• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2016 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2016 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2016 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2016 09:20

Detail zákazky Z201639585

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2016 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2016 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2016 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2016 09:20

Základné údaje

Z201639585

OF-110573

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2693306

Objednávateľ

35629011

Verejná knižnica Michala Rešetku v Trenčíne

Hasičská ul.1, Trenčín, 91182, SVK

Dodávateľ

14373564

Marián Uhlár

Záhradná 1353/7, Gelnica, 05601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rôzny nábytok a vybavenie

Banketové stoličky, kancelárske kreslá, lavice bez operadla, sedacie vaky

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rôzny nábytok a vybavenie
Funkcia
Banketové stoličky, lavice a sedacie vaky sú určené na kultúrne podujatia. Kancelárske kreslá sú určené na každodenné dlhodobé sedenie v kancelárii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lavice bez operadla ks 2
Kancelárske kreslá ks 2
Sedacie vaky ks 3
Banketové stoličky stohovateľné alebo ekvivalent ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske kreslo AEX Rozmery ŠxDxV: 59x63x102. Výška sedu 43-53 cm, hĺbka sedu 44 cm. Sedák a operadlo v čiernej farbe, ružica a nohy sú chrómované. Nosnosť 110 kg. Kolieska pogumované vhodné na plávajúce podlahy.
Lavica na sedenie Rozmery 153x52x35 cm. Farba biela/medová.
Sedacie vaky Výška 100 cm, šírka 70 cm, hĺbka 80 cm, objem 220 l, výplň 100 % polystyrén EPS (guľôčky), produkt je schválený atestom PZH, vak má dvojitý zips + suchý zips. Farba červená, modrá, zelená.
Banketové stoličky stohovateľné Sedák aj opierka stoličky vyrobené z nehorľavého molitanu s vysokou hustotou PPG-60kg/m3. Poťah stoličky vyrobený z nehorľavej látky. Farebné prevedenie poťahu - zelená.
pokračovanie banketové stoličky Výška 94 cm, šírka 44 cm, výška sedáka 44,5 cm, hĺbka 55 cm, rám 25x25xT1,8 mm. Nosnosť 110 kg. Rám z hliníkového profilu farbený práškovou zlatou farbou.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Počas plynutia záručnej doby za dodaný tovar je predávajúci povinný prípadné vady bezplatne odstrániť. Všetky náklady súvisiace s odstránením vád (práca, náhradné diely, dodacie a cestovné náklady) počas záručnej doby bude znášať predávajúci.
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, v štandardnej kvalite s požadovanými parametrami.
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky alebo emailom) minimálne 2 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 14,00 h. Po dodaní tovaru sa požaduje jeho zloženie v miestnosti.
Záručná doba 3 roky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre, technické, úžitkové vlastnosti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Hasičská ul. 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2016 08:31 — 30.11.2016 08:35

77,00 ks

3 963,43

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2016 08:45

21.11.2016 08:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2016 08:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2016 09:12 - Vstupná ponuka 3 963,42 € Cena s DPH
16.11.2016 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 3 958,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS