00324060
Obec Čaňa
ul. Osloboditeľov 22, Čaňa, 04414, SVK
36579645
LAMI BP spol. s r.o. Košice
Matičná 48, Košice, 04017, SVK
Prístavba šatní - Úpravy povrchov vo vnútri budovy
Úpravy povrchov, obklady, podlahy
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Prístavba šatní - Úpravy povrchov vo vnútri budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú kompletizačné práce vo vnútri budovy vrátane dodávky materiálu na objekte PRÍSTAVBA ŠATNÍ K ŠPORTOVEJ HALE |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompletizačné práce vo vnútri budovy | komplet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podrobný rozpis požadovaných prác vrátane materiálu | je v prílohách ( technická správa, výkres, výkaz výmer) |
Ak sa v rozpise prác prípadne v prílohách uvádza konkrétna značka alebo typ | dodávateľ má možnosť použiť ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane kompletizačných prác na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a časový harmonogram do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zrealizovať dielo v požadovanom rozsahu. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania sú stavebné práce a je oprávnený uzavrieť Zmluvu o dielo s týmto predmetom plnenia. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním diela kedykoľvek počas plnenia predmetu zákazky a v nevyhnutnej dobe aj po ukončení zmluvy a poskytnúť potrebnú súčinnosť. |
Cena diela za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa podľa výkazu výmer vrátane ostatných príloh (t.j. všetky práce, materiál, náklady na dopravu a odvoz odpadu, upratovanie). |
Objednávateľ požaduje po ukončení diela vyhotoviť zápis o odovzdaní a prevzatí diela. Súčasťou zápisu budú dodávateľom predložené všetky potrebné certifikáty a revízne správy, ktoré sú nevyhnutné ku kolaudácii diela. |
Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavku objednávateľa realizovať predmet zákazky s minimálnym obmedzovaním užívania budovy, v prípade potreby obmedziť užívanie iba v nevyhnutnom rozsahu. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržanie zákona č. 124/2006 z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj súvisiacich právnych predpisov v oblasti bezpečnosti práce. |
Dodávateľ zodpovedá za škody na majetku, zranenia alebo usmrtenia zamestnancov objednávateľa, klientov alebo tretích osôb, ktoré môžu nastať počas vykonávania prác alebo ako ich dôsledok. |
Všetky materiály a technológie v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonnom o certifikácii a preukázaní zhody výrobkov. |
Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti pri realizácii zákazky. |
Dodávateľ zabezpečí počas realizácie zákazky vo vnútorných priestoroch priebežné denné upratovanie, zodpovedá za čistotu a poriadok. |
Predmet zákazky bude považovaný za splnený po jeho zhotovení potvrdením preberacieho protokolu. |
Dodávateľ pri stanovení ceny za predmet zákazky, zahrnie do nákladov dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky na miesto určené verejným obstarávateľom, vrátane nákladky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ poskytuje záručný a pozáručný servis. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list) |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Objednávateľ upozorňuje dodávateľov, že v prípade uzatvorenia zmluvy s dodávateľom s negatívnymi referenciami zaradeného na "black-list" EKS, objednávateľ využije svoje právo odstúpiť od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod.Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Jesenná 2/1153, Čaňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
28.11.2016 08:00 — 09.12.2016 12:00
1,00 komplet podľa PD
27 859,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.11.2016 08:58
18.11.2016 09:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2016 10:01 - Vstupná ponuka | 27 859,20 | € | Cena s DPH |
18.11.2016 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: