 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: